{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
204 visninger | Oprettet:

Brok S
Brok S Frosset

Tilmeldt:
19. apr 2019
Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110

Her er en af grundene {{forumTopicSubject}}

til, at jeg er meget imod dobbelt statsborgerskab.

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/hvidvask-for-23-millioner-sender-yderligere-to-bag-tremmer/ar-AA17T65M?bncnt=BroadcastNews_BreakingNews&FORM=BNC001&ocid=hpmsn&cvid=cf98910fd2274adfb975ed7b02bc137e

Der er for mig ikke mange grunde til, at nogle enkelte har behov, men nu kan alle efterhånden bruge det pas der passer bedst og det hjælper de kriminelle mere end det gavner de ærlige.


Andre forumemner med "Her er en"
er det her en virus?
http://www.sexyemilie.com/?id=731150
Skrevet af: fucking baboom haters . - 24. dec 2008

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Her er en af grundene
  • #2   25. feb 2023 #1 Annella

    men jeg er pæredansk forbliver kun dansker og bliver heller aldrig noget andet.jvf. Annella

    Jamen så ville det da være rart, hvis du brugte danske informationer og link, istedet for udelukkende at bruge tyske.

    Vi er nogle stykker der ikke kan verificere hvad du påstår, eftersom vi ikke kan tysk.




  • #3   25. feb 2023 Dobbelt statsborgerskab kan i det mindste være godt af een grund.

    Nemlig at man kan udvise kriminelle til det land hvor de kommer fra, og så forhåbentlig fratage dem det danske statsborgerskab.


  • #5   25. feb 2023 Tror du misforstod mit indlæg #3 JoJo.

    Jeg siger jo ikke at fordi man har dobbelt statsborgerskab så er man kriminel. Slet ikke. smiley

    Men oplægget handler om at flere kriminelle har dobbelt statsborgerskab, netop for at udnytte det til kriminalitet.

    Og, når de har dét, så er der intet til hindre for at udvise dem af DK, til det land som de også har statsborgerskab til.

    Hvis de kun har dansk statsborgerskab, så kan de jo ikke udvises.







  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #7   25. feb 2023 Chris, man har jo ikke dobbelt statsborger skab, hvis man kun har dansk.

    Og jeg tvivler lidt på, at flere 100,000 dansker har dobbelt statsborgerskab.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #8   25. feb 2023 Ja jeg opgiver når man ikke kender noget til fordel og ulemper.

    Og bare at mene det er nemmere at udvise folk hvis de også har dansk pas er jo helt ved siden af.


  • #9   25. feb 2023 #7 Brok du misforstår vist!

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #11   25. feb 2023 #9

    Du skriver det er nemmere, at udvise folk, hvis de har dobbelt.

    Men det er godt nok nemmere hvis de kun har det pas de er født til.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #12   25. feb 2023 Jo jo overdrivelse fremmer forståelsen, men du må være salig i din tro.



  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #13   25. feb 2023 Det lader ikke til, at der bliver Svenske tilstande så der kommer nok ikke millioner tilbage til Danmark til en brøk pension.

    https://da.frwiki.wiki/wiki/Citoyennet%C3%A9_canadienne


  • #14   25. feb 2023 Jeg er også imod dobbelt statsborgerskab.

  • #15   25. feb 2023 #11 Brok

    Du skriver det er nemmere, at udvise folk, hvis de har dobbelt.

    Men det er godt nok nemmere hvis de kun har det pas de er født til.jvf. Brok


    Jo, det kan du da ha' ret i. Men sådan fungerer tingene jo ikke.

    Vi er jo nødt til at se den realitet som er.






  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #16   25. feb 2023 Chris, stop nu for sådan er lovgivningen og den skal vi vel snakke ud fra, og ikke hvad vi ønsker eller tror.

    For virkeligheden er jo, at der ikke bliver delt danske pas ud efter andet end, hvad der kræves.

    Grunden til der bor mange med kun et statsborgerskab er, at de ganske enkelt ikke kan opfylde kravene.


  • #17   25. feb 2023 #16

    Hvad ialverden Brok ?????????????

    Er det med vilje at du ikke forstår?

    Selvfølgelig er det lovgivningen vi snakker udfra!





  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #20   25. feb 2023 Jo jo, hvis man blev statsborger i et andet land før 2016, blev dit danske pas ugyldigt,

    Min ven der skiftede til svensk, skulle aflevere det danske første gang det skulle bruges.
    Derfor ved jeg at man ikke kunne have 2.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #21   25. feb 2023 flyttet
    #10
    2 timer siden
    Dobbelt statsborgerskab blev først vedtaget, at være i kraft fra 2016.

    Så skal vi sige, at det nok ikke er ret mange Danskere der har glæden af den lov.

    Jeg kender til gengæld nogle der har erhvervet som er glade for, at kunne vise deres pas, og nu helt har sluppet for, at søge visum i mange lande


  • #23   25. feb 2023 Jeg må indrømme at jeg bliver lidt forvirret her.

    Danmark har siden den 1. september 2015 accepteret dobbelt statsborgerskab. Det betyder, at hvis man er tidligere dansk statsborger og bliver dansk statsborger igen, bevarer man sit udenlandske statsborgerskab og får dermed dobbelt statsborgerskab.


    Oplægget handlede om dobbelt statsborgerskab samt kriminalitet.

    Man kan sagten have haft dobbelt statsborgerskab langt før 2015.

    Hvilket var det jeg svarede på i #3.

    Man kan fx. være født i DK, af forældre der er fra Tyrkiet, Pakistan, Afganistan m.f. Men forældrene kan stadig søge og få statsborgerskab til deres barn, dermed pas.

    Børn kan være født i nogle af de lande, og få statsborgerskab og pas. Forældrene indvandrer her og søger statsborgerskab, pas til deres barn.

    Regler har ændret sig. Men der er rigtig mange der har dobbelt statborgerskab.

    Derfor er der mange der har pas til mere end DK.

    Hvilket var grunden til at at jeg nævnte som jeg gjorde i #3

    Du har blandet tingene samme Brok.









  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #27   25. feb 2023 #Chris

    Nu ved jeg ikke hvad jeg ikke forstår, men jeg ved, at du tror du ved noget du ikke ved.

    Hvis 2 tyrker får et barn i Danmark så bliver barnet ikke dansk.

    Og da man før 2015 ikke kunne beholde sit dansk, men efter 2015 kunne man søge om, at få det igen, hvis den var mistet ved anden statsborgerskab.

    Men har du det bedre så tro på det.

    Men jeg ved min ven Henrik, var pisse sur over, at skulle ansøge om, at få det pas tilbage fordi han af personlige årsager havde fået et Svensk.


Kommentér på:
Her er en af grundene

Annonce