{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

De mangler hjælp {{forumTopicSubject}}

Nu er der igen igen skyderi, så hvor er alle der kan hjælpe, disse idioter der skyder og ikke kan ramme deres mål, kan vi ikke få nogle til, at få disse skydegale til undervisning i at ramme deres mål.

Det ville give lidt fred på gaden hvis man ikke blev ramt af en kugle fordi de ikke kan ramme. Så op af stolen og tag dem under vingerne og lær dem lidt om skydning.

Kommentarer på:  De mangler hjælp
  • #1   11. aug Hvad fanden er det for noget at fyre af Ole...
    Der skal IKKE gives nogen undervisning i brug af ulovlige våben!
    ind i buret med dem. ełler endnu bedre... send dem hjem!

• #2   11. aug Er der nogen, som kender konfliktens kerne - og så er det ikke så svært at anskaffe sig våben, kan jeg forstå

• #3   11. aug #1

ja hjem er vel et af vore ghettoer, for mange af dem er uheldigvis Danske statsborgere.

Selv om skydeundervisning er lidt ironisk, så håber jeg, at de rammer deres bandeuvenner i stedet for tilfældige folk på gaden.

• #4   11. aug De har ramt tilfældige folk på gaden, de er bedøvende lige glade, det er sådanne afstumpede mennesker. Men dansk statsborgerskab er vel ikke en livslang statsborgerskab, deres rødder er ikke i Danmark selvom de er født her.

• #5   11. aug Hjem er lige nøjagtig der, hvor de har deres vanvittige moral fra.... uanset om de er danske statsborgere.
    De skal sgu overholde de regler som gælder her - også våbenloven - for at være danske...

• #6   11. aug #5

Så skal vi jo have en ny grundlov, hvis en dansk statsborger skal udvises.

• #7   11. aug sludder Ole.... statsborgerskab kan FRATAGES!

• #8   11. aug Torben, jeg håben ved gud ikke vi i Danmark kan gøre folk statsløse,

og det tror jeg faktisk ikke vil kunne lade sig gøre.

Vi er jo ikke en banan stat i Afrika, men et vestligt land med love og regler

• #9   11. aug Ifølge indfødsretsloven kan den, der bliver dømt for overtrædelse af en eller flere bestemmelser i straffelovens kapitel 12 og 13, som blandt andet omfatter terror, få frakendt sin danske indfødsret. Det kan dog ikke ske, hvis den pågældende dermed bliver statsløs.

• #10   11. aug tja så bliver vi vist nød til at bygge flere store fængsler, eller udskibe den til Gitmo.

• #11   11. aug Ole

Du kan ikke lære en savlende åndssvag fra LTF noget som helst. De er ligeglade med sanktioner, at der nu kommer 25 pædagoger som skal lave forebyggende arbejde i området.. ja jeg griner for selv børnene er da skide ligeglade med det kolbøtter fra kommunen som ikke fatter hat.

• #12   11. aug 25 pædagoger?

Dem knepper de vel bare....

• #13   12. aug Hvad skal vi så med den straffelov § 12/13 - den er jo intet værd, men hele familierne er der jo også, så det må være ned til hjemlandet.

Alt det der hvis og hvis, kan vi ikke bruge til noget.

• #14   12. aug Hvorfor komme med forslag som ikke kan lade sig gøre,
    nej jeg ser hellere nogle forslag som vi kan bruge,

noget som brug eller opfordring til brug af skydevåben minimum 10 år bag tremmer.

Den med udvisning har vi jo set ikke kan udføres, for enten er de statsborgere i DK eller de kan ikke udvises til et land med dødsstraf, måske vil det land vi vil sende dem til ikke modtage dem.

Så vi hænger på dem og må selv finde ud af afsoningen, hvis vi straffer dem.

Jeg så gerne, noget der lignede en fangelejr et sted, vi lejede et sted i Afrika, helst en Ø, noget der ligner det australien laver.

• #15   12. aug Ja, det lyder aldeles meget interessant det Australien praktiserer.

Men hvorfor kan de love ikke laves om, de spænder jo ben for Danmark, selvom det er lykkedes at udvise en roma, men godt nok ikke dansk statsborger, det må være muligt, at lave om, andre lande i verden kan da godt smide ud, hvorfor kan det ikke lade sig gøre i Danmark.

• #16   12. aug Vi har da masser af øer hvor røvhuller kan forvandles til røvhuller, ø ophold ændre ikke en skid, de er fuck ligeglad - tager straffen og pisser og op af ryggen med en fuck finger.

Nej et Gitmo er at foretrække hvor alle rettigheder er sat standby. Du ved ikke hvornår du kommer ud det er det mest effektive våben. Så kan du se den mest tatoverede flæbe.

• #17   12. aug Grunden til, at det ikke skal vær i danmark kan jo ses på hvordan vi behandler fanger.

Kommentér på:
De mangler hjælp