{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Støjberg jagtes ? {{forumTopicSubject}}

Jeg fatter ikke en skid af hvorfor Hans Engle, tidl Konstantstiv, skal jagte Inger Støjberg på den måde han gør i EB. Hun om nogen har haft kugler nok til at forsøge at bekæmpe alt det asylplat og svindel der har været i forbindelse med indvandring, og alligevel skal hun jordes, bare fordi en rødvinselskendesmælderfedkonstantstivnarrøvdermeneratalleandrepolitikereendhamselvertabt kan sidde på sin fede røv og skrive en klumme på eb, og være i Socialakrobaternes lomme, og tro hans verden er den rigtige og den eneste. Føj jeg væmmes. Inger Støjberg er sku den eneste der har haft mod nok til at stå frem, sætte grænser og forsøge at gøre noget ved de indvandrer og asylproblemer som VORES land overdænges og begraves i, fordi vi har haft nogle svage og underdanige røvhuller på magten tidligere, som ikke kunne tage handling, men i stedet bruge penge på telefonregninger, rødvin og rejser.
Jeg er simpelthen så harm. Tænk sig at en gammel spritter som Hans Engle tillader sig som konstantstiv medlem, at så tvivl ved en kompetent minister, der for en gangs skyld gør hvad der er bedst for fædrelandet. Jeg tænker landsforræder og stort RØVHUL, hvor der næppe er plads til mere, fordi han er fyldt med lort, som han lukker ud i små portioner i EB. Klamme stodder, gid næsen må klø, og dine fingre sidder fast i røvhullet på dig selv.

Kommentarer på:  Støjberg jagtes ?
Kommentér på:
Støjberg jagtes ?