{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

"Facebook" støtter islamister {{forumTopicSubject}}

//citat
I Pakistan hjælper Facebook den islamistiske regering med at fjerne “blasfemisk” materiale. Zuckerberg er tidligere blevet afsløret i at støtte Angela Merkel ved at fjerne kritik af hendes flygtningepolitik fra det populære sociale medie.

Nu sender Zuckerberg penge direkte til en fond, som støtter islamister
//citat slut

Og alle os som bruger Facebook er også indirekte støtter til islamisme - verden bliver mere og mere en byld i numsi.

Det humoristiske hvis man kan kalde det, er at Zuckerberg er jøde, det er integration i den muslimske verden der batter.


Kommentarer på:  "Facebook" støtter islamister
  • #2   7. apr 2017 hæ... nej artiklen er fra april 5 2017 og det står på flere udenlandske medier.

    Facebook har også bøjet sig for Tyrkiet for ikke at blive blokeret der..jo det går godt med musserne.


  • #4   7. apr 2017 ja det er ikke en rar tanke at man som bruger af Facebook støtter islamer.

  • #6   7. apr 2017 Claus

    ja det må de havde lært af grækerne...for de kan ikke opfinde så meget som en dybere tallerken.


  • #8   8. apr 2017 Hvorfor kaster man ikke bare nogle atombomber over den muslimske verden?

    Så ville problemet næsten være løst, så skal vi bare have resten ud af Europa, det er så nemt.


  • #9   8. apr 2017 Og hvor får du så din olie fra markgreven? Ved at bombe dem tilbage til stenalderen bomber du også dig selv tilbage.

  • #10   8. apr 2017 Polysl.

    Hvis ikke du ved det, så er vi selvforsynende med olie fra Nordsøen. - Grunden til vi køber olie fra Mellemøsten er, at de så til gengæld køber Arla produkter fra os.


  • #12   8. apr 2017 Polysl.

    Og hvad udleder du af denne sætning?

    "Samlet er Danmark dog stadig nettoeksportør af olie og gas. Selvforsyningsgraden er 132, skriver Energistyrelsen og henviser dermed til, at vi producerer knap en tredjedel mere olie og gas, end vi selv forbruger."

    Det er klart, at hvis vi eksporterer olien, kan det blive et problem.... Og det er da også hul i hovedet.

    I sidste instans, kunne vi vel købe olien af Norge.

    Så vi kan roligt kaste atombomber over mellemøsten.


  • #13   8. apr 2017 Jeg har venner begge steder i Mellemøsten og Danmark så hvorfor ikke kaste den over >Danemarka?

  • #14   8. apr 2017 Polysl.

    Fordi der ikke er os der kører lastbiler ind i menneskemængder.


  • #15   8. apr 2017 Og Polysl blev tavs.....

  • #16   8. apr 2017 Nu kan man ikke laste hele Mellemøsten for hvad en kolbøtte gør, det ville svare til at et familiemedlem køre en ihjel og så skyder man hele familien, kne... hunden og skyder den bagefter og når man nu er i gang så kan man også lige tage naboer fra begge sider og deres familie og springer butikken hvor de handler ind.-

    Hvorfor ikke gøre det hele færdigt ved også springe de tilknyttede arbejdsplader i luften, og deres familie, vejen de køre på må vi også lige springe i luften, og vejarbejdere osv....


  • #17   8. apr 2017 Polysl.

    Den er feset ind, du elsker muslimer og terrorister, jeg siger bare velbekomme.
    Skam dig!!! smiley


  • #18   8. apr 2017 næ...men set i lyset af at en dansker køre spritkørsel og dræber 3 så betyder det ikke at alle danskere er spritbilister.


  • #19   8. apr 2017 Spritbilist eller ej, så gøres det ikke med fortsæt, der ligger forskellen.

  • #20   9. apr 2017 Under Muhammed krisen blev Arla lagt på is for nu skulle DK straffes, hi hi det blev bare til en kort periode, for de kunne ikke undvære Arla's kvalitet af mejeriprodukter smiley smiley smiley

  • #21   9. apr 2017 ja de er for dumme til selv at producere selvom de har alle ressourcer lige udenfor hytten.

  • #22   11. apr 2017 Polysl.

    Du har vovet dig ud på alt for dybt vand nu......

    I går så jeg på ID kanalen, at en far, samt moderen og sønnen slog sine tre døtre og barnepigen ihjel, fordi de mente den ene var luder, fordi hun ikke ville tvangsgiftes. - Det skulle så gå ud over dem alle sammen....

    Uhuuuu, gråd og tårer, hvem har slået vores piger ihjel.... Nå, det havde de selv.

    Og du vover at sammenligne dem med en hjernedød spritbilist?

    Jeg forsvarer ikke spritbilister, men for Fanden Polysl, enten bliver du IS kriger nu, eller også tager du til Israel og hjælper dem, der er ikke alternativer med dine rabiate holdninger.

    PS.

    Uden for emne, så har jeg ikke for 5 øre tillid til muslimer.
    Jeg tror heller ikke et øjeblik på at det er Assad der har sendt giftgas ind over syrerne, jeg tror faktisk det er oprørene selv. Assad og russerne er ved at vinde krigen, så hvorfor skulle de gøre det?
    Nogen der huske drabene på Balkan hvor muslimerne skød deres egne til en begravelse, for at give serberne skylden?

    Muslimsk forsvar er:
    HULK HULK HULK..... (Krokodilletårer).


  • #23   11. apr 2017 Har du drukket af natpotten?

    Jeg har aldrig kæmpet for muslimer eller deres rettigheder, jeg så gerne en kugle placeret lige i bylden på de svin som slår uskyldige ihjel. Og det rager mig en papskid hvad der skete på Balkan.

    Med hensyn til Syrien...har oprører jagerfly?

    I øvrigt syntes jeg ikke at israelere har rabiate holdninger, da deres holdninger støttet af ret mange lande i verden til forskel for palæstinensere, men du kan selv tage til Israel lige ud for Haifa så bliver du hurtigt træt af palæstinensere som smider deres primitive køller over byen og helt ud til en kibbutz.


  • #24   11. apr 2017 Polysl.

    Du behøver ikke kampfly for at smide sarin!!!

    Hvor fanden forsvarer jeg palæstinensere!!!!???

    Nu er det vist dig der har drukket af natpotten!!!

    Yderligere svar får du først imorgen, da jeg går i seng nu, men vi kender jo hinanden, så tålmodighed er en dyd. smiley smiley


  • #25   11. apr 2017 markgreven

    sov godt... smiley

    Det var også ment som provokation ud fra at du mener jeg elsker muslimer.

    Nu er der vidner på at kamfly bombede hospitaler samt at der kom hvid sky fra de bomber som eksploderede så da oprører ikke har kampfly så må det enten være russere eller Assad.


  • #26   12. apr 2017 Polysl.

    Og hvem er de vidner?

    Jeg tror ikke at hverken Assad eller Putin vil smide giftgas.... De er ved at vinde den vanvittige krig, så hvorfor gøre sig mere upopulær i verdenssamfundets øjne?
    Det hænger ikke sammen Steen......


Kommentér på:
"Facebook" støtter islamister

Annonce