{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

Er du parat til krig når russerne kommer? {{forumTopicSubject}}

Er du parat til krig når russerne kommer?

https://www.dr.dk/nyheder/indland/hvis-hybrid-krigen-kommer-kan-rolf-klare-sig-i-flere-maaneder

"Hvis hybrid-krigen kommer, kan Rolf klare sig i flere måneder.

Det er fornuftigt at have hjemmeberedskab, hvis der er angreb mod infrastrukturen i Danmark, lyder det fra ekspert.

I prepper-kredse er tommelfinger-reglen, at man skal kunne klare sig selv i 72 timer. Men Rolf Jensen og kæresten har så stort et lager, at de kan klare sig i flere måneder uden hjælp."

Regeringen er ved at forberede danskerne på en krig med Putin og russerne!

Er du forberedt til at kunne klare dig selv i 72 timer uden hjælp?

Jeg er så ikke begyndt at forberede mig endnu!

Din mening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du parat til krig når russerne kommer?
  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #1   7. mar Vi har lige været in og handle her i Tyskland og mad til 20 dage på dåser kommer med hjem, men jeg er nu ikke bange for Putin, den krigsliderlige mand har trods alt sine begrænsninger af ressources.

    Vi køber ind grundet usikkerhed i klima ændringer og vores afhængighed af internettet som gør os utroligt sårbar igennem hackers og svindlere, de undersøiske kabler er meget sårbar har den seneste aktion i den røde havet vist smiley


  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #3   7. mar Alis
    Vi kunne også lukke munden på dem, der hele tiden hælder benzin på bålet. Eller kan vi?


    Jeg tror ikke vi kan gøre noget imod Putin, og stensikker er det blevet endnu mere vanskeligt efter mordforsøget på Zelensky i går og den nye landkort som Putins højre hånd Mededev præsenterede i forgår hvor Ukraine fordeles mellem tre lande gør det nok umuligt.


    Befrielse af Ukraine kan nu kun lykkes hvis USA kommer op i omdrejninger, uden dem bliver Ukraine udslettet smiley


  • #6   8. mar 4 "De er jo også russere."

    Jeg tror nok at Ukrainere ville gøre vrøvl over at blive kaldt russere!

    De fleste etniske ukrainere bor i Ukraine, hvor de udgør over tre fjerdedele af befolkningen.

    Ukrainere er en østslavisk etnisk gruppe der er hjemmehørende i Ukraine, der regnet i den samlede befolkning er den sjette mest folkerige stat i Europa. Forfatningen i Ukraine anvender udtrykket "ukrainere" om alle borgere i landet.

    Der bor omkring 17% etniske russere i Ukraine og endnu flere taler russisk som førstesprog. Russiske myndigheder, ledet af præsident Vladimir Putin, hævder, at Rusland har et ansvar over for etniske russere i Ukraine, hvoraf de fleste bor i øst. Dette er til trods for, at de er ukrainske statsborgere.

    Så Putin og Rusland har ingen som helst ret til at tage Ukraine og lægge det til Rusland!


  • #7   8. mar 3

    "Mordforsøget på Zelensky" - hvor læser du det henne Jojo?


  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #8   8. mar Polle
    "Mordforsøget på Zelensky" - hvor læser du det henne Jojo?


    Det har været i alle nyheder og også den Danske, der var godt nok et fejl i den Danske oversættelse, fordi det var 500 fod fra Zelenskys bil in Odessa, og ikke 500 meter.
    Hvis du insisterer kan jeg muligt finde frem til de nu gamle nyheder, sig til Polle. smiley


  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #9   8. mar Alis
    Jojo - Jeg tror ikke Ukraine bliver udslettet, men måske bliver de tættere knyttet til Rusland igen. De er jo også russere.


    Her skuffer du mig Alis, du har jo eller lige påstået at du undersøger sager.

    For de første er SELV den Russiske stats kirke løsrevet fra Ukraine, med lidt kreativitet kan du finde en længere end 90 årig periode hvor Ukraine som helhed har tilhørt Rusland, men Ukraine har stort set ALDRIG været Russisk

    Fordi de taler Tysk i mindre tallet in Syd Danmark gør ikke Danmark Tysk.
    Og fordi de taler Hollandsk in Belgien gør ikke Belgien Hollandsk
    De samme i Serbien, og Slovakiet, og nok mange andre steder.

    Du kan forsøge alt du vil, men Ukraine er igen et selvstændigt land med en DEMOKRATISK valgt leder.

    Bare Rusland kunne sige de samme smiley


  • #12   9. mar 8 Jojo

    Nå nej det var bare fordi du skrev "efter mordforsøget på Zelensky i går"!

    Så jeg ledte på nettet om et nyt mordforsøg "i går"-he-he! smiley

    Mordforsøget var for mange måneder siden!




  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #13   9. mar Polle
    Så jeg ledte på nettet om et nyt mordforsøg "i går"-he-he! smiley
    Mordforsøget var for mange måneder siden!


    150meter fra indslaget i onsdag lyder som meget, men hvis du har oplevet fyrværk i dit liv ved du godt at du er for tæt på når lufttrykket mærkes.

    Der er en uskreven regel i konflikten som officielt har titlen om specielt operation, at man ikke angriber selveste manden, og det er Putin og Zelensky, men det er Putin åbenbart pisse lige glad med.

    Dvs. så skal Putin også kigge lidt over skulderen når han er på sjete etage smiley


  • #14   10. mar Vi bliver trukket rundt i manegen, Så mon ikke det er som alt andet.
    Benzin på bålet, men der mangler jo også arbejdskraft. Der var fuld beskæftigelse,
    Når krigen skal vise vore muskler. Våbenfabrikker har vi alle råd til, men en enkelt fredsdue er ikke arbejdet værd.



    profilbillede
  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.316
    #15   10. mar #10 Alis

    Jeg kan forstå at Rusland selv er igang med at skrive deres historie, og så kommer de nok også ind på det spørgsmål.
    jvf. Alis


    Nej, de er og har længe været igang med at omskrive deres historie.

    Glorificere den til ukendelighed.


Kommentér på:
Er du parat til krig når russerne kommer?

Annonce