{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Tvungen opgivelse af kronen {{forumTopicSubject}}

Danmark har 2 gange stemt nej til Euroen, men hemmelige papirer er dukket op fra et møde forrige uge i Strasbourg hvor deltagere blev bedt om ikke at tage noter.

Mødet emne var at alle lande skulle indføre Euroen inden 2025 samt en fast skat til EU.

en tysk avis har fået fingre i de hemmelige papirer:

http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/eurokrise/eu-kommission-fordert-mehr-geld-fuer-den-eurozone-15026944.html

//citat
EU-kommissær med ansvar for eurosamarbejdet Valdis Dombrovskis kalder imidlertid Frankfurter Allgemeine Zeitungs historie om indførelse af euroen i alle medlemslande inden 2025 for en 'misforståelse'.

//citat slut

Hvordan mon de vil tvinge Euroen igennem? Det er ikke noget den danske regering kan bestemme eller EU - Der skal en folkeafstemning til. Man kan holde en masse folkeafstemninger ud i træt for at få et ja men så dumme tror jeg ikke borgen er - ej at befolkningen ville deltage i ved simpelt at boykotte et sådan.

Og hvad skulle formålet være?

//citat

Målsætningen skulle ifølge det tyske medie være at skabe mere 'demokratisk kontrol' i eurozonen.
//citat slut

Den fatter jeg hat af, vi afregner da i flere tilfælde som virksomhed i Euro vi tager også imod Euro fra turister når de handler i butikker så eh? Hvorfor ændre på noget som fungerer?

Som tanke var EU da en dejlig ting hvis man kiggede på det som handelspartnere imellem - men det var dengang, nu er det et stort bæst med snyltere, bedragere og blyantspenge, som de kan bruge til det de har lyst til uden, at det skal skrives i budgettet.

Nej vi skal stå fast på vores krone og jeg kan ikke se hvordan man kan gennemtvinge Euroen udenom borgerne.

Det kommer heller ikke bag på nogen at priserne vil stige ved at overgå fra Kronen til Euroen for man regner ikke nedad men opad.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tvungen opgivelse af kronen
  • #1   24. maj 2017 Havde det været 1. april, så havde jeg sagt aprilsnar. VEL SKAL VI EJ AF MED KRONEN, DET BESTEMMER KUN DANMARK. BASTA !!!

  • #2   24. maj 2017 ja jetset

    Skulle også lige nærlæse det lort fra Eu. og kigge på datoen smiley


  • #3   24. maj 2017 Men - nu kan vi jo se, hvor galt det gik i Grækenland, jeg bliver ved med at slå på, de aldrig skulle have skilt sig af med deres Drachmar, efterfølgende blev der så dyrt, at kun få havde råd til eksempelvis at holde ferie i Grækenland. Det er blevet dyrt i sydeuropa.

  • #7   24. maj 2017 Jeg siger kun NIX smiley

  • #8   24. maj 2017 #6 - det foto er fantastisk er det lava og damp, det er vildt flot.

    #4 - ja, noget skal der ske, jeg synes de skal koncentrere sig om Eurapas fælles problem, flygtninge/emigranter, det mener jeg, landene imellem er interesseret i, se på Ungarn, de har forstået teksten.


  • #9   26. maj 2017 Har godt hørt en lille fugl synge om det der... Det er fandme for strengt.... smiley

    Vi har to gange fortalt de satans politikere, at vi IKKE vil ha' den skide Euro..
    Desværre kan vi godt regne med at de bliver ved med at spørge indtil de får det svar de vil ha'.... Og når de så har fået det "ja", så spørger de helt sikkert ALDRIG igen... smiley

    Men det bliver nu alligevel lidt spændende at se hvilke "godbidder" de ligger med i "valg-pakken" for at få os narret til at sige ja... smiley


  • #11   29. maj 2017 Danskere har EU lede, så jeg kan ikke forstille mig hvad der kan bevæge dem i retning af et JA med alle "de korrupte sager" samt at man bliver mere og mere bestemmende. agurken skal være lige og slækkede krav for fødevarer på trods af at vores egne krav til fødevarer er bedre.

  • #12   29. maj 2017 Det er noget underligt noget, det der EU, men meningen var god nok til en start, men som tiden gik, så blev det ikke lige det, vi troede, det ville blive.

    Står EU stærkt, har vi fået det bedre, økonomisk på alle punkter, gang i beskæftigelsen og vi kan måle os med andre stormagter eller hvordan ser det egentlig ud ??


  • #14   3. jun 2017 Præcis, i sydeuropa ser de anderledes på de fleste ting, men jeg tænker, de er jo også underlagt EU, så nogle regler bliver de nød til at følge.

    Udover "flygtninge" så har vi pt et kæmpe problem med romaer i København, de flyder i gaderne, bruger dem ligeledes til toilet, flyder i diverse parker, stjæler og er også ubehagelige smiley smiley smiley - men de er jo også EU borgere, som betyder at de frit kan gå ind i bl.a. Danmark, vi kan ikke bare lige smide dem ud, det er et paradoks, der vil noget smiley smiley smiley


  • #16   3. jun 2017 #15 - jeg er vild med dit billede smiley smiley

    Jamen, så kan jeg ikke forstå, hvorfor ikke DK bare følger dem til grænsen eller bedst sender dem med et fly, men de skal jo fanges - Vi kan ikke bare lade dem flyde i diverse parker, torve og gader, de er rædselsfulde smiley smiley smiley


Kommentér på:
Tvungen opgivelse af kronen

Annonce