{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
298 visninger | Oprettet:

Pandoras æske kontinenternes skræk. {{forumTopicSubject}}

Ja når man kigger ud i verden og kigger på flere kontinenter og ser hvordan ekstrem vandmangel kun bliver være og være og vi så samtidigt høre om gas - strøm - olie - benzin - kul kun bliver dyre og dyre tænker jeg i en cyklus af alverdens ulykker - der for den overskrift.
Og den frie verden burde jo stå sammen om at entre den udvikling og (en sparre vand politik) burde ku laves på et par dage - Norge og andre lande i den frie verden vil nok ku sende så meget gas ud at priserne vil falde drastisk og når gaspriserne falder - falder strøm - olie - benzin og kul priserne også - endog ku den voksende inflation i den frie verden falde - for når energi priserne falder - falder fødevarepriserne også - det bliver også billigere at lave brugsvare møbler - biler - cykler OSV.
Dette her var bare lige en tanke som sku luftes + man ikke kun modtager gas fra Rusland og det kommer til at tage tid - trods det at tid læger alt sorg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pandoras æske kontinenternes skræk.
  • #1   26. aug 2022 Leon, jeg tror ikke på din enkelthed med forandring for sådan fungerer verden ikke.

    Jeg har et enkelt vare, hvor man så, hvad gør man for at dække over priser,
    Kaffe prisen blev lidt for høj, så den blev sænket for øjet en pose kaffe ser jo ens ud, om der er 400 eller 500 gr. i posen.



  • #2   26. aug 2022 Brok S jo hvis det omtalte land + dem jeg ikke husker navnet på pumper naturgas ud til en naturlig pris falder priserne jo og det vil trække de andre priser med sig for ellers kan de jo ikke sælge deres gas og jo der findes ting som bare er så lette at lave om på - dog kan vi ikke forudsige kornpriserne da Kina også er ved at være godt og grundigt på røven grundet tørke.

  • #4   26. aug 2022 Jojo jeg kan desværre ikke skrive det anderledes smiley

Kommentér på:
Pandoras æske kontinenternes skræk.

Annonce