{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Afskaf de syge og handikappet {{forumTopicSubject}}

billedet viser at alle mere bevæger sig hen mod at klare sig selv både som syg og handikappet. Forsikringer står savlende klar og lobber som ind i helvede på borgen.

Regeringen vil med deres hetz afskaffe al sygdom, handikappede for at kunne sige: Vi har fuld beskæftigelse, ingen syge eller handikappet for som vi alle ved så elsker de kasser og smider lystig folk ned i en og så bruger man testen - ude af øje ude af sind -


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afskaf de syge og handikappet
  • #1   1. okt 2017 Polysl Ja tror ikke de tænker på andet end dem selv og alle de syge (sådan en som mig) og alle de handikappet gør uden at de/jeg/vi syntes om det laver en masse arbejdspladser og de tror de kan sparre alt væk, men det koster nok mere i arbejdspladser end det koster at have mig/os der er syge + handikappet smiley

  • #2   6. okt 2017 Div. ventelister rundt omkring i det danske land får udryddet en del, de når jo at dø, inden det bliver deres tur. Jeg tror ikke, vi har fået flere syge end vi har haft hele tiden, de kan bare noget mere anno 2017, derfor er ventelisterne blevet noget længere, de mangler måske flere fagfolk, men mange flygter, fordi det er blevet mere stresset, besværligt at dokumentere, den nye sundhedsplatform kører ikke efter hensigterne, det er udvikling på den negative måde.

    Men stadigvæk kan vi ringe 112, hvis vi skulle få brug for hjælp smiley


Kommentér på:
Afskaf de syge og handikappet

Annonce