{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

De Alternative {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke rigtigt, hvad det er for et vattede parti, jeg har faktisk endnu ikke fundet ud af, hvad de egentlig står for og tror heller ikke, at de selv ved det smiley

Men det korte og lange er, at de har et forslag om at gøre CPR NR kønsneutrale fordi vi også har transkønnede og hvad så ??

Skal vi så have Afrodit CPR NR ?? - Er det ikke fåtallet vi her er ude i, eller er der noget jeg endnu engang ikke ved ??

http://www.dr.dk/nyheder/politik/alternativet-goer-cpr-numre-koensneutrale


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De Alternative
  • #2   18. maj 2017 Ja - og hvornår sætter de spærregrænsen op for at kunne blive valgt ind, tænk at der er nogen, som stemmer på dem, jeg fatter det slet ikke, de er en skændsel for DK.

    Det vil koster mange penge at lave vores CPR NR om, de må ikke være rigtige kloge.

    Men det er sikkert politisk korrekt smiley


  • #4   18. maj 2017 Mon ikke det kaldes begyndervanskeligheder. Men jeg kunne da godt tænke mig at være dommer for, hvem der har den største, når der lynes ned smiley smiley smiley - men når det ene ord tager det andet ord, så er det nok svært lige at finde bolden.

  • #5   18. maj 2017 Det bliver bare en komma eller 55,5 eller 44.5

  • #6   18. maj 2017 De har roterede fis i bøtten.... Lissom de fleste andre politikere. smiley smiley smiley

    Nu får Uffe Elbæk lidt omtale og så er han glad... smiley


  • #7   18. maj 2017 Ja, jeg ser nogle gange Folketingets Lovforslag i TV, der er ikke ret mange tilstede, og når De Alternative har været på talerstolen, så spørger jeg mig selv, hvad var det lige, der var meningen med den tale, for så hurtigt bliver det glemt, de siger stort set intet, der giver mening, det er bare en grammofonplade, der kører i samme rille uden tonehøjder, det er det værste, jeg har hørt til dato.

  • #8   18. maj 2017 Der burde sættes en alders og erfarings grænse for at blive medlem af rød og grøn stue,
    Disse børne røve har ikke nogen livserfaring, de står i mine øjne som dumme ignoranter, og jeg får kvalme af at høre deres udgydelser, jeg brækker mig snart i lårtykke stråler over dem-
    hvad sørensen skal sådan et idiotisk forslag gøre godt for,.gad vist om de keder sig derinde på Borgen


  • #9   18. maj 2017 Uffe Elbæk den bøsserøv, burde egentlig nok have et cpr nummer der sluttede med et lige tal, så kan de for min skyld samtidig give ham et par netstrømper og en hofteholder på min regning.

  • #10   18. maj 2017 Parti-navnet er helt forkert, det ville passe bedre med nonsens, de viser perfekt,
    hvad der er bagsiden af demokrati.....Ingen viden, ingen visioner for landet, hver gang de toner frem på skærmen ender det i nonsens....Ih Guder.... smiley smiley smiley


  • #11   19. maj 2017 Ja, men jeg forstår slet ikke forslaget, skal vores CPR NR nu også handle om, hvad vi er til seksuelt eller hvordan og hvorledes - skal vi bare være kønsløse idioter, der går rundt og hvor skal de transkønnet gå hen, når de skal træde af på naturens vegne, for de er hverken kjole eller buks, det er sq da også diskriminerende at vi har en ADAM & EVA smiley

  • #12   19. maj 2017 Hvad med et wc så man ikke er diskriminerende det kan kalde det HEN i stedet for kvinder og mænd.

    Det ville da løse mange af de problemer med at skulle skrive:kvindelige billister og mandelige billister, blæk printeren vil blive glad ikke at skulle udskrive unødigt når man bare kan kalde dem HEN bilister.

    Slut med frisører som klippr både mænd og kvinder det kan bare kaldes HEN frisører igen spare man ord og penge.

    Politiet vil så have et stort problem når de spørger om det var en HEN som overfaldt dem eller vold bollede. 3 Hen og en fra skuffen - eh? Det kunne blive sjove anmeldelser og en KRIMI 5 i tv.

    Hvad med de undersøgelser som skal bevise at mænd er klogere en kvinder? så bliver det at HEN er klogere end HEN eh? what the fuck<?

    Hvad med brystkræft undersøgelser som siger at >HEN er mere udsat end HEN så kan det vist ikke blive mere forvirrende.

    Sverige har sat det i deres ordbog HEN som kønsløs som betyder at alle er kønsløs, men hvordan forklare man så at en HEN fremfor en anden HEN kan føde børn? Der burde ikke være forskel på HEN og HEN ik?


  • #13   19. maj 2017 Ja, det må du nok sige, Polysl, men De Alternative er også kønsløse og helt uden nogen holdninger til noget som helst, de aner ikke, hvad ben de skal stå på, og de vugger bare ude på havet og lad os se, hvilken vej vinden blæser, så kan vi tage stilling til, hvilken holdning vi vil have til det smiley smiley smiley

  • #15   19. maj 2017 Ja, men skræmmende, at de har så mange mandater smiley smiley smiley smiley

  • #16   19. maj 2017 Er der nogen, som kunne forestille sig, at vi alle blev kønsløse ??

    Jeg ved godt, hvad jeg ville smiley


  • #17   19. maj 2017 Mon ikke homoer ville blive glade og lepper?

  • #18   19. maj 2017 Hvad kalder man en tissemand i et kønsløs samfund?

    Intet kønnet kødfløjte?


  • #19   20. maj 2017 Er det i ligestillingens navn, for den må vi endelig ikke glemme i guder, der skal ikke være modspil men kun medspil i afroditverdenen, vi skal være ens, ikke noget med den lille forskel smiley smiley smiley smiley smiley

Kommentér på:
De Alternative

Annonce