{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Samfundsomstyrtning {{forumTopicSubject}}

Vi kender allesammen til samfundets udfordringer med kriminelle bander der spreder død og ødelæggelse omkring sig.
At de endnu ikke udgør en trussel mod selve sammenhængskraften i samfundet skyldes ene og alene bandernes indbyrdes kampe og uoverenstemmelser.
Prøv så at forestille jer at alle disse bander slog sig sammen og gik til angreb på politistationer og fængsler over hele landet smiley

Det er præcis hvad der skete på øen Haiti hvor en bandeleder overtalte samtlige bander til at gå til angreb på det fængsel der indeholdt de fleste af Haiti’s tidligere bandeledere.
Regeringen har bedt udlandet om at sende politibetjente til øen der er i undtagelsestilstand.

https://www.doi.dk/ritzau/8a746840-ab01-4a23-8809-0b4c7afc5c19

Kunne det samme ske i Sverige - ja måske om få år når klanerne har bredt sig til resten af storbyerne.

Hvad med Danmark - kunne det samme ske her ?
Hvad tror I ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samfundsomstyrtning
  • #1   4. mar Jeg bruger lige linket fra mit tidligere oplæg, for det er også relevant her.

    https://www.dr.dk/nyheder/seneste/over-60000-saettes-i-forbindelse-med-bandekriminalitet-i-sverige


  • #3   4. mar #2 Alis


    Hvem er de store grupper som bliver undertrykt?

    For hvis du tænker på muslimer, så er det ganske enkelt ikke rigtigt!

    Du nægter at anerkende de problemer der har været i rigtig rigtig mange år her, de problemer det har skabt og udviklet sig til.

    Når du ikke anerkender dét, så er du blind og døv og benægter virkeligheden som den er.

    Se på de muslimske lande, hvor tvang/afstraffelse er dagligdagen. Hvor ingen lighed er mellem mennesker og hvem de må gifte sig med. Enorme klasse/klan forskelle. Hvor piger/kvinder ikke kan færdes på egen hånd for bare at handle ind. Samt m.m.

    Den måde at leve på, har alt for mange taget med til EU, og de undertrykker dem som ønsker at leve frit som vi andre.

    Hvorfor tror du at det er et problem i hele EU? For hensyn har der været masser af.

    Jeg ønsker ikke strafferammen forhøjet, men i stedet udvisning så hurtigt som muligt.
















  • #5   4. mar #4 Alis

    Nå da da - jeg tilhører en af dem, de psykisk sårbare. Jeg ved hvordan det føles at blive mødt med forudfattede meninger. jvf. Alis

    Jeg tror ikke at du er så psykisk sårbar som du giver udtryk for, hvilket faktisk er et kompliment. smiley

    Men du forsøger at manipulere for at få dine meninger igennem.

    Det er de danskere, der har vist muslimerne, at de er ikke velkomne, og at hvis de bor i Danmark, så skal de anerkende vores normer som de eneste rigtige. De skal fornægte og undertrykke deres egen identitet. Et sådant krav skaber vrede. jvf. Alis

    Alis, det er også helt forkert, for de var velkomne, engang. Men den måde alt mange opfører sig på, den megen kriminalitet fra den side, er ganske enkelt ikke i orden på nogen måde.

    Hvad er det du mener at de skal undertrykke? Hvilken identitet?

    Hvordan tror du det vil være hvis du flyttede til et muslimsk land?

    Ville du ikke være nødt til at følge landes normer, regler og væremåde?





  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #6   4. mar Cody
    Der er ingen tvivl om at vores samfund er under pres, Og det er fra flere vinkler.
    Det er fra klimaet, kemikalier, bander og penge griske bagmand samt misbrug af medikamenter og mad.

    Og det sker over de hele, og Danmark er ingen udtagelse, vi er ved at drukne i vores succes.

    Og dem som Alis skriver om, "de svage" lider mest af alle.

    Kræft og allergier, overvægt og afhængighed er blevet til en sygdom og ligger man dertil fattigdom som virkeligt truer de svage, Vi er truet alvorligt fra flere vinkler.

    Tager vi den politiske højre drejning med bliver faren ikke mindre, Og så har vi lige Putin og Netanyahu som udfordrer verdens fred.

    Jeg ville ligge nyt indlæg om faren for Putin og Trump op, men det kan ligeså godt nævner i det indspark, de er alle sammen en trussel og så kan man spørge sig om vi har fortjent dem eller ej.

    Et tidligere indlæg om preppere er også et tegn på vores Folke sygdommer.

    Ups, og så glemte jeg lige religiøs fanatisme

    Til sidst kan man sætte spørgsmål tegn med at få % i verden ejer alt uden at betale skat smiley


  • #7   5. mar Sidste nyt fra Haiti hvor bander forsøgte at indtage hovedstadens lufthavn..

    https://www.dr.dk/nyheder/seneste/uroen-fortsaetter-paa-haiti-bander-forsoegte-indtage-lufthavn


  • #8   5. mar JoJo

    Ja du berører mange emner - lige bortset fra emnet i denne tråd, og den form for svar har skam også et fint navn der hedder Whataboutisme smiley



  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #9   5. mar Cody

    Du har ret kan jeg se. smiley

    Jeg troede faktisk at tråden handlede om Alis smiley
    Nu sætter vi kurs sydpå om halv time, kan i ha det herinde


  • #10   5. mar Nej, det tror jeg ikke, så skulle det lige være Banderne måske. Meget kan siges om Rockerne, men de har aldrig skudt på "dem" udenfor, de har altid bare holdt intern krige, modsat Banderne, de stikker gud og hver mand ned, så nu får jeg nok en på Hattehulen smiley smiley smiley - men ikke desto mindre, så er det sandt.

  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 646
    #12   5. mar Alis
    Hvis en befolkning er så fattig at eneste overlevelsesmulighed er kriminalitet, så bliver de desperate.


    Tak Alis, du har omskrevet præcist hvad Palæstinenser oplever og hvorfor de opfører sig som de gør. smiley

    Mht. Haiti, landet har altid været korrupt og misbrugt så længe jeg kan huske eller læse tilbage


  • #14   6. mar #13 Alis

    Jeg kan ikke få øje på noget som helst kompliment i det. Desuden er du en ualmindelig dårlig menneskekender, hvis du ikke har opdaget, at jeg siger hvad jeg mener, også selvom det koster knobs.
    jvf. Alis


    Okay, du er psykisk sårbar, på forskellige andre områder.

    Jo, det var faktisk et kompliment Alis, for trods du er psykisk sårbar, og ofte får knobs for dine meninger, så stopper det dig ikke i at skrive hvad du mener, og besvare indlæg.








  • #15   6. mar https://www.bt.dk/samfund/minister-reagerer-skarpt-paa-udtalelser-slet-appen

    Den 23-årige influencer Kisoan Subakaran fra Herning deler flittigt sine kvindefjendske holdninger via sine profiler på sociale medier. jvf. Berlingske

    Sikke en 'velintegreret hyggelig fyr', hvis meninger deles af alt for mange. Føj!


  • #16   7. mar Jamen - han er jo ikke den eneste, jvfr alle de kvinder der pludselig forsvinder, der pludselig bliver dræbt, alle Krisecentre i DK er fyldt op med kvinder, der lige præcis bliver undertrykt, som Kisoan Subakaran beskriver det.

Kommentér på:
Samfundsomstyrtning

Annonce