{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Byg en mur {{forumTopicSubject}}

Med indvandrer bandernes totale udvisning af ingen hensyn til andre mennesker, så skal vi nok lukke alle ghettoer med en høj mur med pigtråd.

Så skal politiet være vagt i porten til ghettoen og alle bør registreres
Vi har jo masser afmulighed med vores it viden om registrering.

Når et gult sundhedskort kan bruges til både lægen samt ind på bibloteket, så kan det nok være noget billigere med vagter end alt det politi

Så til politikerne prøv nu noget nyt, for hvad der foregår lige nu kan ingen være tjent med.

Kommentarer på:  Byg en mur
  • #1   10. nov Ole S nej tak til en mur + ghettoer - men ja der skal ske et eller andet drastisk og mon ikke politikeren kommer frem i skoene nu og hvis de ikke gør det kommer de aldrig frem

• #2   10. nov Leon

Jeg er bange for, at de aldrig kommer frem, uafhængig af hvem der bliver valgt ind i Folketinget.

• #3   10. nov Annella Nej du har nok ret der sker intet før der skal ske noget i ekstremerne desværre - desværre politikerne lever jo nok i deres helt egen osteklokke efter de er blevet valgt

• #4   10. nov Jamen, som det er nu på Nørrebro, så er de jo ved at smadre den bydel. Jeg vil kalde det borgerkrig perkerne imellem.

Det må være en militæropgave, send tanks og masser af militær ind på Nørrebro, så skal det nok få en ende.

Jeg er så træt af at se på dem, hører om dem og at de i det hele taget er i mit åsyn

• #5   10. nov Jetset, hvem hvad og hvor skal militæret smide deres bomber,
    Så god krig.

• #6   10. nov Jetset HM militær måske men tanks det er nok lige i overkanten - men lad militærpolitiet bruge Nørrebro som træning og ja vi høre om deres skyderi dagligt det er sku trættende

• #7   11. nov #5 - jeg troede, det var en løsning, du ville have - men jeg har ikke sagt, at de skal fyre bomber af, men alene det, den er synlig ville have en præventiv virkning, det er jo det, de er vant til, der hvor de kommer fra.

De elsker død og ødelæggelser. Og byskiltene skulle skiftes ud med Krigszone, dangerous.

• #8   11. nov Nu hjælper det ikke med masser af politi, så tror du virkelig det vil hjælpe med militær?

Og hvem er de?

Hvis du tænker på kvinder og børn i Mjølnerparken, så tror jeg ikke du har ret.

Bare se hvad der sker lige nu, alle blå politikere også DF vasker hænder i Kbhn. og giver Overborgmesteren skylden, som om vi har en diktator. Politikere er nogle skvat, som kun snakker og snakker og det mest udenom.

• #9   11. nov Jamen, politiet skal da stadig være der, de har oprettet en Mobilstation på stedet, nogle siger, det er meget godt - og jo, jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke skal udnytte vores militær, det kunne også være Hjemmeværnet, det ville da give tryghed, vil jeg mene.

• #10   11. nov #5
    De behøver da ikke smide bomber, de kan nøjes med at bruge vandkanoner.

• #11   11. nov Hvem skal de skyde imod, ?

Der er jo ikke engang optøjer, så begynder vi at lave det samme som idioterne så går det da helt galt.

Lige nu hvor de kun kæmper indbyrdes er det ikke så farligt, men vil vi først til,
    at optrappe idiotien mod de sagesløse så bliver det først til kaos.

• #12   11. nov #11 - hold kæft, hvor du vrøvler. Synes du ikke der er skyderi, vi hører om det HVER DAG og de nøjes ikke med at skyde på dem selv, nej det er også tilfældige, der bliver ramt.

Men hvis ikke du synes det er noget særligt, hvorfor synes du så, der skal bygges en mur ??

• #13   11. nov jetset, jeg er tilhænger af magtens tredeling, så dit militær passer et i et rigtig demokrati.

Så hvem der vrøvler er nok mere, noget med at forstå,

når først man ønsker militær og hjemmeværn på gaden, så er den helt gal.

Jeg ønsker politi til politiopgaver,

Hellere lukke ghettoerne end militær i gaderne.

• #14   11. nov Kalder du det der foregår nu blandt perkere for demokrati. Og jo, ole S, jeg mener den er helt ude i torvene, perkerne har selv udtalt, at politiet kan ikke stoppe dem, så må der noget andet til.

Skulle de så springe ghettoerne i luften - og hvor synes du så de skulle bo ??

• #15   11. nov #12
    jetset

#11 - hold kæft, hvor du vrøvler.

Ja mon ikke den gode Ole vrøvler.

• #16   11. nov Ja jeg vil nu hellere have politi end militær.

Og så kan i kalde det vrøvl, men når politiet ikke kan stoppe skyderiet, så kan militæret, det vil jeg godt nok kalde vrøvl.

Og tænk at nogen kan finde på, at ville lade en flok frittids krigere blive til overhoveder i Københavns gader.

Men ok, hvis i mener militær kan klare opgaven så er i godt nok naive.

Men så kan vi jo skifte Løkke og Politi ledelsen ud med generalen.

• #17   11. nov Et militær (lat.: milis, soldat) er dannet for at besætte fremmed territorium eller for at forsvare eller kontrollere et territorium eller økonomiske ressourcer.

En nations militærmagt kan spille en central indenrigspolitisk rolle i et millitærdiktatur. Enten ved at overtage magten ved et millitærkup, eller ved at bevare magten på regeringens hænder uden om et demokrati.

• #18   11. nov Ja det erhelt på linie med grænsekontrol, i en ghetto kunne man vide både hvem der er der og hvem der er ude i byen.

Jeg ønsker ikke at det bliver vi andre der flytter ind hvor vi har vagter i porten døgnet rundt.

Men vi er jo forskellige.

• #19   11. nov Ole

Hvis det ikke er politiet eller militær der stopper skyderier - hvem skal så stoppe det? Frelsens hær? Jehovas vidner med vagttårnet i hånden, Allis? om at alle er misforstået?

• #20   11. nov Polysl Enig og jeg som ellers ser mig som en humanist men ikke på bekostning at vores børn og ældre skal gemme sig inden for grundet tosser der køre/løber rundt og skyder

• #21   11. nov Ole S hvis ikke det galskab med alt det skyderi så kommer der til at stå vagter rundt omkring og det er sku da ikke særligt fedt og så er bliver der jo mere sikkert i fængslerne (Gud forbyde at jeg skulle ende der)

• #22   11. nov Jeg er faktisk kommet med et forslag som er lidt anderledes og det er faktisk, at lukke og kontrolere ghettoerne, men i mener så at militæret er bedre.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om vi skal have bevæbnede soldater i gaderne efter jeres mening.

For jeg tror ikke bander slutter fordi der går soldater rundt, men måske har banderne mere respekt for en soldat, for politi respekterer de jo ikke, men forftsæt baremed samme kurs som nu.

Pape har nok ret vi venter bare.

• #23   11. nov Er der nogen, som har skrevet, at det skal være permanent med militæret i gaderne ?? - Du læser jo slet ikke meningen, du digter en selv. Nææh de har ikke en skid respekt for noget som helst, de skyder løs og er skide lige glade med, hvem de rammer.

Men du har jo en forventning om, at det skal stoppes, det stoppes ikke, før der bliver gjort noget drastisk, der er ingen borgere på Nørrebro, der snart tør gå på gaden, så jo, det er en krigszone af de alvorlige.

• #24   12. nov Ja meningen med militæret i gaderne har jeg endnu ikke forstået, men det er jo noget vi har set i andre lande og det er helt klart ikke noget jeg ønsker.

Og hvis nogen tror bander forsvinder så burde man jo nok se på andre lande,
    Der flytter den normale befolkning til områder hvor de bor bag en høj mur med vagt i porten.

Så jeg foretrækker at vi har styr på vores boligområder med, hvem vi har der, men jeg kan se i er mange der ønsker noget andet.

Som i næsten alt vil vi i danmark ikke lære af andre, vi vil bruge en masse skattekroner på ekstra militær, jeg ønsker hellere mere politi.

Og kom nu ikke med at vi alligevel har militæret der jo så bare triller tommelfingre til daglig. De skal uddannes helt på linie med politiet.

Hjemmeværnet kan i mine øjne ikke bruges til kamp med andet end splatter våben.

• #25   12. nov Ole

Lukke ghettoer og kontrollere... det skal nok give lidt mere skyderi og så gør man dem en tjeneste som et slags "Vatikan stat i staten.

Jeg er ret sikker på at resten af etniske danskere vil skynde sig at flytte, for jeg er ret sikker på at det ville blive dem de falder over.

• #26   12. nov Hjemmeværnet hjælper allerede politiet, bryder du dig heller ikke om, når de er placeret i trafikknuder, de er jo ikke uddannet politi

Men hvis ikke du kan lide militær i gaderne og gårdene på Nørrebro og politiet er for lidt, så er der kun tilbage at lokke dem med lækre våben, kører hele banden ud på et ødet sted med hver deres våben i hånden og så kan de ellers skyde løs på hinanden indtil der ikke er flere, det ville være en befrielse.

• #27   12. nov Jeg så da gerne at det kun var en politi opgave, med flere betjente på gaderne speciel i nattetimerne....

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en i gaden, både dag og nat.

Det ville nok være overkill at have militær i gaderne som overtog politiet arbejde - I Israel er de overalt og sikre den offentlige ro, men de har en lidt andet situation end os - alle centre er der militær udenfor som sikre at ingen smugler bomber ind eller våben. Det giver en vis fred i sindet - efter sigende skulle de ikke være mere end 50 meter fra den anden kollega, så sker der noget så er hjælpen der hurtigt.

Det som sker lige nu med så mange skyderier at man kunne sammenligne Somalia med Danmark - meget overdrevet men det er mange i forhold til befolkningstal og historik.

• #28   12. nov Det ser vi gerne alle sammen, at det KUN skulle være politiets opgave, men nu ligger landet sådan, at det er en ualmindelig svær opgave, jeg har ikke hørt om nogen lignende opgave i Danmark, jooo, er der så nogen, som vil sige, hvad med Rockerkrigen, jeg kan ikke huske på noget tidspunkt, at de har skudt lige så mange, som de her perkerbander - og så til forskel, så "nøjes" de også kun med at skyde hinanden og ikke tilfældige forbi passerende.

Tag alt offentlig hjælp fra dem, smid dem ud, der ikke er dansk statsborger og hvad der ellers er af konventioner og andre rettigheder, så må der være noget, som kan gradbøjes, for det her er ekstrem, jeg vil kalde det intern borgerkrig til fare for os alle sammen

De har selv udtalt, at politiet kan intet gøre, de bliver bare ved med at skyde.

• #29   12. nov Ja lad os bare fortsætte som det er, for hvad forventer i jer af militær og hjemmeværn?

Jeg tror ikke på, at hjemmeværn og militær kan lave arbejdet bedre end politiet.

• #30   12. nov Ole S jeg hørte om en af mine desværre alt for tidligt afdøde venner gik rundt med et oversavet jagtgevær oppe i Slagelses natteliv og den dag var der også mange soldater i byen for at feste så ja der var så også MPer i byen og da de så min ven med hans oversavet jagtgevær affyret de advarselsskud op i luften (med en maskinpistol) og min ven lage meget hurtigt sit jagtgevær på jorden og det fortæller mig jo bare hvor respekten er

• #31   12. nov 10 minutter siden
    Ja lad os bare fortsætte som det er, for hvad forventer i jer af militær og hjemmeværn?

Forstår du så slet ingen ting - nogle gange kan det virke fantastisk og da der ikke er politi nok til denne her opgave, kunne det være, det ville have en præventiv virkning, det handler slet ikke om at kunne lave arbejdet bedre.

• #32   12. nov #29

Ja lad os bare fortsætte som det er,......

ja da med daglige (bande)skyderier, så vi kommer til at vænne os til det - ikke sandt?

for hvad forventer i jer af militær og hjemmeværn?

jeg ville forvente, at ihvertfald militæret uden tvivl ville bidrage til at stoppe de daglige skyderier - og for den sags skyld også alle de kvivstikkerier, vi også næsten dagligt hører om -

• #33   12. nov Lad mig nu høre, hvilke uddannelser mener i de militærfolk skulle have?

for i forventer jer vel ikke, at normale soldater bare kan sættes til politiopgaver.

Og nu har jeg jo både været soldat og boet, hvor militæret har magten og begge dele giver ikke mig tror på, at militær i gaderne forhindrer noget som helst kriminelt.

Når ikke engang politiet kan fjerne bande medlemmer fra gaden selv om de helt synlig overtræder flere love og regler m.m.

Hvorfor skulle hjemmeværn og soldater så skulle, for jeg går da ud fra, at lovene skal overholdes.

• #34   12. nov ggggggg - vil du sætte legetøjs soldater til en politiopgave? lede trafikken, ved større forsamlinger ok - men hjemmeværnet ville slet ikke være bevæbnet til politi opgaver som bandekonflikt. Skal lige nævne ænderne som skal over gaden. Kæmpestor hjemmeværns øvelse...tror de har en simulator på Nordpolen.

• #35   12. nov Steen, mener du militær og hjemmeværn kan fjerne bandekriminaliteterne.

Og nu er det jo ikke mig der vil fortsætte med intet at gøre.

Du burde måske se efter, hvem der tror på hjemmeværn og ganske almindelige soldater, for det er ikke mig, jeg så gerne der blev foretaget noget der kunne hjælpe.

Og jeg har skrevet om noget der kunne lave om på bandernes frihed, men det var ikke populært, men måske skal vi bare vente på dem der er fængslet kommer ud igen,

• #36   12. nov Nej sgu - det legetøjs militær kan ikke gøre en skid og skal ikke blandes ind i en bandekonflikt.

Officerer i militæret er uddannet i håndtering af konflikt håndtering på samme vis som det danske politi.

Dermed sagt at militær reagere hurtigere end dansk politi. Men nu behøver det så ikke at være gevær eller håndvåben men peberspray, men igen det forudsætter at personen er tæt på.

Længere væk så er man nød til at neutralisere ved ikke at dræbe men at bringe personen ned. skud i ben og arme får de fleste ned for det gør ondt af helvede til og de går i chok nok tid til at kunne passivisere personen.

• #37   12. nov Ja jeg lærer nyt hele tiden, atsoldater uddannes bedre end politiet i konflikter, og her snakker vi omdaglige konflikter på gaderne i DK.

Men jeg ønsker stadig, at vi stopper banderne og ikke bare sætter soldater på gade, hvor de kan brilliere med deres gode uddannelse.

Mon ikke de så kan lære politiet noget.

Kommentér på:
Byg en mur