{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Hvor herre bevar os Hvidvaskning og min bare R.. {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan kan politikere blive ved med at blive overrasket over at anden bank end Den Danske Bank laver hvidvaskning og tænker på hvordan økonomisk kriminalitet i Danmark må kunne kaldes for hvidvaskningens honningkrukke for det fosser jo åbenbart stadigt ud af Danmark med penge som jo nok skulle havde været forbi SKAT som jo står for Danmarks økonomi der jo igen gør at vi (stadigt har) et velfærdssystem også selvom EU kæmper for piv åben grænser.
Og jeg vil syntes at vores folketing skulle tage sig gevaldigt sammen og få lukket alle de dersens skatte huller + trække grænsen for hvad EU kan og ikke kan i Danmark.
Ja lidt national må man vel godt være altså hvis det er på den gode måde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor herre bevar os Hvidvaskning og min bare R..
  • #2   5. mar 2019 Ha ha - ja Leon du har aldeles ret og det glæder mig at du trods alt også indeholder lidt nationalisme smiley
    Storkapitalen og EU går hånd i hånd og indvandringen skal nok bane vejen for både løndumping og hvidvaskning fremover også smiley
    Jeg tror kun vi har set toppen af isbjerget desværre smiley
    Hvis jeg havde haft det dejlige glas du står med i hånden havde jeg fyldt det med øl og sat noget gl. 60’er musik på pladespilleren samt røget en stråhat imens smiley


  • #3   5. mar 2019 Annella smiler smiley

  • #4   5. mar 2019 Cody N jeg er sikker på at der findes den nationale melodi i os alle uanset hvilken land vi taler om og må jo give dig ret i at vi nok kun har set toppen af isbjerget også der for at SKAT skal tilbage til den tid hvor SKAT kunne gøre deres arbejde altså tilbage til før SKAT og deres medarbejder blev fyret i hobetal.
    Og du kommer da bare og henter det store glas smiley


  • #5   5. mar 2019 Du er en knag Leon, men jeg vil skam ikke tage det fine glas fra dig smiley
    Lad os drikke en bajer sammen i tankerne istedet - skål gamle dreng smiley


  • #6   5. mar 2019 Cody N skål og ellers er et godt glas rød vin jo også godt smiley

  • #7   6. mar 2019 Absolut Leon og dit glas kan nok rumme et par flasker så en god brandert burde være garanteret - skål smiley

  • #8   6. mar 2019 Leon, de har travlt med at lukke huller i Brita Nielsen sagen, hold fest en sag, men undskyldning må så være, at den startede i det årti, hvor de ikke havde så meget elektronisk udstyr og det hele gik op i en højere enhed, men hun skal da have ros, hun forstod at regne den ud smiley

  • #9   6. mar 2019 Rygraden i vores samfund er at der bliver betalt skat så alt kan fungere.

    Desværre har vore politikkere prioriteret anderledes, man har fyret i vores 'rygrad' i stor stil, med de følger som mange kunne forudse inden, bare ikke politikkerne.

    Bankerne blev reddet under finanskrisen, og takken er yderligere grådighed fra deres side.
    Ansvar vil man ikke tillægge til nogen, for mange er indblandet, og det giver et meget dårligt signal til befolkningen, at ingen vil blive stillet til regnskab.

    Der skal snart være valg, og der vil blive lovet både det ene og andet. Altsammen noget som koster penge.

    Rent faktisk, så er det eneste som er nødvendigt nu, at få genoprettet vores skattesystem, inddrevet penge fra skyldnere, og først derefter bør politikkere ha' noget at sige!





  • #10   6. mar 2019 Jetset ja den kloge narre den mindre kloge - sådan kunne man jo godt sætte det op i denne sag hun har jo ikke haft dyre skatteadvokater til at råde hende smiley

  • #11   6. mar 2019 Cris7 enig bare så enig hvad kunne der ikke blevet lavet for alle de x-antal mange milliarder smiley

  • #12   6. mar 2019 Nej, Britta Nielsen kan sææl smiley

  • #13   6. mar 2019 Ja hun kan men det har tæret på hende og tænker på hvor træt hun ser ud smiley

  • #14   6. mar 2019 Hun har stone face, der sker ikke en skid i hendes ansigt, hun er total is kold og hun har nydt det, ingen tvivl om det smiley

  • #15   6. mar 2019 Ingen bør have medlidenhed med hverken Britta Nielsen eller hendes døtre.

    Britta Nielsen bør side i fængsel resten af sit liv, lave 'klemmer ' indtil hun har betalt sin gæld.


  • #16   6. mar 2019 Cris7 ja nu vil jeg jo normalt sige JA men vil heller sige at hun jo har vist at der findes huller i vores system og selvføleligt skal hun ikke leve for de penge - men hun skal da ikke have en større straf end andre der laver storøkonomisk kriminalitet smiley

  • #17   6. mar 2019 Men nu gælder det jo også hvidvaskningsagen i Nordea.

    Hvilket er et intern dansk anliggende, og derfor kan der bruges fængselsstraf til flere ansatte.
    Men mon ikke igen, igen, de slipper fri?


  • #18   6. mar 2019 #16
    Jo, det skal hun faktisk.

    For hun har haft en betroet stilling, stillet op når revision kom for at beskytte sig selv.
    Ikke mindst taget af midler der skulle komme mindre bemidlede til gode.

    Så jo, absolut skal hun have en hård straf.


  • #19   6. mar 2019 Cris7 ja men vent nu bare og se de får alle 14 dages ferie med alt betalt smiley

  • #20   6. mar 2019 Håber det ikke Leon.



Kommentér på:
Hvor herre bevar os Hvidvaskning og min bare R..

Annonce