{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Slut med post i Vollsmose
  • #1   13. jun Kommunen skulle bare meddele at bistand for eftertiden sendes som check så skal man se en forandring.

• #3   13. jun Hvad skal de gøre,? de er hurtig inde og hurtig væk inden politiet kommer, de aner ikke hvem de er.

• #5   13. jun Nu kender jeg Vollsmose for jeg har boet der, så det ville være let at spotte, da de ikke går ind nogen steder men bare bevæger sig rundt i området. de banditter har et gennemarbejdet samarbejde så jeg tror ikke en pind på civil politi.

>det ville da være bedre at man i en overgang at postnord får politi beskyttelse, kunne også være civil biler hvor politiet på afstand sikre at postbuddet ikke forulempes -

Jeg spekulere på hvordan alle de sagesløse i Vollsmose så får sin post?

Nogle kan få den via email om meddele om evt. pakkepost i en af deres pakke automater, de kunne så også bruges til post - men der er rigtig mange ældre der ikke har mail - så hvad gør de? de er gidsler, at få vil gøre Vollsmose til deres - på deres betingelser.

Jeg spekulerer også hvordan de idioter får deres post? Om de i det hele taget har gennemtænkt konsekvensen af deres handlinger som også har effekt på deres egne.

• #7   13. jun PostNord ville også blive angrebet, hvis de gik med post i Abegrotterne, nu må NOK VÆRE NOK, tænk at det skulle komme så vidt, det er nødvendigt med video overvågning, det aller bedste ville være, at sende dem hjem, hvor de kommer fra, så kan de fortsætte deres gerninger, det er hverdagsmad i deres hjemlande, hvor er de bare rædselsfulde

• #9   13. jun Der skal lig på bordet, før vores skvatpoliti gør noget, har vi i det hele taget politi her i landet, jeg ser aldrig nogen, har de ikke ressourcer til det, så må de benytte sig af militæret, det er de jo også vant til i Mellemøsten, altså patruljere op og ned af gangene mellem blokkene og en sær lov der siger, at de gerne må benytte våben, hvis de ikke forstår DANSK - det er det eneste de har respekt for.

• #10   13. jun http://www.dr.dk/nyheder/regionale/fyn/beboerformand-om-post-stop-det-er-en-voldsom-reaktion

Her er mere skvat idioti....den rosa røde forsætter som tegnet af politikere.

• #11   13. jun Jeg synes, det er et perfekt træk fra PostNord, flere burde følge efter, og noget mere "rend mig i r****" kommentar/link, at læse, nææh vi skal ikke dit og vi skal ikke dat, men tænke over, hvordan PostNords postomdeler har det, det har de sq ingen kommentarer til, op et vis sted, om de skal have psykologhjælp, hvad kommer det dem ved, kom så med min POST

Tænk at det er tilladt at udtrykke sig på den måde, men det sker der intet ved, Vollsmose og deres aber er fredet i klasse A. FØJ

• #12   13. jun Ja, Vollsmose kunne selv gøre noget ved deres dårlige ry, ved at gå på barriererne og fordømme alle de ABER, der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig, men nej, det gør de ikke og hvorfor ikke ?? - måske fordi de er ABER hele bundet

• #14   13. jun De er en kæmpe belastning for DK - jeg synes, de skulle starte med at tage alle deres ydelser og betingelsen for at få dem igen er, at de indordner sig efter danske forhold herunder de danske love og regler og ellers må de udvises af Danmark, udvisninger har en stor effekt og er nok det eneste, de har respekt for, sørgeligt nok

• #15   13. jun Braking News

En atombombe er ved et uheld droppet over Vollsmose og planeret alle beboelser - byrådet vil nu afgøre den videre skæbne for området som er total flat.

• #16   13. jun Det er da en effektiv løsning

• #17   13. jun Måske en svinefarm

• #18   13. jun Jetset

Udvisning har ingen effekt, da de ved de ikke kan sendes tilbage, det positive er at de ikke gider den melding til politi og går under jorden - ingen kontanthjælp så kan de rage os en postdanmark skid.

• #19   13. jun Jamen, de må da se at få lavet den lov om, at have fået et dansk statsborgerskab skulle ikke være livslangt, kan du ikke opføre dig ordentligt, så må det være rimeligt at fratage statsborgerskabet og dermed en udvisning, det ville være den værste straf at få, mon ikke der ville være flertal for den lovændring ??

• #20   13. jun Jetset

Den lov eksisterer allerede hvor man kan fratage en stats borgerskab i ekstreme tilfælde.

• #21   13. jun Nå, ja, men hvor ekstrem skal det så være, angreb og trusler på PostNords medarbejder, må vel være ekstrem nok, de forhindrer dem i deres arbejde, det er da uhørt og skal vel slet ikke accepteres

• #22   13. jun Jetset

Hvis du fanger dem så kan vi forfølge dem i retten - men som det er umuligt at finde dem.

• #23   13. jun Videoovervågning er en nødvendighed, så kan det vel ikke være så svært, men jeg ved også, at de ligner hinanden, svært at se forskel, men så må de forkerte forsvare sig.

• #24   13. jun #23

Du tror ikke at det bliver ødelagt, ligesom inde på christiania?

• #25   13. jun Klonede aber. hæhæhæ

• #32   14. jun #28

Gør hvad? Som jeg ser det bliver nogle personer tilbageholdt og får deres papirer set igennem. Det sker da også her.

• #33   14. jun #31

Det er boligforeningen der har gjort det. Det har intet med kommunen at gøre.

• #34   14. jun Claus

elsker at boligforeningen er konsekvent så kan andre så nye godt af deres abelignende adfærd.

har selv prøvet at blive angrebet i Portugal Lisboa hvor nogle unge huligans gik mig i hælende - jeg vred ham rundt ved håndleddet så hans ur gik i stykker - fik fat i en finger og pressede den bagover til personen skreg som en gris - men måtte så løbe da der kom flere bastarder.

• #37   15. jun #24 - de kunne monteres på taget, der kan ingen sådan lige nå op. På Christiania sad de alt for lavt.

• #39   15. jun #35

Jo. Alt sådan noget som at de aber skal bare dit og de perkere skal bare dat. I går helt over gevind og bare ønsker at de skal klynges op, til offentlig skue, uden om vores retssystem.

Jeg kan forstå jeres frustration, den har jeg også, men at gå sådan over gevind, hjælper ikke noget.

• #40   15. jun #37

De skal heller ikke sidde så højt oppe, at man ikke kan se hvad der er hvad på videoerne.

• #42   15. jun #40 - det finder teknikkerne nok ud af og #39, du har fuldstændig ret, det hjælper ikke noget at vi sidder her og kommer med vredesudbrud, de er langt ud over pædagogisk rækkevidde om du tager dem med fløjshandsker eller håndjern, intet hjælper, men vi har ret til at give udtryk for, hvad vi mener, minder dig om vi har ytringsfrihed.

• #43   15. jun #42

Hvor er det let bare at sige "Det finder teknikerne nok ud af" og hokus pukus, så er problemerne ude af verden.

• #44   16. jun #43 - hvem skulle ellers finde ud af det, Mulle-Li-Pulli-Abdula - og så har jeg ikke skrevet at problemerne er ude af verden, det er dig der skriver det. Men det kunne måske være lidt lettere at spotte Aberne, det er vel det, som er hensigten med videoovervågning

• #46   16. jun - ja, det tror jeg på og så er de allesammen sorthåret - der er nogle nationaliteter, hvor de bare ligner hinanden, det er helt vildt

• #47   16. jun Det tror da faen , at de ligner hinanden, halvdelen er vel indavl. De knalder jo alt på to ben.

• #49   16. jun Claus tror du også de ordner Grise. ??????- Jeg tiltror dem alt.

• #51   16. jun Kan man pule en ged så kan man også gifte sig med den.

• #52   16. jun Polysl din tale om checken fik mit stor smil frem og atter et godt grin, da det vil være noget de vil kunne forstå og jeg forstår nu ikke hvordan det kan forsætte, da flertallet vel er fredelige boger

• #53   16. jun Jeg kan godt forstå at PostNord kører en kollektiv linje, for hvad skulle de els gøre? - det er så ærgerligt at det går ud over sagesløse men for mig var det et signal fra PostNord om at det kan vi ikke have at deres medarbejdere forudlempes. Og hvis det stadig forsætter så må de afhente deres post på posthuset- hvordan det så logistisk skal gøres er ikke mit problem. Men jeg er ked af at så få kan lave så meget ravage - så slut med post, politi, brandbil osv. i Vollsmose.

Muhammed ringer til brandvæsnet - der er il i mi lejglihed, - hvor bor du spørges der? - Vollsmose, desværre muhammed vi køre ikke i området fordi det er for stenet. Jamen je ik sel sluk brand! Bare ærgerligt for vi er trætte af at få sten i hovedet så fis du bare ud i dit badeværelse og brug bruseslangen....jamen je ik slukk brand de jer skal gære - ved du hvad! det rager os en høstblomst muhammed

• #54   16. jun #44

Ja hvis overvågningen ikke bliver ødelagt af dem, hvilket de gør.

• #57   18. jun Der fortælles om et tæt samarbejde mellem de arabiske lande og Det tredje rige og trækker paralleller op til vore dage.

Kun en betingelse stillede muslimernes ubestridte leder, Jerusalems stormufti, Haij Amin al-Husseini - inden han garanterede Adolf Hitler støtte, hjælp, opbakning og militært broderskab: Den nazistiske fører måtte love, at såfremt tyskerne vandt krigen, skulle han sørge for, at hele den jødiske befolkning i Palæstina blev likvideret.

Så jeg tror ikke lige at det er en Hitler der skal bruges til at rydde bæsterne af vejen.

Hvad der er brug for er at de vender dem mod hinanden og lære dem at skyde, for de er sgu for dumme og ikke særlig våbenkyndig når man ser rent historisk, skud i fod, i ben og i arm. Sgu jammerligt - jeg er 60 år og kan stadig skyde på 1000 meter og ramme en torso, jeg bruger også ammo som er krydset - så løsningen er måske at give dem undervisning i brug af våben så kan de nemmere udrydde sig selv - måske lave et hæfte med skydning for dummies - udgivet på arabisk.

Kommentér på:
Slut med post i Vollsmose