{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Hvor længe kan det forsætte. {{forumTopicSubject}}

Ja selvom jeg den 24. December skal spise en eller anden form for god mad tænker jeg på hvor længe jordens landmænd kan forsætte med at udpine jorden (altså trække 120% op af jorden år efter år) for der må da være en grænse for hvor mange gange der kan trækkes 120% ud af jorden og jo jo jeg ved godt at forskerne finder på alverdens ting for at jorden forsat skal kunne brødføde jordens befolkning men der må stadigt være en grænse.
Jeg bliver nød til at sætte et andet spørgsmål op og kort og godt hvor længe kan mængden af ilt på jorden forsat gøre at vi alle kan få luft og tænker på at ilten på et tidspunkt vil være i så dårligt kvalitet eller manglen der på gøre at jordens befolkning begynder at dø af iltmangel.
Igen kommer vandet frem for selvom jorden har vand i overflod er der jo vandmangel flere steder på jorden og så hvordan der blev overvandet omkring Nilen og som der sker flere steder på jorden, men der vil komme en dag hvor vandspild vil være en af de 3 årsager til mange menneskers død.
Den dag kunne jo kaldes for Dommedag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor længe kan det forsætte.
  • #2   10. dec 2017 Hvis NGO'er har en hjerne som jeg stærkt betvivler så er vandmangel ikke et problem men mere om vilje.

    Man skal ikke give verden det de vil have for så har vi ikke brug for alle de organisationer som æder befolkningen penge som i forvejen bliver brandbeskattet her i Danmark.

    Problemet er lige til som at vande Nilen, Israel, Saudi Arabien - det er så simpelt at det næsten gør ondt.

    I pågældende lande er det ikke overvanding men af brug af en simpel funktion til at forvandle havvand til drikkevand.

    Israel har verdens største afsaltnings anlæg
    Maldiverne har afsaltnings anlæg
    Saudi Arabien har afsaltnings anlæg

    Afrika har ikke noget andet brønde som udpiner deres undergrund ????

    I stedet for at poste fantasi milliarder i det møg land så giv den et afsaltningsanlæg med rørledninger - næ det gider man ikke så hellere nogle kladdehæfter og en blyant og en stol. Så kan NGO rigtig bryste sig med at have gjort en forskel. wow...hvor genialt.

    Det giver flere planter mere næring og mere ilt. win win - næ så nemt skal de ikke have de de skal holdes i trældom så NGO kan vende hjem med en medalje - og billeder af før og efter de store maver. hvorherre til hest...


  • #3   10. dec 2017 Sejr N når jeg taler om landmændene og hvordan de i de sidste skal vi sige 100.år årti efter årti er blevet bedre og bedre til at trække afgrøderne ud af jorden og uanset hvor meget verdens forsker finder måder at gøde jorden på altså gøre den endnu bedre i frodighed vil der komme en dag hvor regningen skal betales og så vil der ikke være mere at komme efter de frodige marker vil blive til ørken smiley

  • #4   10. dec 2017 Leon.

    Så taler du ikke om Danmark, for så længe vi har vand, er der ingen marker der bliver til ørkner herhjemme. - Og vand mangler vi ikke, vi kan lave saltvand til ferksvand, hvis det skulle komme dertil.


  • #6   10. dec 2017 Ja, det er ikke her det går galt, med mindre vi bliver rendt over ende af arabere.

  • #7   10. dec 2017 Markgreven nej men selv i Danmark vil vi mærke det hvis mange af de lande der skal brødføde verdensbefolkning får ørken frem for frodige marker også ved ekstreme prisstigninger smiley

  • #8   10. dec 2017 Rasmus R I love rød vin med måde smiley

  • #9   10. dec 2017 Markgreven med alt det udsalg vi har i Danmark behøves de ikke komme de køber os bare op smiley

  • #10   10. dec 2017 Leon.

    Til den tid er Amager blevet selvstændigt, og vi har sat grænsevagter op herude med skarpladte maskinpistoler.


Kommentér på:
Hvor længe kan det forsætte.

Annonce