{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Den syriske ressource {{forumTopicSubject}}

I følge flere eksperter er flygtede syrere en meget stor ressource med store uddannelser - Rockwool Fonden kan så afkræfte den påstand da det viser sig at 3 ud af 100 har videregående uddannelse og resten har kun grundskole.

Flere politikere samt professorer har også malet et rosenrødt billede af en hel unik befolknings gruppe som vi slet ikke kan undvære og selvom de kun har grundskole siger man så nu, så er det værd at bygge på - eh er danskere ikke værd at bygge på?

//citat
Inger Støjberg angriber den danske erhvervskvinde og debattør Stine Bosse for at pynte på sandheden om flygtningene.

Regeringen er godt klar over, at mange syrere er veluddannede, udtalte Manu Sareen til Jyllands-Posten.

professor i statskundskab ved Aalborg Universitet, Henning Jørgensen siger:

Jeg vil forsøge at være saglig fremfor polemisk. Jeg har udtalt mig i forbindelse med en tidligere undersøgelse fra Jammerbugt Kommune. Jeg kender ikke validiteten af den,« siger han.

//Citat slut

Som professor burde man ikke udtale sig om ting som ikke er valideret - det ville svare til at skrive en afhandling uden kilde anvisning. Og hvad kan man bruge undersøgelser fra en jammerlig bugt til? Det er ikke et lands gennemsnit ej heller en saglig begrundelse til at bruge deres tal.

det vil også svare til at jeg sad foran min husdør og krydsede af hvor mange neger jeg så på gaden og ser jeg ingen, så er der ingen neger i Danmark. Jeg har tit spekuleret på om man bliver dummere jo mere man studerer når man høre såkaldte professorer og eksperter - som ikke engang validerer deres oplysninger som grundlag for deres udtalelser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den syriske ressource
  • #2   8. jun 2017 Ha tror du selv på det ? næ de har nået slaraffenland hvor man ikke behøver at uddanne sig bare sige mi ikke forstoe så je få komune peng, jee meg dumi smiley

Kommentér på:
Den syriske ressource

Annonce