{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

burka forbud {{forumTopicSubject}}

Pt. køre der i Debatten omkring burka, Niquap en interessant debat og alligevel kan man kun sidde og høre noget for der er altid nogen som taler på samme tid samt Clement afbryder hele tiden.

Jeg er absolut med på vognen om et forbud på lige fod med det som Østrig og Belgien har lavet.

Venstre og Socialdemokratiet kan godt blive enige om at et forbud, men ikke omkring hvordan det skal håndhæves.

Kigger man helt nøgternt på problemet så straffer man jo den som er påtvunget en burka og Niquap og ikke den lede fyr som står bag påklædningen.

Løkke sagde at han vil det djævelskab til livs. Et interessant ordvalg.

efter muslimers egen opfattelse så skal kvinder påklædes på en sådan måde at dem med en løs diller ikke får stådreng når de bevæger sig i bybilledet. Men omvendt skulle de mænd faktisk selv prøve deres egen medicin om at ligne et omvandrende telt, og her kunne man lovgive om at alle mænd i Danmark som kræver deres koner går i burka og Niquap selv skal gå igennem gågaden i 5 timer i burka eller Niquap imens man har en masse statister med et Anders And blad med sorte slyngel på forsiden holder det højt i vejret og vifter med det.

I Ægypten er man ikke fredet hverken med burka eller Niquap for her er alle unge mænd enorm frustreret over ikke at få sin diller dyppet før de er gift så de chikanere og rager osv...løs - så det argument om en tækkelig og tildækket person hjælper ikke. Her fra Danmark anbefaler jeg at de bruger løsgående "høns" som for en pibe hash vil gøre alt.

Nå tilbage til det saglige.

Hvordan håndhæver man et forbud?

Bøde, fængsel, arbejdslejr, 10 slag med stokken på rådhuset?

Mon ikke sandheden bliver at dem som faktisk er offer endnu mere straffes da de ikke mere kan forlade deres bolig uden burka, Niquap,?

Som i Debatten siges der at det også er kulturelt betinget og nogle frivillig vælger den form for påklædning og nogle mente ikke at man skal blande sig i ens påklædning. generelt er jeg enig - men problematikken er at de ikke med deres buskort vil vise hvem der er, alle kunne i realiteten bare købe et buskort og så kan hele familien bruge det.

tænk hvis borgerservice var fyldt med medarbejdere i den påklædning - ikke en kæft kan se forskel. Når jeg er der så ser jeg gerne at man kan se ansigtet og ikke bare 2 huller - det er nok ret mange der vil have det på samme måde.

Allerede i 2006 kunne ingen komme igennem paskontrol i lufthavne uden at de i et separat rum viste sit ansigt overfor en kvindelig ansat.

Lige en sjov fodnote...

en ansat på BT kom faktisk igennem paskontrollen på trods at det er indskærpet at ingen med tilsløring kan komme igennem uden at vise ansigt. Og så lige den mere morsomme:

Selvom lufthavnspolitiets kom med forsikringer om, at journalisten sagtens kunne identificeres som indehaveren af det pågældende pas, blev episoden stærkt kritiseret.

Så er jeg forundret over hvordan det er lykkes at identificere personen for hvis det er muligt så giver et forbud jo ingen mening vel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  burka forbud
  • #1   6. okt 2017 Jeg kan ikke forstå, hvorfor der er nogen, som kan undre sig over dette forbud, det er så sole klart at vi i offentlig rum ikke kan gå rundt og ligne spøgelser, tænk hvis vi alle tog masker på.

    Jeg kan ikke forstå, hvorfor det ikke kan accepteres, det svarer nogenlunde til, at kvinder heller ikke kan gå klædt i hvad som helst i deres hjemlande, der bliver også prikket til os turister om at tage hensyn til, hvad der er ilde set.

    Og ja, det er en flok uopdragne voksne, der ikke har lært at lytte, prøv at lægge mærke til, hvor tit vi bliver afbrudt, ingen gider lytte, eller også har vi glemt at tale sammen, ret uhyggeligt smiley


  • #6   7. okt 2017 Gad vide, hvordan kvinderne kan komme hen i moskeen og bede... smiley

  • #7   7. okt 2017 De må grave en tunnel

  • #9   7. okt 2017 nix den var der ikke i 1200 tallet- de bumpede bare ind i hinanden og ændre retning....

  • #12   7. okt 2017 Ole for fanden

    Du er da helt udatteret..

    jo de kan komme i moskeen men det er i et separat rum hvor de kan svinge deres gevanter rundt og hygge snakke om kamel pis...


  • #15   8. okt 2017 Nej hvor må det have gjort ond på EU at være enig - de er ellers altid rasmus modsat alt...

Kommentér på:
burka forbud

Annonce