{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

Tiggere {{forumTopicSubject}}

Nu strammer politikerne op for de voksende problemer med romalejre og tiggerier. Mange siger at det ikke vil hjælpe, men hvad mener i?

Jeg mener at det er det rette at gøre. Hvertfald indtil vi kan se konsekvenserne af stramningerne. Men hvis det skal virke, bliver vi nødt til at fortsætte mede grænsevagter, hvilket bliver svært i det lange løb.

Kommentarer på:  Tiggere
  • Markgreven
    Markgreven Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 13 Følgere: 56 Emner: 83 Svar: 4.244
    #1   11. jun Og forbuddet gælder kun gågader, stationer og offentlige transportmidler.

Øhhhh, hvad fanden skal det hjælpe?

Gå en tur gennem Nørrebrogade, de sidder på hvert et gadehjørne og tigger, men det er åbenbart lovligt.....?

Jamen for Fanden, så hjælper det jo ikke en skid.

• #2   11. jun Hvad med at fange alle og ind i bussen og tilbage hvor de kom fra? Folk udefra skal kunne forsørge sig selv og det kan de jo ikke når de sidder og tigger.

Vi kan ikke blive ved med de lossepladser de efterlader, når de trækker videre.

• Markgreven
    dec 2014

#3   11. jun De påstår at de hellere vil sidde i et dansk fængsel end være i Rumænien.

Det har jeg opskriften på....

Vi må indrette specielle fængsler til romaer.
    Muggent brød og råddent vand i et klampt hul, så tænker de sig måske om.

• #4   11. jun #3 Det er kun 14 dage de sidder, inden de bliver udvist.

• Markgreven
    dec 2014

#5   11. jun FHHH.

Så lad os gøre de 14 dage så ubehagelige som muligt.

• #6   11. jun Så må vi håbe de er storrygere for der er rygeforbud i alle celler, så kan de få en kold tyrker at bappe på.

• #7   11. jun #5
    Jo men 14 dage bliver hurtigt glemt med mindre at man selvfølgelig går over til tortur.
    Vi skal have permanent kontrol ved grænsen og når de er udvist, så er det bare ud. De bliver jo også sendt ud igen så snart de bliver snuppet.
    OG SÅ SKAL FOLK HOLDE OP MED AT GIVE DEM PENGE!!!

• #8   12. jun Ved sgu ikke hvor meget det hjælper, men det er da i det mindste et sted at starte.. Og så kan man jo bare håbe at når de finder ud af at det ikke hjalp helt vildt at se så strammer loven endnu mere og til sidst er problemet forhåbentlig løst.. Eller man har da i hvertfald lov at håbe

• #9   13. jun Det er ikke tilladt at tigge i DK, men det forstår de evnesvage ikke. Hvorfor kan Øst og Vest europa ikke blive delt, hvad skal vi med Øst, har jeg aldrig kunnet forstå

• #10   13. jun Jetset

det samme siger vest tyskland også om østtyskland. landet er forenet men ikke befolkningen - de er stadig ossis - en paria på trods af alle de år.

• #11   13. jun Nu er det nok en smule anderledes, når vi taler Tyskland, for selvfølgelig kan det ikke deles igen, de må finde ud af det, men jeg kan godt huske, da jeg var i Berlin, godt nok flere år siden, at der var stor forskel på den østlige del af Berlin, vi var ikke i tvivl, hvor vi var, men det er nok blevet lidt anderledes anno 2017 forhåbentligt, men der vil gå generationer, før det helt kan forenes, vil jeg mene.

Kommentér på:
Tiggere