{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Pinlig
  • #1   7. dec Cancan er som imam som sædvanlig en stor løgner når hun siger: Jeg går ind for sharia og ikke sharia lovgivningen. eh????

Hun støttes med skattekroner for stadig at gå ind for sharia, er alle dumme i knolden>?

At det så skal gøres til en politisk kartoffel fatter man ikke, der må absolut være andre vigtige ting at tage sig til end bavl fra deres tidligere forhold.

• Torben H
    Torben H Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 17 Følgere: 41 Emner: 67 Svar: 1.630
    #2   7. dec #1
    Det hedder SIN og ikke HANS.....
    OG i øvrigt synes jeg at NK
    er i sin fulde ret og dygtg til at sætte hykleri på plads

• #3   7. dec Beklager min ordblindhed - skal ikke ske igen.

• Torben H
    Torben H Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 17 Følgere: 41 Emner: 67 Svar: 1.630
    #4   7. dec hehe - det var ikke til dig polysl.... 🎅
    jeg troede lat selve opslaget var nr. 1 - men det er det så ikke. ..
    go' jul 🎅

• #5   7. dec 🎅 ok

• #6   7. dec Det må du meget undskylde Torben, jeg er bondefødt og kvajet opdraget og gik kun 7 år i skole, så min ret til, at skrive her er ikke godt nok til dig. Spring dog over.

Og jeg er total uenig med, at vi skal høre om hvem NK, har været under dynen med, selv om de begge er muslimer og ikke var gift.

Så jeg mener han er blevet meget pinlig i selvpromonering.

Og den her følger med

google oversæt

• #7   7. dec Men bort set fra det er jeg da overrasket over nogen har den holdning, at godtage den her slags forfølgelse, her citat om hvordan en politiker arbejder,

”Jeg har ikke fortalt eller vist nogen de søde beskeder og fotos, du sendte til mig – fra før vi blev uvenner på Radikales Landsmøde om sharia-resolutionen. Jeg fandt en hel del i kassen i går, bl.a. fotos vi tog sammen i Lund i år 2000 og et modelfoto, du sendte til mig i 1999. Gider du holde op med at lyve?” har Naser Khader ifølge Politiko skrevet til Sherin Khankan. Citat slut

Jeg kender intet til hendes arbejde eller exitcirklen, men deres beskitte undertøj burde ikke luftes af en taburetklæber af de store.

• #8   7. dec Hvad for Goggle følger med?

• #9   7. dec Torben

Jeg har altid haft et ambivalent forhold til autoriteter som skolelærere, som rettede min stil uden at se hvad indholdet siger.

Nå det var så lige dagens driller.. 🎅

• #11   7. dec Torben.

Men hvem ved snart, hvad man kan, og ikke kan.

Majornæse, nej tak.... Det hedder mayonnaise, i min optik.

"SIN" eller "HANS", har dog i det mindste den fordel, at personen er køns bestemt.

Kommaer og andre tegn, kan man i dag sætte hvor man vil, man skal ikke længere lede efter udsagnsord og navneord, genstandsled og fortovsled...

Noget er godt, men meget er skidt.

• #14   7. dec Det er som CanCan i Paris ren underholdning.

At mene ved at nedtone Sharia så kan den køre sideløbende med dansk lovgivning.

Alle lande med sharia tolker den åbenbart ens med at halshugge, af med hænderne, og af flapperne moster, stening. osv.....

Problemet med islam er at det er som at se på et billede hvor alle har deres mening om hvordan den skal fortolkes.

• #15   7. dec Når og hvis Kadar vil bruge privatlivet som, debat på offentlig medier og sit politiske arbejde skulle han nok have sendt en anden da han i mine øjne er inhabil.

At true med gamle intime billeder hører ingen steder hjemme.

• #17   7. dec intime billeder ? er det ikke noget med bar røv og slibrig løsslået sex på stranden.

• #18   8. dec Måske tungekys igennem tørklædet

• #19   8. dec nej jeg tænker mere i fremtoning polyst. det er jo ikke alle der kan sidestilles med en smuk pige kun i tanga autfit (alt andet er klamt) det tungekys gennem tørklædet giver snot på tungen. det er prøvet

• #20   8. dec #16
    Nu er det jo ikke mig der skal bedømme billederne, men kvinden som mener hun misbruges,

Kommentér på:
Pinlig