{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

DSB. {{forumTopicSubject}}

Ja hvad er det så jeg lige vil fortælle jo hvem husker ikke dengang i 1960 og 70-erne hvor DSB rent faktisk kom ud over det meste af Danmark og hvor man stod på perronen og ventet på toget og hvor (hvis det var forsinket) blev sagt ud over højtaleren (toget til Jylland er forsinket i 5. minutter) dengang var der sjældent de store ventetider/forsinkelser, nu til dags er det ikke kun forsinkelser DSB tager over deres højtaler, nej de er gået så langt at de kan fortælle om at deres toge ikke køre i flere dage og så galt i ugevis.
De har jo så sat utroligt mange milliarder ind på tog til tiden - hurtigt tog - nye signaler og hvad de ellers kan finde på men trods alle deres milliarder har de endnu ikke kunne få tog til tiden ej heller hurtigt tog på skinnerne.
Da jeg Gudskelov ikke har kørt med tog de sidste 35.år er jeg jo så heller ikke forvent med DSB og alle deres undskyldninger og tror faktisk at folk der køre med DSB er røv trætte af alle deres undskyldninger der nu gør at de køber bil frem for at vente på DSB og deres tog til tiden.
Der findes vel nogle politikere der må stå til ansvar for det galmatias eller hvad.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DSB.
Kommentér på:
DSB.

Annonce