{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Df forbyd hovedbeklædning {{forumTopicSubject}}

DF vil forbyde hovedbeklædninger i det offentlige, jamen så må det også gælde alt som repræsenterer kristendom som er overalt.

ja væk med kors på danske kirker, og indenfor, ingen nonner må færdes i det offentlige, ingen præster med pibekrave som står og giver hånd foran kirken,

Væk med juletræet, påskeharen og alle arrangementer der omhandler kristendom, sikke fredeligt det ville blive uden klokkeklang og bimlen hele tiden. væk med krusifikser, symboler som har noget med dåb skal også fjernes,jamen listen kunne blive endeløs -

Så DF ved at gå efter muslimer så skyder i jer selv i foden - genialt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Df forbyd hovedbeklædning
  • #2   18. apr 2017 Claus

    Det kommer jo også til at ramme nonner som færdes i det offentlige rum, og indlægget var bare lidt koloristisk ved den tanke fra DF.


  • #4   18. apr 2017 claus

    Det som DF stiler efter kommer også til at gælde nonner og har intet med at terrorister klæder sig ud som nonne. Forslaget fra DF har heller ikke noget med terrorister at gøre men alene om religiøse klædning i det offentlige.

    Nu venter jeg på at min hat også bliver forbudt at bære i det offentlige rum, hvad med religiøse rødhårede? skal de glatbarberes inden de træder ind i gågaden? Kun en tumling kan komme med sådan et forslag som rammer mere end de regner med.


  • #5   18. apr 2017 Min ateistiske hat..snøft bliver snart forbudt..

    profilbillede
  • #6   18. apr 2017 Polysl.

    Nu drejede det sig om religiøse hovedbeklædninger, nonneslør og kalotter, hijab etc...

    Ikke kors og rødhårede, endsige din ateistiske hat....

    Bare rolig, det bliver aldrig vedtaget.


  • #7   18. apr 2017 Markgreven

    det var også mere at sætte det hele lidt på spids, for jeg nyder at se nonner trave i det offentlige rum, og er ligeglad med kalotter, sjove hatte, folk som vil ligne noget som er på vej til storskrald. Kvinder i en ung alder taber håret fordi de ikke får D vitaminer nok med at de dækker sig til, og fuck det, det må de sgu selvom. Skulle jeg møde en i det offentlige system så vil jeg bede om en anden fordi som påstået at være medlem af KKK - kirkens korshær kolbøtteforening. smiley


  • #9   18. apr 2017 Jeg er en REBEL !!!!
    Jeg agter at iføre mig den strikkede "Vikinge-hjelm", med horn og hele gøjemøjet, lige så tit som det passer mig... Også selv om signaler min sympati for de asa-tro... 😁


  • #11   19. apr 2017 vr der ikke en dansk sangerinde der sang - JEG SÆTTER MIN HAT SOM JEG VIL

  • #12   19. apr 2017 ja grev

    Det var vist Daimi


Kommentér på:
Df forbyd hovedbeklædning

Annonce