{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

ole S
ole S
Online Tilmeldt:
9. sep 2016
Følger: 3 Følgere: 23 Emner: 68 Svar: 877

Sept. 2015 {{forumTopicSubject}}

Den dato fik islamister hjælp til, at fare ind og ud af DK samt EU,
For da godkendte folketingat dobbelt statsborgerskab.

Prøv atse hvad næsten alle terrorister og radikaliserede muslimer har af pas.

Så jeg ser helt og holdent ævlet om grænsekontrol m.m. Som pladder fra talestolen.

Så for mig er et kommende terror i Dk helt og holdent politikernes ansvar. Og deres skyld.

Kommentarer på:  Sept. 2015
  • #1   6. jun Ole S jeg er helt enig med dig, dobbelt statsborgerskab er noget fis

• #2   7. jun Hmm hvorfor det jeg er både dansker og portugiser. og går man længere tilbage i vores familie så er vi af polsk afstamning. Men hva fanden skulle man med et polsk lortepas.

• #3   7. jun Polysl vi kan vel blive enig om at man enten er dansk eller portugisisk + kun har et pas

• #4   7. jun jeg har dobbelt statsborgerskab

• ole S
    ole S Online Tilmeldt:
    sep 2016

#5   8. jun Ja dobbelt statsborgerskab er tåbeligt og kun til folk som vil udnytte systemet,
    Og det ses jo også tydeligt, at det er det passene bruges til, for når vi forlanger, at vore indvandrer skal opføre sig dansk, så er det tåbeligt, at vi nu smider detdanske i grams.

• #6   8. jun Se det er så ikke mit problem Ole - du kunne lave en event foran borgen hvor du tilkendegiver din mening...

Jeg er en mærkelig størrelse født i Danmark med rødder i Polen, omkring 1900 tallet - er dansker med bevis - men også et bevis at jeg er portugiser, hvad er problemet med det, da jeg ikke på nogen måde belaster hverken Danmark eller Portugal - men trækker mig tilbage og laver lidt IT i Portugal for vinhuse.

brug krudtet på dem som kommer hertil som er ubegavet og kun har det basale viden om at man skal trække vejret ind og ud ellers går det galt.

Brug krudt på alle de drenge af 4 generation som ikke engang kan regne og stave når de forlader 9 klasse - hvordan fanden det eller kan lade sig gøre.

Brug krudt på de møgunger som dårlig kan se over rattet som fræser rundt i Vollsmose og helt sikkert andre steder i Danmark.

brug krudtet på at professorer og kloge åger som henter data fra lokale og bruger dem på landsplan.

Brug krudt på de idiotiske politikere som mener vi skal have mere indvandring og sænke den danske IQ til omkring 30 - Nyborg har ikke levet forgæves for han fik ret som Glistrup.

• ole S
    ole S Online Tilmeldt:
    sep 2016

#7   8. jun Nu er det jo sådan i DK, at man skal bestå en prøve for, at få det danske pas, så den med de unge tåber fra Volsmose, har jo ikke dansk pas, hvis ikke forældrene er danske statsborgere.

Så jo der er mange der sagtens kunne bruge et Polsk pas, det er lige så meget værs på markedet som det Portogisiske.

Men selv Polske pas er der regler for, at erhverve, men det lader ikke til der er regler med Portogisiske.

Før den tåbelige lov skulle man aflevere det danske pas, hvis man boede i Sverige og ville have Svensk statsborgerskab.

• #8   8. jun Polysl hvor stemmer du så

• #9   8. jun Ole S jeg tror altså ikke på alle de prøver og høre at der snydes og ellers er Danskprøven ude i sådan kaliber at ingen kan svare 100% rigtigt

• #10   8. jun Leon

tror ikke jeg vil bruge tid på at stemme nogen steder.

• #11   11. jun Leon har prøvet den nye og jeg er så ikke dansker mere

Kommentér på:
Sept. 2015