{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Integration - respekten der forsvandt. {{forumTopicSubject}}

Ja hvem husker ikke da Danmark inviteret gæstearbejder til Danmark grundet mangel på arbejdskraft - det var vel også det der skete dengang polske arbejder kom til Danmark og ned til Lolland og Falster for at hakke roer.
Men se nu bare igennem det sidste årti må Danmark og dens befolkning bøje sig og det være sig ved at danske institutioner ikke må spise svinekød altså flæskesteg - medisterpølse - rød pølse - frikadeller - revselse ben - stegt flæsk og mit gæt må være at 90% af de etniske dansker ikke ønsker en jul uden.
Jeg syntes også at høre om steder hvor Danmark og dets retssystem ikke længere har sin ret - grundet mangel på penge til politiet + centralisering af politiet der jo ikke har gjort det bedre.
Og så er der lige alle de ting børn mange steder ikke må i dag det være sig at holde juleafslutning - fastelavn - påske - Sankt Lucia optog og det er jo grundet mangel på integration for hvad skulle grunden ellers være - manglen på respekt eller hvad.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Integration - respekten der forsvandt.
  • #2   13. jul 2020 Annella jeg kan kun give dig ret især talen om politiker smiley

  • #3   13. jul 2020 Julen bliver afskaffet om nogle år for den anses som racistisk over for et mindretal. Man er i det stille allerede begynd med at kalde det vinterfrokost, vinterboller, vintermænd, vinteraften,

    Den gamle sag fra en boligforening hvor muslimer kuppede hele beboerforeningen og forbød juletræ i foreningen - fordi pæreformede etniske danskere ikke gad. så ansvaret er ikke rent politisk men også et borgerproblem.


  • #4   13. jul 2020 Polysl fordi der ikke findes et flertal i en boligforening der ønsker jul i Danmark behøves mindre tallet jo ikke stoppe med at holde jul og jeg ja jeg holder stadigt juleaften og leger julemand + spiser julefrokost - men jeg er jo også pære dansk smiley

  • #5   13. jul 2020 Respekten der forsvandt, har den nogenside været der?
    Men vi skal ikke ti år tilbage men nok nærmere 50, da en nu afdød politiker udtalte til fordel for indvandring " vi har ikke råd til at lade hjulene stå stille", intet var mere forkert. I dag kan man se frem til om få år at indvandrigen vil koste samfundet 100 Miliader om året på ubestemt tid, det er nok den dyreste arbejds kraft samfundet nogen sinde har importret.
    Og oven i hatten fik vi også øget krimiiltet og en befolknings tilvækst der stort set ikke ønsker eller evner at assimilere i det danske samfund, foruden at den etniske del af befolkningen på kun 50 år svandt ind til 90%.
    Der tales meget om integration, men glemmer at integration i modsætning assimilation, er en to vejs proses hvor to befolknings grupper forsøger at finde fælles fodslag, hvad der ikke er nemt, og som indvanderene ikke har megen interesse i men hellere vil passe sig selv og bibeholde egen kultur.
    Det hele startede med ønsket om at tjene penge på at åbne for indvandring, men blev i stedet starten til afvikling af det danske samfund som generationer før os har puklet på at gøre til hvad det var for år tilbage.
    I øvrigt har vi jo altid haft indvandring, men i modsætning til nu var det udelukkende mennesker der ønskede at assimilere ind i det Danske samfund.


  • #6   13. jul 2020 Ole S jeg måtte inden jeg svarede ind og google ordet assimilation du ved ellers kunne jeg jo ikke tale med og enig der findes ikke mange fra det store udland der ønsker assimilation mit gæt må være 10% og er enig i at der kun er en vej med det danske velfærdssamfund og det er en afvikling - hvis ikke Danmark sætter bremsen i og det vil så også være for EU som stadigt ønsker pivåbne grænser så den frie arbejderfrihed består (den har medvirket til at den danske velfærdsmodel er i knæ) og jeg syntes nu også at store dele af EU sejler grundet at de/vi skal være ÅH så humanitær - søde og rare - min bare røv og Ole S det sidste var altså ikke møntet på dig smiley

  • #8   14. jul 2020 "Har kun hørt om det med juletræet i den bolig forening smiley
    Og det skal de selvfølgelig ikke bestemme"


    Det kan de meget nemt komme til, da der er beboerdemokrati, og lader etniske danskere sig ikke vælge ind i beboerbestyrelsen, ja, så er der jo frit spil for de udefra kommende, som pludselig udgør flertallet i beboerbestyrelsen.
    .


  • #10   14. jul 2020 Spændende at se en Mufti som statsminister. Men folket får jo det de stemmer på.

  • #11   14. jul 2020 #9

    For at stemme til kommunevalg, skal man jo ikke engang ha' dansk statsborgerskab...


  • #14   14. jul 2020 #13

    "Muslimerne kommer aldrig til at styre hele Danmark. Vi har vores grundlov (som danskerne ikke engang selv overholder eftersom vi har religionsfrihed) (...)"

    Bemærk lige, at religionsfrihed, ikke betyder religionslighed, det overser Alis højt og flot...også iflg. Grundloven.


  • #15   14. jul 2020 Hello Kitty #7 enig smiley

  • #17   14. jul 2020 Madonna M #8 det må være fordi at folk ikke orker at gå ind i en bestyrelse - men alle burde høres i en boligforening smiley

  • #18   14. jul 2020 Alis C #13 jeg syntes altså at jeg kan se et stort problem i Sverige og hvor svensk lov ikke har indflydelse.

  • #20   14. jul 2020 #19

    Det er stadig den kristne tro, der er gældende her i DK.

    Og det har bl.a. Prins Henrik tidligere måtte rette ind efter...


  • #21   14. jul 2020 Alis

    Vi kan jo se hvor godt det går sverige - bare ved at Google lidt. Sekterisk vold, kriminelle indvandre bander, voldtægt.


  • #22   14. jul 2020 Faktisk så tror jeg heller ikke at muslimerne er interesserede i at ændre noget, de vil bare gerne have lov at leve i fred med deres egne normer. Jr. Alis

    Det gør de da også, selv ude i det danske samfund vil de også gerne have lov til at leve i fred, men vi kan bare ikke lave nogle samfund om, jeg kunne da godt tænke mig, at jeg kunne lave voldslandet Indien om, SA om, Mellemøsten om, men det kan jeg ikke, jeg må blot acceptere div. lande, hvis jeg påtænker mig at leve der. Sverige har haft knæfald, og hvordan går det lige der ??

    Det er ikke muslimerne der har kostet Danmark dyrt, men derimod islamofoberne der har kæmpet for at forhindre integration.

    Har du et link ??

    Og hvis du mener, de er veluddannede, hvorfor koster de så så meget ?? - Tag du en tur til Borgerservice, så vil de bare se, hvor mange fremmede der står, da jeg skulle have fornyet mit pas, oplevede jeg, at jeg var blandt de få hvide, en uhyggelig oplevelse.

    Og mange af deres uddannelser kan ikke bruges i DK, de er mangelfulde og lever slet ikke op til DK normer.

    Men det kunne være "sjovt" at se et regnskab, så vi kan få syn for sagen hvem der er dyrest.


  • #23   14. jul 2020 Alis C #19 desværre er det ikke alle der har den frihed at kunne dyrke deres religion i fred og ro.

  • #25   14. jul 2020 Alle tørklæder kunne starte en SOSU uddannelse, her er man ligeglad om de hedder abdullahani eller abdulina., Her er masser af folk både i Vollsmose og Gellerup og andre Libanon parker.

    Nå...skal de tale dansk? Jamen har de ikke haft danskundervisning? Hvad!!! gik du ud af første klasse? Hvorfor er dit atomfysik uddannelse printet?

    Hvad er der krav om korte ærmer???

    Nogle har høje uddannelser - men regelen er at de ikke kan bruges i Danmark, andet med forskellige kurser og Dansk undervisning Så borgere ikke skal møde en som pludre løs på et uforståeligt dansk som ikke en kæft fatter hat af. Muligt de er gode til engelsk, men det skal man ikke gå ud fra at patienter er. Jeg ville fandme føle mig utryg ved en læge som jeg ikke fatter et ord af.


  • #26   14. jul 2020 Leon

    <Alle i Danmark kan dyrke deres religion i fred, jeg kender ingen steder i Danmark man ikke kan. Vi gider så ikke bare selvbestaltede råben 5 gange om dagen fra muslimer som bruger en fodbolds bane og højtalere til at fortælle at det er tiden at møde op i moskeen. Uret er opfundet, mobil er opfundet - så jeg kan ikke se nogen som helst grund til at bræge deres gylle ud over danskere som det pisser af.

    En nem løsning er at alle muslimer får en bønnekald app som bræger på deres mobil - så vi andre kan slippe for den larm.


  • #27   14. jul 2020 Polysl jeg har igennem livet mødt en del læger og det har ikke været et problem at de kom fra andet land smiley

  • #28   14. jul 2020 Polysl enig ingen kald i gaderne og der findes folk i Danmark som ikke kan nyde deres religion i fred og ro.

  • #30   15. jul 2020 Hello Kitty jeg syntes at høre at det sker ude i danevang smiley

  • #31   15. jul 2020 Politiet har meldt ud de ikke vil stande ulovlig bønnekald. - men sjovt nok folk der køre for stærk - underlig samfund.

    Mon de stopper en med bønnekald i bil som køre for stærkt.?

    Det fortæller samfundet at man skal konverterer til islam så kan man gøre en masse ulovlige ting.


  • #33   15. jul 2020 ja...vi har rige ghettoer, vi har fattige ghettoer.

  • #34   15. jul 2020 "Har du et link ?? "
    Og ... Jr. alis


    Det er ikke overraskende, at få sådan et svar.

    Du kan jo starte med at bede dem om et link, der påstår at Indvandring kommer til at koste samfundet 100 milliarder om året. Det er # 5.
    Når du så har fået et regnskab for hvad indvandring koster om året, så skal de tal trækkes fra, som viser hvad indvandrere i arbejde tjener hjem til samfundet om året.


    Nææh, det behøver jeg ikke at bede om, for derom ingen tvivl, det er blevet meldt ud fra Borgen, hvad det koster om året. Der er mange selvstændige bl.a. indvandrere og jeg har hørt om masser af rod i regnskaberne, som tangerer til snyd i skat + MOMS. Og dem som er ansat, jeg sætter mine tvivl, om de kan nå 100 milliarder.

    Min klare fornemmelse er ikke, at det er pga de har et klingende udenlandsk navn, jeg tror de fleste gange handler om et dårligt dansk, uden at jeg kan dokumentere det, det er bare hvad jeg læser, hører rundt omkring, men jeg ved også, at det kan være pga religiøst påklædning, som er en hemsko.

    jeg er også træt af evindelige udokumenterede påstande.

    Du har fået masser af dokumenterede links og når du får det, bliver du tavs.


  • #36   15. jul 2020 Min fornemmelse er også, at du følger godt med, så du kan nok nikke genkende til mine klare fornemmelser smiley

  • #38   15. jul 2020 Der findes flere typer mennesker.

    Dem som læser link fra seriøse medier og tager det til sig
    Dem som sorterer i de læste link for at tilpasse dem til sin egen forstilling
    Dem som slet ikke trykker på link af frygt for ikke at få ret.
    Dem som er total blinde for link og fakta og lever videre i deres egen forstilling.
    Dem som stadig lever i 70'erne og hvad der var dengang.

    Fakta er at de som er snuppet for at sælge sodavand og slik og andre ting som er købt i Tyskland er alle med udenlandsk navn.

    Den sidste jeg er bekendt med blev snuppet for at have et lager af slik fra Tyskland - hvor de havde en varevogn som fyldte op i forskellige forretninger.

    Problemet er så bare at hvis bonner siger at de har solgt ca 100 kg slik, men kun indkøbt 40 kg, hvor kommer så resten af slikket fra.?

    Jeg ved så ikke hvor mange som kører et ærligt kasseapparat -

    Kan så huske for år tilbage da min søster havde en stand i Odense i det store center på skibhusvej som er lukket. Her fik jeg flere forespørgselser på at lave kassesystemer hvor man kan redigerer i indtægter - det ville jeg så ikke selvom jeg faktisk kunne tjene rigtig mange penge på det - da jeg bare skulle lave et og så tilpasse det til de forskellige.


  • #39   15. jul 2020 Hello Kitty Danevang har du ikke læst din Danmarkshistorie og nej det er ikke en Ghetto smiley

  • #40   15. jul 2020 Ja, jeg følger godt med, og jeg opfatter bestemt ikke dine fornemmelser som klare. Der er alt for store huller til at de har sandhedsværdi. Jr. alis.

    Det er jeg udmærket godt klar over, du synes. Vi er en del, som har prøvet at forklare dig, dokumenteret sandhedsværdierne i vores skriv og stadigvæk, synes du der er store huller i vores skriverier, du er et mennesker, som kun tror på muslimer og dig selv, så er den ikke længere.

    Jeg er ikke 100% enig med NB, men jeg synes de kommer med mange gode forslag, bl.a. at DK ikke skal blive muslimsk - vi kan jo bare se til nabolandet Sverige, hvordan det går der, så nej tak til den model.

    Mange penge og magt, ja, det hænger ganske givet sammen, men det gør Nordkorea og Kina jo også eksempelvis. Jeg er ikke født med en Guldske i munden, det jeg har i dag, har jeg knoklet mig til, mit barndomshjem var meget småt og hver en 5-øre skulle vendes, sådan skulle mit voksenliv ikke være. Jeg har opnået meget og jeg er pavestolt af mig selv smiley


  • #43   15. jul 2020 USA er verdens største ghetto.

  • #44   15. jul 2020 Hello Kitty den tænkte jeg ikke lige på smiley

Kommentér på:
Integration - respekten der forsvandt.

Annonce