{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

DF og Hizb ut-Tahrir {{forumTopicSubject}}

Uhaa altså, jeg tror, jeg vil stemme på Hizb ut-Tahrir næste gang smiley - hvad vi ikke skal høre fra Özlem Cekiz.

Hun tillader sig at sammenligne DF med Hizb ut-Tahrir, OK vi har ytringsfrihed heldigvis, så vi siger bare lige, hvad der falder os ind og det gør jeg også, hun er mere end for meget, for sådan et politisk parti som DF, skal ikke bryde sig om at forlange. at som minimumskrav, for at stille op til KV/RV så kræves det, at du kan læse, skrive og forstå dansk og hvad de forskellige partier står for, ja, det er vel logisk nok.

Men Özlem Cekiz mener, at den 3. danskprøve er på et urimeligt højt niveau, det svarer til videregående uddannelser.

Jeg undrer mig over den udtalelse, hun mener bare, de måske kun skulle kunne Min Egen ABC.

Som det er nu, så er det vores egen skyld, at vi nu har parallelsamfund, fordi de ikke bare kan komme ind uden nogen som helst krav, du er mere end for meget, Özlem Cekiz.

http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-11-08-valgudspil-faar-ozlem-cekic-til-at-sammenligne-df-med-hizb-ut-tahrir


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DF og Hizb ut-Tahrir
  • #1   8. nov 2017 Ja hun er da total fra den.....skulle vi have kommunal politikere som kun kan tyrkisk eller >Engelsk?

    Nix en opstilling skal betyde at personen behersker dansk både læse og skrive, vi skal eddermamne ikke have tolk ude når en udenlandsk person stiller op.

    <Det skulle også være et krav at de er dansk statsborger.


  • #2   8. nov 2017 Syntes ikke hendes udtalelser tyder på det store intelligens....

  • #3   8. nov 2017 Sammenligne DF med Hizb ut-Tahrir det betyder at kællingen har en skrue løs og total uforståeligt at lave den sammenligning.

    Hun mener også at man skal have kommunale politikere som ikke er gode til dansk og mener at dansk niveau 3 er for den uddannede elite.


  • #5   8. nov 2017 nasty taler hun godt portugisisk? drille drille smiley

  • #11   9. nov 2017 Nasty

    tak for det dejlige klip..... smiley


  • #12   9. nov 2017 Nuser mis Anella.
    Lige pludselig er halvdelen af vore kommunal-politikere af anden etnisk oprindelse og de er integreret og vi havner i en borgerkrig eller bliver udryddet. smiley


  • #14   10. nov 2017 Ja, men RV+KV står for døren. Er det noget i går op i ?? - Jeg må indrømme, at jeg nok ikke følger godt nok med, for jeg synes aldrig at høre noget, det hele foregår jo i Folketinget og så har de bare at rette ind.

    Og alt det der propaganda, de gerne vil forbedre og gøre bedre, der er aldrig noget af det, der bliver til noget.

    Skal du stemme ??


  • #16   10. nov 2017 Ja, men vi må ikke glemme, at de også har et erhvervsjob ved siden af deres kommunale virke - jeg kan ikke rigtig få det til noget, for uanset hvem der sidder i borgmesterstolen, så får de diktat fra Folketinget.

    Det kunne også godt være, jeg skulle gøre det samme.


  • #18   10. nov 2017 Nej, det tror jeg bestemt ikke de gør. Men dem som stiller op til KV eksempelvis, vil gerne have indflydelse, jeg hørt forleden at de bruger gennemsnitlig 20 timer om ugen på Byrådsmøder og andet udover deres erhverv, så skal man vist brænde for det.

  • #20   10. nov 2017 Jeg tror ikke, der er nogen, som ville gøre det gratis, det handler også om ansvar.

  • #22   10. nov 2017 Ja, jeg er enig i, at det nok burde være lidt mere åbent for borgerne i diverse kommuner.

  • #23   11. nov 2017 Jeg stemmer ikke denne gang, for jeg har simpelthen ikke kendskab nok til kommunal politikerne.
    Det er jo ikke et folketingsvalg, så man risikerer at en DF`er fører socialdemokratisk politik eller omvendt.
    De indgår jo aftaler på kryds og tværs, så det vil være uansvarligt hvis jeg skulle stemme.


  • #24   11. nov 2017 Når valget er overstået, så hører vi jo heller ikke mere, og alt det pladder de lover med både det ene og andet, bliver aldrig til noget.

    RV+KV siger mig intet. Men en demonstration ved at stemme blank, kunne måske gøre en forskel, for jeg tror, jeg ikke er den eneste med den tankegang.


Kommentér på:
DF og Hizb ut-Tahrir

Annonce