{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Højvande - Stormflod. {{forumTopicSubject}}

Ja når jeg læser om hvordan boligejer i Danmark kan få deres 3 stormflod (bare her i 2019) må jeg sige at vores politikere burde se at komme op af stolene og sætte en kæmpe plan i gang om at få kystsikret hele Danmark - noget ligesom de har i Holland - for det kan da ikke være rigtigt at de stakkels husejer som stå og fylde i sække hver gang det blæser fra nordvest.
Vi ved jo at verdenshavene har stigende vandstand grundet den globale opvarmning så hvad venter vores politikere på (et mirakel måske) og det skal de nok ikke bruge den kostbare ventetid på og det kunne da give mange arbejdspladser - det koster penge men sådan er det jo at sikre ting imod stormflod og forhøjet vandstand og i den sidste ende er vi jo alle i samme båd - så vi skal løfte i samlet flok smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højvande - Stormflod.
  • #1   13. jan 2019 Det hele er jo næsten morsomt.
    Kan, du huske Leon, inden finanskrisen, så havde statskassen 100 milliarder i overskud, men de skulle bruges til skattelettelser..... Hvad fik du, og hvad fik jeg?

    Man regner med at medmindre der bliver bygget diger omkring Amager, så forsvinder øen....

    Men det er vigtigere med skattelettelser.


  • #3   13. jan 2019 Markgreven ja men jo vi har jo haft et par skattelettelser men ja jeg har hele tiden sagt at vores velfærdssystem og andet kom før skattelettelser - det kan godt være at vi har fået lidt mere imellem hænderne - men hvis vi ikke havde fået dem havde vi ikke mærket til det smiley

  • #4   13. jan 2019 Annella når jeg tænker i Holland tænker jeg i dige byggeri og selvføleligt kan jeg lægge ansvaret over på vores politiker de får jo løn for at varetage Danmarks interesser også hvis der kommer stormflod på stormflod - det er faktisk ligesom når vores kloarker er blevet for små - så skal der jo lægges nogle nye og det høre jo under vores politikere og jeg kunne jo bare tage et hurtigt eksempel - hvis nu de stormfloder berørte hele København vil jeg gerne sætte penge på at Danmarks hovedstad vil blive beskyttet i hoved og røv og syntes at huske at de faktisk er godt i gang i København grundet oversvømmet kældere smiley

  • #6   13. jan 2019 Annella jeg er jo enig i at folk der bygger ved kysterne har en meget stor risiko for at få vand dog er mange huse bygget før der blev talt om vandstigninger grundet den globale opvarmning - så syntes det er et fælles ansvar smiley

  • #7   13. jan 2019 Annella nej men politikerne skal vel lave noget for deres løn og ved godt at de ikke bryder sig om kystsikring smiley

  • #9   13. jan 2019 Jeg vil skide skattelettelser et stykke, og det tror jeg de fleste vil.
    Jeg betaler med glæde min skat! - Og de måtte gerne sætte den op.


  • #10   13. jan 2019 Annella ja men sådan forsikring er da ikke at foragte men når nu der åbenbart vil være 3 styks stormflod på x-antal få dage vil jeg da bare kalde det for ildevarslende og politikerne må smøge ærmerne op og hjælpe husejerne - du ser jo også hvordan sommerhus ejerne ikke må kystsikre selv om deres sommerhuser på det nærmeste er ved at skride i havet smiley

  • #12   13. jan 2019 Annella nej vel og jeg syntes nu stadigt at hele Danmark skal være med til at sikre Danmark og jeg kunne jo skrive det gælder over hele linjen smiley

  • #14   14. jan 2019 jeg er på linie med Leon, man kan ikke sondre imellem at der er nogle der er udsatte, og andre der ikke er det, Man giver folk hjælp med sygdomme og måske er der nogle raske personer imellem der aldrig har fejlet noget , man trækker på samme hammel hvad angår vores veje, så vores biler ikke bliver udsat for at havarere, ja alt vi gør er vi fælles om, De personer der bor udsat er ikke skyld i klima ændringer, Før var disse stormfloder en sjældenhed, nu opstår de løbende, Hvorfor skulle de mennesker ikke have hjælp, En bil er også et privat anliggende, et helbred er måske ødelagt af misbrug, men alligevel vælter pengene ud for at afhjælpe disse problemer, Man kan ikke lade disse mennesker se på at deres hjem bliver ødelagt, det ville være egoistisk.

  • #17   15. jan 2019 Kisser D enig men jeg tror først vores debatvenner opdager det for sent - men så kan vi være med til at hjælpe dem smiley

Kommentér på:
Højvande - Stormflod.

Annonce