{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Hvad skete der enligt. {{forumTopicSubject}}

Ja hvad skete der lige for det lille land der oppe nord på, landet hvor H.C. Andersen skrev eventyr på eventyr og hvor folk kunne lade deres døre være ulåste nat og dag og hvor havren nejede sig for den lette brise.
Hvad skete der og hvem fejlede i sin godhedspolitik og der må jo være nogen der kan se "alle de andres fejl" og jeg selv har rigtigt mange fejl det vil jeg dog ikke trætte jer med i aften.
Men hvordan kan det være at folk er blevet bange for deres egen skygge, mange tør ikke gå tur om aften (grundet flokke af utilpasset unge) + der er sparret så meget hos ordensmagten at de ikke altid (kan sætte hårdt imod hårdt), så der kan være steder hvor der er frit spil.
Hvem vil for x-antal mange år siden havde tænkt at folk skulle være bange for forvildet lastbiler og hvor talen nu går på hvordan skraldevognene nu er begyndt at ligne (terrortrusler) Gud fri mig vel - hvor jeg syntes vi er godt på vej op i den hysteriske ende af (grædekone skalaen), desværre må min vilje nok ikke ske?
Men hvor gik det galt og skal folk til at gå med stok for at kunne forsvare sig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skete der enligt.
Kommentér på:
Hvad skete der enligt.

Annonce