{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

DF og Hizb ut-Tahrir {{forumTopicSubject}}

Uhaa altså, jeg tror, jeg vil stemme på Hizb ut-Tahrir næste gang - hvad vi ikke skal høre fra Özlem Cekiz.

Hun tillader sig at sammenligne DF med Hizb ut-Tahrir, OK vi har ytringsfrihed heldigvis, så vi siger bare lige, hvad der falder os ind og det gør jeg også, hun er mere end for meget, for sådan et politisk parti som DF, skal ikke bryde sig om at forlange. at som minimumskrav, for at stille op til KV/RV så kræves det, at du kan læse, skrive og forstå dansk og hvad de forskellige partier står for, ja, det er vel logisk nok.

Men Özlem Cekiz mener, at den 3. danskprøve er på et urimeligt højt niveau, det svarer til videregående uddannelser.

Jeg undrer mig over den udtalelse, hun mener bare, de måske kun skulle kunne Min Egen ABC.

Som det er nu, så er det vores egen skyld, at vi nu har parallelsamfund, fordi de ikke bare kan komme ind uden nogen som helst krav, du er mere end for meget, Özlem Cekiz.

http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-11-08-valgudspil-faar-ozlem-cekic-til-at-sammenligne-df-med-hizb-ut-tahrir

Kommentarer på:  DF og Hizb ut-Tahrir
Kommentér på:
DF og Hizb ut-Tahrir