{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Abdul {{forumTopicSubject}}

Abdul er en kolbøtte som kom til Sverige for 5 år siden, han lider af ADHD og han siger han ikke forstår et NEJ da han voldtager en 14 årige.

Han blev frikendt fordi han ikke forstod et nej - og det kan kun foregå i Sverige eller?

Det giver så grobund til alle som ikke fatter en lyd udover arabisk, det grønne voldtægt kort er smidt ud i grams til alle med en intelligens som en legoklods.

Så er er der danskere med trang til at vold bolle en mega ung svensker så er det bare over broen og kom i gang. Det er gratis for svensk er selv for mig uforståeligt så er der ikke noget at sige til at en araber med en legoklods som hjerne ikke forstår en brik.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abdul
  • #2   12. maj 2017 Vi er fuldstændig til GRIN smiley smiley smiley smiley smiley

  • #4   12. maj 2017 Ole

    Nu kan man faktisk liste over grænsen hvis man flyver fra udlandet til Hamborg og køre i bil ind i >Danmark, det er en mere sikker rute end at tage flyet til Kastrup eller Billund.

    Der har været utallige sager hvor muslimer udrejser fra Hamborg fordi der er for stor kontrol om deres status, f.eks. bistands klient. For nogle år siden nappede man en masse med store pengebeløb på vej til Libanon, penge som med deres status ikke burde have.


  • #6   12. maj 2017 ja Ole

    Slut med den muslimske berørings angst, det ikke at gøre noget nedarves, og fortæller generationer at de kan gøre som de har lyst til.

    Slå hårdt ned på den chikane vi ser i vores parker, om de så skal møde i fuld kampuniform. De skal klappes helt ned til de fatter budskabet.


  • #7   13. maj 2017 Først og fremmest kan sprog være svære at forstå, MEN et ja eller nej, er som oftest nogle af de aller første ord man lærer. Han er tilsyneladende lige steget af toget.
    Selv hvis han var det, så må hun da rent fysisk have givet et rimeligt tydeligt svar på at det her vil hun ikke.
    Hvordan kan man blive frikendt for det?
    Tillad mig at blive lidt grim i munden nu.
    Put ham i isolation, skær dilleren af ham, og server den for ham. Put ham derefter ind til de store brød der kommer til at pule ham så hårdt at hans ringmuskel springer. Server derefter kun mælk og honning. Så kan han vade rundt i hans egen diarre han ikke længere kan holde på.


  • #8   13. maj 2017 Jeg vil heller slå ham i hovedet under hele afsoningen med en grisekrop og oversprøjte ham med griseblod hvorhen han går. Når han er i brusebad så er det med griseblod, der skal kun serveres gris på gaflen for ham.

    Det skal være forbudt at tale arabisk og gør han det så bliver han bankes med en grisehale.



  • #9   13. maj 2017 jonas

    Sprog er nem at forstå for det er ikke bare ord som ja og nej, det er både kropssprog og når man kæmper imod som jeg kunne forestille hun gjorde som 14 årig så kan de være noget så ADHD. Jeg har aldrig kunne fordrage svenskere og den her sag hjælper ikke på at nærme mig svenskere - hvis man kigger rundt i Sverige med meget kriminalitet og jøde forfølgelse.

    Ikke en kæft hjælper - ikke engang aviser som ikke nævner etnicitet men prøver at undgå en logistik som klart fortæller hvad der foregår.


  • #10   13. maj 2017 Ole

    Ja den svenske lov er overholdt og anklager har så ikke gjort deres arbejde godt nok. Men det må da krænke svenskers retsbevidsthed når en kan frikendes for et helt klart forhold. #ajour." forstår ikke et nej "

    Jeg vidste ikke at man kan frikendes ved at være dum, gak i låget, åndssvag men så blev man så klogere på svensk ret.


  • #12   14. maj 2017 #11 - hvorfor må man aldrig skrive om det, man virkelig føler i sådan en debat, det kan da på ingen måde misforstås.

    Og #5 - du har altid nogle gode forslag, hvorfor stiller du ikke op som politiker ?? - eller du kan starte med at komme med gode forslag her til gode løsninger.


  • #14   17. maj 2017 Ole S - vi har nok alle sammen vores helt egen måde at udtrykke os på, men jeg mangler stadig nogle gode forslag fra din side, du kritiserer det, der eksisterer, men kommer ikke med nogen løsning.

  • #17   18. maj 2017 #15 - nej, jeg har ikke set andre komme med nogle løsninger i denne her tråd, andet end at vi giver udtryk for, hvad vi synes, skulle ske, at nogle så anvender gloser du ikke kan forholde dig til er også OK, men du må nok acceptere, at andre har en anden måde at udtrykke sig på i ytringsfrihedens navn.

  • #18   18. maj 2017 Hjertet og måden at udtrykke sig på er nok noget som hænger sammen for mit vedkommende hvis nogen skulle være stødt over mit sprogbrug - jeg tænder vildt af at Abdul ikke kan forstå nej og at han ikke kan forstå spark så ud af 5 fodbolds støvler vil jeg give ham 10 i størrelse 60. ADHD min bare røv han skal op i et fly og smides ud uden faldskærm. Sparehensyn - en ren kommunal ting. eller fra borgen.

Kommentér på:
Abdul

Annonce