{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mand/Kvinde
  • #1   26. mar Helt enig Brok
    I den retning er jeg sku også gammeldags og jeg håber da heller ikke at den tendens breder sig til andre sportsgrene smiley
    2 køn og ikke alt det andet trans dit og dat smiley


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.316
    #2   27. mar Det har desværre bredt sig til andre sportsgrene.

    Selvfølgelig skal det ikke være iorden.


  • #3   31. mar Hvorfor fanden skal vi være TOTAL ens i alt og ligestilling mig her og der, hvad sker der, hvad skal vi egentlig så med hinanden, når vi når til det 2100, så kan "mænd" også føde børn, det er jeg stensikker på, det skal feministerne nok sørge for smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.316
    #4   31. mar Ja, det er en mærkelig verden efterhånden.

    Der er ingen grænser for hvor meget der egentligt er i orden, men ikke gavnligt for ret mange når det kommer til stykket. Det skaber kludder i mange forskellige forhold og fører til mere spild.

    Husk den amerikanske voldtægtsforbryder mod kvinder, som ændrede køn, og forlangte at sidde i kvindefængsel!
    Alene dét at man overvejede det, og havde en retssag grundet det, er helt hul i hovedet.







  • #5   31. mar Ja, det er totalt sygt, intet skal mere være trygt, harmonisk mellem kønnene, Adam og Eva er udslettet smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.316
    #6   31. mar Børn lider også under alle de mærkelige former for samliv. Pluralis forældre m.m.

    Der er ikke noget at sige til at mange bliver forvirrede og utrygge.

    Ikke mindst har svært ved at forholde sig til forhold.


Kommentér på:
Mand/Kvinde

Annonce