{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
251 visninger | Oprettet:

Selvfølgelig bliver Putin valgt som Præsident igen! {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nyheder/rusland-ramt-12-millioner-gange/10163389

Det er nok helt rigtigt at Rusland er angrebet af hackerangreb i forbindelse med valget i morgen.

Hvilket Putin's Rusland vil bruge som undskyldning for alt muligt.

Men reelt er det helt ligegyldigt, for der er ingen modkandidater.

De to 'såkaldte' modkandidater er ikke andet end spil for galleriet.

Den eneste kandidat som gav modspil, har Putin gjort alt for at tage livet af, hvilket også lykkedes.

Og som en 'god diktator', har Putin jo for længst ændre loven, så han kan blive siddende.

Putin er en slange, med to tunger.

Hvordan med de regioner fra Ukraine som bliver tvunget til at stemme.

Hvordan med det Russiske folk, der igennem mange år, er blevet hjernevasket af en diktator?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Selvfølgelig bliver Putin valgt som Præsident igen!
  • #1   14. mar Hvorfor er der ikke nogen Bander, der kan tage over, som eksempelvis i Hahiti, pjat til side. Hvorfor kan det russiske militær ikke slå sig sammen og få ram på ham, jeg fatter det ikke, Droner der lige kan ramme ham, der må der findes nogen, som kan.

    Jeg tænker også nogen gange på, mon Breivik er hans søn, synes de ligner hinanden, de er lige modbydelige.


  • #2   14. mar #1 jetset

    Hvorfor kan det russiske militær ikke slå sig sammen og få ram på ham, jeg fatter det ikke, Droner der lige kan ramme ham, der må der findes nogen, som kan.
    jvf. Jetset


    Fordi det russiske militær er opvokset med kæft, trit og retning, totalt hjernevasket, som store dele af befolkningen til at være loyal overfor Moder Rusland.

    De, som muligt, ser anerledes på det, véd at det vil gå ud over deres familie, hvis de på nogen forsøger noget. For hvem kan de stole på?


  • #3   14. mar Ja, problemet er, at de ikke tør stå sammen, men jeg fornemmer, at der er begyndt at ske noget, jeg har min store sympati, til dem, som tør stå frem og sige, hvad de mener i det diktatoriske styret land, gøre oprør.

    Men nu er kanonerne indstillet tæt på Finlands grænse, godt Finland er medlem af Nato, som Putin har en torn i øjet på, håber han snart kunne blive historie.


  • #4   14. mar Putin har sørget for, at han kan sidde som præsident på livstid!

    I øvrigt siges siges det, at han har mindst 3 dobbeltgængere, så kan det nok blive svært at komme af med den rigtige Putin!

    Putin Has Several Doubles: Which One is the Real One?

    https://www.youtube.com/watch?v=wGW2i8up5ZA




  • #5   14. mar Putin eller ej.
    Jeg takker ham for nu er Sverige og Finland med in EU smiley


  • #6   15. mar 5 Jojo
    Jeg har tit undret mig over, hvorfor du skriver det der "in" ?


  • #7   15. mar Polle
    5 Jojo
    Jeg har tit undret mig over, hvorfor du skriver det der "in" ?



    Nu er jeg en af de forbandede indvandre in Danmark, og så laver jeg sproglige fejl.
    Det beklager jeg dybt Polle og jeg ved at det er også meget provokerende

    Kan du være så venligt at skrive det korrekt, så jeg kan lære noget smiley


  • #8   15. mar Jojo skrev : "Putin eller ej.
    Jeg takker ham for nu er Sverige og Finland med in EU"

    Mener du ikke : Nu er Sverige og Finland med i Nato


  • #9   15. mar 7 Jojo

    Du skal bare slette det der n i in -så er den hjemme! smiley
    Putin eller ej.
    Jeg takker ham for nu er Sverige og Finland med i EU!


  • #10   15. mar Takker Polle, det var pænt gjort fra din side. smiley

  • #11   15. mar Å.R
    Nu har jeg kigget om det jeg skriver, jeg tvivler tit mellem IND, I og IN
    Jeg sætter stort pris på at i forklare hvad det er jeg skriver forkert i stedet at forklare at jeg provokerer

    Til dagligt skifter det her mellem Tysk, Hollands, Dansk og Engelsk og jeg kan godt blive lettere forvirret samtidigt er den Danske sprog ikke den nemmeste i verden

    Bliv ved med at korrigere og forklare, det sætter jeg pris på smiley


  • #12   15. mar #11
    Var det ikke et svar til Polle ?

    Jeg kan fint leve med måden du skriver på, enhver burde kunne forstå hvad du mener !!!


  • #13   16. mar 11 Jojo

    Ja det siges at DET danske sprog er noget af sværeste i verden!

    Dette er nok fordi at vi har en del ord som kan betyde noget forskelligt alt afhængig af i hvilken sammenhæng de bruges!

    (Ind på) tysk hedder - In
    (Ind på) Hollandsk hedder - in
    (Ind på) dansk hedder - ind på
    (Ind på) Engelsk hedder - in

    (Med på) tysk hedder - mit
    (Med på) Hollandsk hedder - met
    (Med på) dansk hedder - med på
    (Med på) Engelsk hedder - with

    Problemet med dansk er også, at vi bruger flere ord om det samme, som de andre sprog kun bruger ET ord på, som du kan se ovennævnt!

    Hertil kommer at vi bruger en masse forskellige metafor som er svært at oversætte til andre sprog, så det kan forstås i den rette sammenhæng - f.eks.:

    Eksempel 1: ”Han var snu som en ræv.” Eksempel 2: ”Hun var grå som en efterårsdag.” Eksempel 3: “I huset var der varmt som i en ørken.”

    He-he! smiley





  • #14   16. mar Tak for din indsats Polle, det sætter jeg pris på.

    Ikke helt enig med at Dansk skulle være så utroligt vanskeligt, når man tager f.eks. Grønlandsk og Fransk smiley

    Har været forbi DD og kan godt være jeg reagerer


  • #15   16. mar STOP SÅ DIN CHIKANE POLLE

Kommentér på:
Selvfølgelig bliver Putin valgt som Præsident igen!

Annonce