{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Det er faktisk ikke politiet, som er skyld i bandekriminaliteten {{forumTopicSubject}}

http://jyllands-posten.dk/debat/leder/ECE9779526/det-er-faktisk-ikke-politiet-som-er-skyld-i-bandekriminaliteten/

Mens den multikulturelle idyl eksploderer i gaderne i København og Aarhus, er der kø ved håndvasken. Hvis ikke man vidste bedre, skulle man næsten tro, at det var politiet, der er skyld i skyderierne, knivstikkerierne, drabene og de almindelige »utryghedsskabende aktiviteter,« som det hedder med en typisk politikereufemisme.

Der kan derfor være grund til at slå fast sådan helt grundlæggende: Den afstumpede og ryggesløse vold, der for tiden praktiseres af indvandrerbander i landets største byer, skyldes ene og alene samme bander.

Til gengæld er det både politikernes og diverse myndigheders ubestridelige ansvar, at de har fået lov til at vokse sig så stærke, at det er blevet helt tydeligt, at der nu er områder i landet, som reelt er uden for lov og ret.

Når Københavns Politi må advare borgere mod at bevæge sig rundt i bestemte kvarterer, fordi man reelt ikke kan garantere deres sikkerhed, er det det samme som at erkende, at der nu findes såkaldte no go-zoner i i hvert fald København, hvor andre – og stærkere – kræfter end politiet hersker. Retssamfundet er ved at kapitulere. Det er uhyrligt.

Jeg kan ikke være mere enig med skribenten end, at tilslutte mig denne udtalelse: er det både politikernes og diverse myndigheders ubestridelige ansvar, at de har fået lov til at vokse sig så stærke, at det er blevet helt tydeligt, at der nu er områder i landet, som reelt er uden for lov og ret.

Retssamfundet ved at kapitulere? har det ikke for længst kapituleret?

Hvem mener du, har den største skyld i bandekriminaliteten?

Kommentarer på:  Det er faktisk ikke politiet, som er skyld i bandekriminaliteten
  • #2   11. aug De er jo slet ikke opdraget de snothvalpe, de skulle smides ud af landet sammen med hele deres store familie, UUUUUUDDDDDD, det kan kun gå for langsomt, drengene er fredet i klasse af, de må A L T

• #3   11. aug Selvfølgelig er det et politisk ansvar, men hvem havde forestillet sig det her senarie i start 70erne.

Men vi har politisk ikke forlangt noget af alle dem vi har lukket ind, og vi fortsætter bare med lidt pynt og flotte bandepakker.

Bare se når nogle bliver taget af politiet, så kan vi læse, at de bleb løsladt efter afhøring, og så lyder det jo godt de stadig er tiltalt.

Vi er rent til grin

• #4   11. aug Vi har jo ikke plads til alle de afstumpede uhyggelige "mennesker", hvad skal vi gøre synes du ??

• #5   11. aug jetset, det går da udmærket, vi tager da stadig imod asylansøgere.

Og jeg har ingen løsning på problemet, for når vi ikke har penge til et stort politikorps, hvad skal vi mon så forvente.

Bare se på boghandleren som mistede sit danske statsborgerskab, han er stadig i landet.

• #6   11. aug Vi må ikke springe LTF i luften for det ses som terror og at angribe handikappede og savlende idioter så vi får både politi og pædagoger på nakken.

Og faktisk må jeg heller ikke skrive som ovenstående for det er racisme af et mindretal selvom de er en flok savlende åndssvage som bare mangler en rullestol til at kunne indtage et bosted for åndssvage.

Faktisk bliver vores ret mindre og mindre med bandepakker og at ens dør kan blive sparket ind af politiet uden en retskendelse. Nogen finder ikke noget odiøst i at vi nærmer os et militant samfund for hey jeg ha ikke noget at skjule.

Og imens politiet har travlt med hr og fru jensen som lige sad og nød kaffen og en citronkage så skyder man lystig våben af både i luften som kolbøtterne har set i Mellemøsten af i glæde over og imod helt uskyldige, vi har nok ressourcer siger politidirektøren - vi har nok, jaså? og så må man høre at nogle ressourcer fjernes fra indbrud, overfald,voldtægt, osv....men vi har nok siges der.

Så er det dælme nemt at være indbrudstyv for ringer man så siges der: Vi kan desværre ikke besvare deres opkald efter at have trykket mindst 15 gange rundt - men vi vender tilbage til deres anmeldelse en gang til foråret.

• #7   11. aug # Annella

"Hvem mener du, har den største skyld i bandekriminaliteten?"

Som udgangspunkt har forældrene den største skyld, efter min mening.

Forældrene til de modbydelige hvalpe i banderne har haft mere travlt med at sørge for, at deres drenge (og piger) ikke blev for danske, at de blev integreret og i stand til at fungere i Det Danske Samfund. Forældrene har modarbejdet, ikke medarbejdet.
    Jeg formoder, at familierne er kommet til Danmark, for at få de og deres børn skulle få et bedre liv, hvorefter de så har fravalgt det, der blev dem tilbudt. De har i den grad svigtet deres børn - og sig selv.
    De koster kun Det Danske Samfund penge. De bidrager ikke med noget som helst brugbart og positivt. Vi kan lige så godt sende dem hjem først som sidst, hele familien, for det vil aldrig blive bedre.

• #8   11. aug Nasty #7

Jeg tror heller ikke på, at det nogensinde bliver bedre med de snothvalpe, det har mange års erfaring vist, og i næste generation tror jeg heller ikke, vi kan forvente de store forbedringer.

Kommentér på:
Det er faktisk ikke politiet, som er skyld i bandekriminaliteten