{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Floskler {{forumTopicSubject}}

Så kommer de igen, efter endnu et terrorangreb i London i forgårs, flosklerne fra vores politikere i EU: Vi må ikke generalisere og sætte alle muslimer under mistanke, vi skal blive bedre til at integrere, vi skal leve videre, som vi plejer, vi skal ikke gå og være bange o.s.v. o.s.v.

Først var der år mellem terrorangrebene i den vestlige verden, derefter måneder så uger, nu er der kun dage mellem, snart timer? Er der nogen der har en idé om, hvorfor det er blevet sådan?

Der er blevet skældt ud på lande som Polen og Ungarn, som ikke ønsker at deltage i fordelingen af en ​​risikofaktor, disse lande er med deres politiske holdning blevet skånet for terrorangreb, hvorfor alle EU-lande ikke har fulgt deres 'model', er mig en gåde.

Hvor længe skal vi lade os berolige af floskler, før politikerne endelig begynder at handle?

Politikerne begynde at handle, er for mig utopi, efter hvert terrorangrebe postulerer politikere bl.a. med, nu skal overvågningen strammes, vi skal blive bedre til at spotte potentielle terrorister m.fl. alt imens, der konstrueres nye og strengere love, og nu kommer selv Hermann fra Bayern, der i EU ønsker en overvågning af uledsagede flygtningebørn.

Kommentarer på:  Floskler
  • #1   5. jun Det er da vanvittigt at tro man kan overvåge sig ud af problemet, for hver gang vi høre om et attentat så er de blevet overvåget uden at det har ført til noget.

Er det ikke tankevækkende at man aldrig høre om attentater i Ungarn og Polen, hvad mon grunden er? ja det kræver ikke raketvidenskab at forestille sig hvorfor.

Måske det er nemmere at overvåge når der ikke er ret mange muslimer. I 2004(Polen) blev et attentat mod kirker og synagoger afværget.

Måske vi skulle følge trop med Trump, Polen, Ungarn og køre en hårdere kurs mod de kolbøtter som prædiker had til demokratiet.

Det her er en tikkende bombe som venter på at befolkningen eksplodere over for muslimer, Nok er nok og så rammer man uskyldige som skyldige

• #2   5. jun 100%enig med dig polysl, men nu er nok nok, sagde Therase May og bekræfter en ny 4-punkt plan til terrorbekæmpelse, over den plan griner selv hønsene sammen med flere europæiske terroreksperter.

• #3   5. jun Bomben der tikker gør ikke at vi begynder i EU at bombe Moskeer, eller visa versa mod vores kirker som jeg er overbevist om nok vil overleve mere end en nybygget moske - vi skal derhen med at være konsekvent og ikke bare lalle derud af. En Imam har truet med at Allah vil straffe nye studenter hvis de ikke overholder Ramadan her i år.

Hvordan er det muligt at komme med den slags udtalelser - ikke en kæft reagerer så bare man er en kolbøtte med rabiate meninger så er man ikke lige for loven fordi det er religiøst betonet.

Alt det ævl med integration - hvad med at finde et godt fly til det fjols så vi undgår alle dem som bremser for integrationen. Jeg må ærlig indrømme jeg er ved at være træt af dem.

• #4   5. jun Nu hører og ser, hvordan politikere står og næsten med tårer i øjnene, og fortæller, hvor meget de tænker på ofrerne og deres familier som har været ramt af terror.

Da jeg ikke kender nogle af de berørte vil jeg ikke påstå det betyder noget for mig, andet end, hvor meget hyklere politikere er.

Vi har i DK både Hizb ut-Tahrir Og mosker, hvor der til daglig råbes op om det danske samfund er noget forkert.

Og hvor udviste kriminelle går rundt som nærmest frie på grund af vores trang til, at lovgive så udlændinge har rettigheder i landet, hvis bare de er kommet over grænsen.

Hykliriet er total for næsten alle politikere.

• #5   5. jun Nemlig Ole nøjagtigt sådan forholder det sig.

• #6   5. jun #1 Danskerne er for dovne og slappe til at gøre noget. Der skal meget mere til. Desuden er der stadig mange der ikke vil ses ned på, af frugt for racisme stemplet.
    hvad nytter det at følge Trump, når vi allerede har så mange inde i forvejen?

• #7   5. jun Ja, det er gentagelser, og hykleri der batter, hver gang et nyt angreb rammer den vestlige verden, men noget skal de jo sige, men vi husker jo glimrende, hvem der har lukket dem ind, uden at sætte sig ind i, om kulturerne kunne forenes.

• #8   5. jun men vi husker jo glimrende, hvem der har lukket dem ind, uden at sætte sig ind i, om kulturerne kunne forenes.

ha,ha Madonna - det minder mig om en kommentar fra i dag i et tysk forum: "Vi får det leveret, vi bestiller, hverken mere eller mindre"

• #9   5. jun Igen lyser Brandenburger Tor i Berlin i de britiske farver - desværre igen pga det tredje terrorangreb inden for 2-1/2 måned.

• Markgreven
    Markgreven Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 12 Følgere: 57 Emner: 77 Svar: 4.776
    #10   5. jun Vi får meget at takke de radigale for, når muslimerne springer Nørreport i luften.

• #11   6. jun #10
    Hvorfor er det kun Radikale der står for skud, jeg mener, at hele striben af politikere har et ansvar for vanvidet.

Bare se på alle stramninger på udlændinge området, det er jo ikke islamisterne de rammer med dem.

For mig er DF den største skamplet, for de har haft muligheden for indflydelse, men har bare hældt vand ud af ørerne.

Se dog på samrådet med Støjberg, hun lavede en regel som er naturlig i DK, og nu sidder de ved gud og snakker om, at det er ulovlig i DK, at skille barnebrude fra deres mænd bare de er gift i hjemlande.

Prøv du som dansker, at gifte dig med en pige fra et land, hvor det er lovligt, og så tag hende med til Danmark,

Hykleri af værste skuffe og det gælder alle på borgen.

• Markgreven
    Markgreven Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 12 Følgere: 57 Emner: 77 Svar: 4.776
    #12   6. jun Ole.

Jeg kan sagtens følge dig, og måske burde jeg også have nævnt Enhedslisten og Alternativet..... De øvrige partier har bare nogle vattede holdninger, man kunne kalde dem konfliktsky.

Man vil ikke lægge sig ud med det øvrige Europa, risikoen for at blive lagt på is som Ungarn, kunne være en årsag. - Vi er det tavse flertal, det er sgu godt nok sørgeligt.

• #13   6. jun #12
    Jeg tror ikke, Orban og resten af ungarene har et problem med at ligge på is, de bliver ihvrtfald forskånet for en masse af de problemer inkl. det ene terrorangreb efter det andet, vi har i Vesteuropa.

• #14   6. jun HM ja jeg må jo give jer ret i at Ungarn, Polen ikke har EU-grænse problemer, men jeg må nu også sige at der findes mange søde og rare muslimer og syntes der altid bliver generaliseret og kunne jo godt forstille mig at resten af den muslimske verden også sage fra over for "terroridioterne" så de bare stod helt alene, men jeg tror nu også at terroristerne må være meget fattige (det kan dog ikke bruges som en undskyldning) men det kunne deres IQ måske og nu bliver jeg jo nok ikke populær på min tale, men jeg syntes ikke om generaliseringer, for hvad så med dem der har rødt hår?

• #15   9. jun #14
    Jeg er helt sikker på at der også findes søde rockere. Men det ændrer ikke på at der generelt er problemer med dem og at vi heller ikke har nogen gavn af dem.
    Som jeg ser det, så vejer de flinke og rare muslimer slet ikke i nærheden af de utilpassede, ikke integrerede, kriminelle og problematiske muslimer.
    Min personlige mening er at vi godt kunne undvære de gode muslimer, hvis vi fik muligheden for at sende dem allesammen hjem.

• #16   9. jun #15 - det er det mest fornuftige jeg har læst til dato fra din hånd, med undtagelse af, at nej, der findes ikke søde rockere og dem, som er, de er ikke rockere.

Kommentér på:
Floskler