{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Volsmose Volsmose igen igen {{forumTopicSubject}}

Det er ingen hemmelighed at indvandrer kommuner er voldsomt overrepræsenteret hvad angår Coronasmitte, men Volsmose slår alle smitterekorder fordi indvandrerne skider på regler og hensyn.
Nu er vi nået dertil at testpersonalet går fra dør til dør og alligevel fortsætter smitten med at stige.
Hvorfor i hede hule indfører staten ikke et krav om coronapas hvis man vil have sin off.ydelse ???
Så skal i bare se hvor hurtigt der blev kø ved testcentrene og smittespredningen ville falde omgående smiley
Hvad mener i om den særbehandling der tilfalder Volsmose ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volsmose Volsmose igen igen
  • #1   4. mar 2021 Særbehandling tror jeg ikke på, for man vil både forbryde sig med grundloven og menneskerettighederne ved at tvinge folk folk at lade sig teste. - men den test komme senere når de tror de kan få særbehandling i lufthavne som kræver en test for at tage et fly ned til sandkassen med alle de penge fra cigarkasse apparatet.

    Selv jeg ville stegle vild hvis man blev hentet af politiet for at blive kørt til et testcenter. Så kan jeg så stegle videre hvis jeg ikke får adgang til at rejse ud af Danmark fordi jeg ikke har en coronapas. Det er jo derfor man vil have et coronapas så man kan tvinge resten som ikke vil lade sig teste til at få et, hvis de vil ud af landet.


  • #3   5. mar 2021 Ak ak Claus - gid det var så vel, men desværre fortsætter antallet med at stige trods lukkede grænser.
    Jeg tror desværre ikke Vesteuropa overlever denne aggressive ukrudt invasion smiley
    Østeuropa kendte risikoen og tog klogeligt ukrudtsbekæmpelsen alvorligt fra starten og kan nu brøste sig af et næsten ukrudt frit samfund smiley


  • #4   5. mar 2021 Portugal sparkede en masse muslimer ud for over 100 år siden, og de er ikke mange - ca. 40.000 i hele Portugal - som man ikke kan sige om Danmark - det affald må man så leve med og læse at flere imamer tror at den vaccine gør folk til homoer - samt at flere mullaher tror at alle er født muslimer - de ved det bare ikke - selv i Australien mener muslimer at urbefolkningen ikke ved at de er muslimer.

    Så nu ved man at muslimer nok er de mest pløk åndssvage - tror ikke engang de kan måle sig med de mest rabiate kristne. Hov...skal lige nævne at imamer tror at jorden er flad som man kan se på youtube.

    Flere imamer i hele verden mener at hvis en muslim bliver smittet af Corona, så er de ikke troende nok - så der er fandme mange ikke troende muslimer overalt i verden og specielt i Vollsmose. Er det ikke det man kalder et selvmål?


  • #7   5. mar 2021 Jeg har mere end svært ved at forstå hvorfor nogle politikere stadig vil importere en kultur der er synonym med fanatisme, kriminalitet, homofobiske, arbejdssky, uhæderlige, provokerende og højtråbende.
    Der er 40 års dårlige erfaringer at trække på så hvordan i hede hule kan nogen som helst fortsat argumentere for at vi skal fortsætte denne samfundsødelæggende import.
    Man lægger sku da kun hånden på kogepladen en gang skulle man tro smiley


  • #10   5. mar 2021 Alis

    Nu har det intet med om folk lever tæt, det gør de mange andre steder i byen Odense, det som man kan kritiserer er at man der ikke tager de nødvendige hensyn til hinanden nu hvor de står for det største smittetal i Danmark.


  • #11   5. mar 2021 Ja og derudover fatter de stadig ikke hvorfor de smitter ad helvede til - idioterne tror med garanti at mundbind er snotklude smiley

  • #12   5. mar 2021 "Mange muslimer bor mange sammen i små boliger, fordi de ikke har råd til andet."

    Kan det nu også passe????

    Når jeg undersøger hvad de får i bistandshjælp, foruden husleje, børnepenge og andet, får de mere hver måned, end jeg får i folkepension. - og jeg har arbejdet, og betalt skat, i over 40 år.


  • #13   6. mar 2021 Busmann

    Det er fordi du ikke er så dygtig til at udnytte systemet og søge tilskud til alt som kan kravle og gå.

    OG får de FTP så får de næsten 15.000 udbetalt inc. boligsikring + forbrugs tilskud

    Er de begge på FTP og har en masse unger så får de tilsammen omkring 320.000 kr om året


  • #15   6. mar 2021 Annella

    Hvad får de i FTP/Pension i Tyskland?


  • #17   6. mar 2021 ok...

    Hvad får folk i Pension/og førtidspensionister i Tyskland?


Kommentér på:
Volsmose Volsmose igen igen

Annonce