{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Løkke aner ikke hvad Islam er {{forumTopicSubject}}

Integration har alt med religion at gøre, og bekymrende at komme med sådan en udmelding i sin åbnings tale, specielt at han taler om at sætte kommuner under administration hvis de ikke følger de love eller krav fra regeringen som højner værdien i skolerne.

At Løkke læser samfundsproblemer som fanden læser biblen er helt ude i hampen. Han må da være bekendt med parallelsamfund,

Imam som mener at Koranen står over et lands love og opfordre muslimer til ikke at stemme i 2016. Ved at benægte det faktum at religion spiller en afgørende rolle for muslimer er bekymrende og så går han muslimers ærinde.

Løkke har selv prioriteret parallelsamfund højt for at finde en løsning og så giver hans sætning i åbningstalen ingen mening da han jo på forhånd ikke mener at religion er problemet. Man behøver ikke en Phd. for at vide det modsatte for sandheden er at parallelsamfund skaber et dansker had hos unge der.

At unge muslimer er begyndt at kalde etniske piger for dansker ludere i skolen samt lærere.

>Forældre flytter deres børn over i privat skoler netop fordi der er en forkert atmosfære i klasser med unge indvandre drenge som ødelægger undervisningen.

Der er en verden til forskel på Islams formørkede sharia lovgivning og det sindelag og den tænkning, der ligger bag, og Vesteuropas stolte retstraditioner, der bygger på demokratiske principper om opdeling af retsbegrebet i den lovgivende, dømmende og udøvende magt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løkke aner ikke hvad Islam er
  • #2   4. okt 2017 Cody

    Det er som man ser det hver dag, skoler, uni, osv. har fravalgt svinet, for at et mindretal kan blive tilgodeset.

    ps....

    Muslimer vil ikke have at der har været tilberedt gris i samme gryde, fad osv...eller på samme bord....de må så efter min mening bare have sin egen madpakke med. Sætter man ikke demokratiet ud af drift ved at tilgodese 25%?


  • #4   4. okt 2017 Mener du at man ikke skal have at flertallet bestemmer?

  • #6   4. okt 2017 tja i flere tilfælde så er det ikke flertallet som bestemmer men mindretallet. Så er det for mig det hele ikke giver mening.

  • #7   4. okt 2017 Demokratur?

  • #8   5. okt 2017 Mindretals-demokrati...???? smiley smiley smiley

  • #9   5. okt 2017 #5

    Syntes du at et hensyn til mindretallet er i orden når man fjerner al grisekød og indføre halal på uddannelsessteder?- du kan ikke få en kylling i butikker uden den er halal.

    Du må ikke have styrthjelm på i banken, men det må mindretallet ved deres påklædning.

    Man lære mindretallet at det ikke er nødvendigt at lære dansk, men bruger tolke overalt.

    Man hetzer ikke de tilslørede på samme måde som flertallet vedr. bistand.

    Muslimer kan få lov til at prædike i vores kirker - omvendt nix.

    Tintin er omskrevet
    Anders And er omskrevet
    3 små grise er omskrevet.
    Pippi Langstrømpe er omskrevet

    Hvornår mon grundloven omskrives af hensyn til mindretallet?


  • #10   5. okt 2017 Demokrati er godt, men hvor er så den demokratiske ret henne til de personer som gerne vil have svinekød frem for oksekød. ?????????????

  • #11   5. okt 2017 Kisser

    Den er der ikke for vi skal tilgodese mindretallet som gør at vi faktisk skære den gren af vi sidder på. Håber ikke at der er langt ned for så gør det avs at lande på røven.

    Hvad med: budister, jøder, det flyvende spaghetti monster, hinduismen,Bahá'í, bahai, jain, sikhisme, shinto, taoisme, wicca og zoroastrianisme. her høre man ikke et pip fra - hvorfor mon? i må godt række hånden i vejret, ateister smiley Måske man skulle lave en religion som omhandler det at kunne gå med styrthjelm offentlig, og selvfølgelig skal der være forskel i den religion som dem med fullface og dem med pilot hjelm som bekriger hinanden om at min hagerem er bedst og min hjelm er stærkest for den kan klare en primitiv kølle fra de andre.

    Det er nok fordi de ikke prædiker død og ødelæggelse for den vestlige kultur og passer sig selv og blender ind i samfundet.

    dem som tilkender sig islam her i Danmark gnider hænder for de har fundet en gruppe som hedder Lemminge som også kaldes venligboere som gerne ser sig overrumplet af en menneskefjendsk kultur og ikke mener det på nogen måde har effekt på Danmark.

    Det er den kultur hele EU er begyndt at indrette sig til deres samfund, fordi de politisk fylder meget og derfor mulige stemme kvæg eller dumlinge.


  • #12   5. okt 2017 Ja nogen gange tænker jeg om politikere og alle andre er så forgiftet af ordet Racisme, at de bliver handlings lammede.
    Som du skrive så er der jo ingen problemer med alle andre trosretninger.
    Vi giver efter og samtidig så giver vi op. Men hvorfor skal vores livs indstilling og traditioner nedlægges, jeg forstår det ikke.


  • #13   5. okt 2017 Kort og godt skal kristendom og demokrati fylde mere i vores samfund og dog give plads til andre religioner uden at de skal være en bevæggrund til at ændre noget som helst,

  • #14   6. okt 2017 Jo, Lykke ved godt, hvad ISLAM er, jeg synes bare hans sætning er blevet misforstået. Han har da ret i, at integration har intet med religion at gøre, se på alle de andre trosretninger vi har i DK, der går det da helt fint, ingen problemer der. Det han mener, er min opfattelse, tror jeg, når andre trosretning kan, så må det vel også kunne lade sig gøre for ISLAM.

    Men, det er ikke lige så let, det har vist sig at være mere end svært og det er nok pga at det er en Lovreligion, den tager de med sig og er ikke til at ryste af, uanset hvor de er i verden, vil de praktisere den, derfor har vi parallelsamfund af værste skuffe.

    Men det skal vi ikke acceptere.


  • #16   6. okt 2017 Jo, det tror jeg nu nok, han har, men det er også en måde at sige det på, at det burde ikke have noget med religion at gøre, men det har det altså for ISLAM smiley

  • #18   6. okt 2017 Læste lige i en anden gruppe der mest består af meget moderate, at til en afslutninge fest på en efterskole blev der ikke serveret svinekød i menuen, da folk spurgte, ! hvorfor, blev der svaret at de 7 muslimske elever havde forlangt at det ikke blev serveret fordi det så skulle forbederedes i det samme køkken som deres halal slagtede kød, og det ville de ikke finde sig i, der var så nogen og 30 andre danske elever der måtte undvære deres mad. Er det demokrati.<???????????

  • #19   6. okt 2017 Ja, det går økonomisk godt for DK, og hvad tror du, det betyder, Alis ??

    Hele regnestykket her er stillet forkert op. Det er ikke muslimerne, der blander sig i hvad vi skal spise, det er omvendt. Det er danskerne, der blander sig i hvad de skal spise - eller prøver på det. Det er specielt en lille gruppe danskere, der optræder dominerende, for de fleste af vi andre er ligeglade. Jeg er totalt ligeglad med om muslimer vil spise svinekød eller ej. Det er deres ret at vælge det fra, hvis det ikke stemmer med deres religion.


    Nej, da, de blander sig ikke i, hvad vi skal spise, de forlanger bare noget andet og så skal de selvfølgelig have det, så det muslimerne ikke spiser er strøget fra menuen og det synes du er helt OK, vi skal da føje og tager hensyn, de skal ikke føje og tage hensyn smiley

    Og ja, har du gået en tur på Nørrebrogade, så vil du se alle de forretninger de har åbnet op - og tænk, det kan lade sig gøre i rædselsfulde Danmark, tænk hvor er det i grunden gæstfrit ikke, de har fået en hel bydel for sig selv og alle de Ghettoer vi har, det kan også lade sig gøre.

    Det er et STORT + for integrationen ironi kan forekomme.

    Og stop nu med dit DF, har du mareridt om dem. Der er ikke integrationsproblemer med andre folkeslag, kun muslimer - de er det sværeste at integrere, se ud i verden og du vil opdage.


  • #20   6. okt 2017 Jeg forstår ikke at det er antimuslimsk at være med til et lovforslag om at forbyde burka og Niquap -

  • #21   6. okt 2017 Jo, Polysl, det er DF skyld, de skulle skydes smiley

  • #22   6. okt 2017 ja vi burde nøjes med S parti så ville alle ledige være i det offentlige system og alligevel hyler de om at de er stresset. Kan vi ikke få en lov om at der skal synges vuggeviser og hygge om dem om morgenen med mad på sengen og et kor som stille får sagsbehandler op på dupperne? taxa kørsel hen på deres arbejdspladser så de ikke stresses før de møder på arbejde, en tudekiks til alle som græder sig i søvne og når de står op.

  • #23   6. okt 2017 Ja, vi kan vel alle godt huske, da der kun var 5 partier i Folketinget, der var det ikke så svært, at få div. ting og sager gennemført. Sæt spærregrænsen op, som eksempel den de har i Tyskland, det vil stadig være demokratisk, det ville hjælpe lidt på det.

  • #24   6. okt 2017 ja Jetset

    det illustrerer fint den måde hvor alt forplumres af en masse partier, hvor en ret stor del godt kunne undværes uden det gik ud over noget. Fyldet vil jeg kalde dem er til for at være negative og sige nej over hele linjen.


  • #25   6. okt 2017 Ja og der er flere af de partier vi har d.d., der præcis har samme politik, men de vil bare være sig selv, de er sq lidt asociale, men nu må vi se om et par år, så er der nok noget, som har rykket sig.

  • #27   6. okt 2017 tjo....det kunne det nok men så ville det jo være et diktatur. og tænk på alle de som bliver ledige - der skal hentes kaffe, rævekager skal skæres til så de er i mundrette stykker.

    Hellerup bliver affolket og huser nu flygtninge som brokker sig over at det varme vand er for varm eller det kolde for koldt. Plænen der skal klippes - nej det går ikke.


  • #28   6. okt 2017 #26 ja, da Alis, kommunistpartiet, det ville da være alle tiders, så ville der ikke være nogen at misunde, alle er lige dumme og har lige meget, vejen frem.

  • #30   7. okt 2017 Der er noget helt galt, når de muslimske mænd går klædt i kortærmede skjorter og cowboybukser og kvinderne skal vandre rundt i tørklæder og lange løse gevanter???? smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #31   7. okt 2017 Diktatur, fordi vi ikke må ligne spøgelser, nej, nu må jeg grine smiley

  • #32   7. okt 2017 Ja jeg mener også det er diktatur at jeg ikke må have en fullface på i banken, eller en elefanthue på i gågaden, eller silkestrømpe over hovedet..eller rende på gaden med en ak47

    I Somalia er der større frihed end i Danmark for her må alle gerne eje og vise en ak47 i gadebilledet, fuld tildækket og med en førerhund. Man bliver moppet hvis man ikke fyre den af en gang imellem.


Kommentér på:
Løkke aner ikke hvad Islam er

Annonce