{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
213 visninger | Oprettet:

Forlade EU {{forumTopicSubject}}

Nu har vi fået at vide så mange gange at vi altid kan forlade EU hvis det endelig skulle være at vi vælger det.
Nu kan vi se hvor besværligt det er efter brexit og ikke nok med det, skal de nok af med en formue.

Så mit spørgsmål er "Kan vi komme ud af Eu igen?"

Kommentarer på:  Forlade EU
  • #1   6. dec Så skal der vist en seriøs sparegris med indhold til.

• #2   6. dec Man burde istedet opløse hele EU, og give landene deres selvstændighed tilbage.

Norge er et fint eksempel på et land der har klaret sig fint uden EU, Schweiz et andet eksempel.

• #3   6. dec #2
    Man skal tilbage til ren handelssamarbejde. Og ja, så skal vi have vores selvstændighed tilbage.

• #4   6. dec Jeg må bare sige at et EU i den store opløsning vil give en meget grim folkestrøm i gaderne over hele verden

• #5   7. dec Mon det kunne tænkes, at EU blev opløst, så er der vel ikke så mange problemer.

• #6   7. dec #5
    EU bliver aldrig opløst. Det er politikerne alt for stolte til.

• #7   7. dec #6
    Det ved jeg ikke FHHH om du har ret i, måske bliver hele EU ikke opløst, men der hersker ihvertfald en anti-EU-stemning i flere af medlemslandene - Tjekkiet, Polen, Ungarn, Østrig, Frankrig og Holland, en domino-effekt efter Brexit tror jeg heller ikke er usandsynlig, det sker ikke fra den ene dag til den anden, men det kan uden videre ske på langt sigt.

• #8   7. dec #7
    Ja, men hvor meget ændrer EU sig efter Briterne stak af? INTET. På ingen måde.
    Det er rigtigt at borgerne er skeptiske, men det er vores landes politikere ikke og bare fordi at vi ikke er vilde med EU, er det langt fra sikkert at vi bliver spurgt om vi vil ud.
    Det er det ene. Det andet er at det har været så usandsynligt for EU at nogen ville smutte, at de faktisk er helt i vilde over hvordan det skal kunne lade sig gøre. Ingen ved hvordan det skal lade sig gøre, så nu prøver de sig lidt frem med forhandlinger. Det viser igen at det ikke rigtigt er meningen at man skal have muligheden for det.

• #9   7. dec Og nu har EU-Kommission ved Den Europæiske Domstol lagt sag an mod Polen, Tjekkiet og Ungarn fordi de 3 land nægter at modtage muslimske flygtninge.

Det skulle ikke undre mig, om Tjekkiet er det næste land, der forlader Unionen, tjekkerne er i forvejen dem, der er mest anti-EU.

• #10   7. dec FHHH

//citat
    Så mit spørgsmål er "Kan vi komme ud af Eu igen?
    //citat slut

Har vi før været ude af EU?

• #11   7. dec #10
    Vi har ikke altid været i EU.

• #12   7. dec Vi skal til at starte med have afskaffet Schengen, og få indført grænsevagter igen.

• #13   13. dec Brexit har ført til at EU toppen endnu mere krampagtigt holder på at der skal være mere EU- sammenfletning lande imellem.

Hvilket 'forhåbentligt' vil få flere til at indse at EU er et 'magtliderligt' organ, (undskyld udtrykket), som virkelig ønsker alle medlemslandes selvbestemmelse over eget rige blive tilintetgjort.

Det kan kun føre til kaos.

Kommentér på:
Forlade EU