{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

SF og DF i ny alliance {{forumTopicSubject}}

AK ja, på godt og ondt, vi havde det vel meget godt i gamle dage, uden alle de store problemer vi står i d.d.. Mon det nogensinde har været ordentligt gennemtænkt, det der EU, jeg mener ikke det er positivt med social dumping, men når vi kan gå ind og ud i Europa, kan det kun skabe problemer, for vi har ikke de samme regler og vilkår, det går nok ikke så meget ud over Østeuropa, tværtimod, men derimod i Danmark.

Vi kunne så begynde at have de samme regler, som de har i Østeuropa mht lønninger, arbejdsmarkedet osv., så ville der nok ikke være så mange, der havde lyst til at flygte til Danmark, for der ville være intet at komme efter. Ingen penge i statskassen betyder ingen offentlige ydelser. Er du Gud's søn, så forsørg dig selv.

https://www.avisen.dk/sf-og-df-gaar-sammen-om-at-stramme-regler-for-lastbi_431667.aspx


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SF og DF i ny alliance
  • #1   24. feb 2017 ja selvfølgelig skal der køres efter Danske regler. Men så mener jeg også at chaufførene skal have samme løn som de danske.

    Det er jo det løntryk der er skyld i at de lastbiler der kører under Østeuropæiske regler kan trykke priserne.


  • #3   24. feb 2017 Det er meget kompliceret når det gælder lastbil med regler, langt de fleste er ikke lønnet i >Danmark men i Rumænien eller andet østland hvor de kun må køre 3 gange om ugen i Danmark så skal de forlade Danmark og over grænsen og retten til igen at køre i Danmark er at de skal have godt med tilbage så det hjælper ikke de de laver en u vending nede ved grænsen.

    Mange ligger og køre i 3 til 7 uger og det kan danskere ikke konkurrere med samt at lønnen kun er det halve.


  • #4   24. feb 2017 Torben, jeg synes det er ved at blive visket ud, jeg har svært ved at kende forskel på de forskellige partier, de går stort set ind for det samme, nogle gange på hver deres måde - men mener du så, at vi skal høre på 179 forskellige stemmer og stemme ud fra, hvad vi er enig i, det bliver da noget af en opgave ??

  • #5   24. feb 2017 Mange ligger og køre i 3 til 7 uger og det kan danskere ikke konkurrere med samt at lønnen kun er det halve. Jr. Polysl

    Det er vel også det, som skal til livs ??


  • #6   25. feb 2017 Er det gået over i historien, at selveste SF og DF kan finde ud af, at gå sammen om noget, alle dem som stemmer på SF hader da DF, men det var måske kun i gamle dage smiley

  • #7   26. feb 2017 Kan vi konstatere at DF er et såkaldt "flyverparti" eller hva smiley

  • #8   26. feb 2017 jetset de der konstellationer er noget der foregår hen over hovedet på vælgerne, Der bages rævekager på tværs af meninger og ideologier, vælgerne er snart negligeret til en slags marionet dukker der hvert fjerde år skal sætte et kryds, og det er efterhånden totalt ligegyldigt hvor eller hos hvilken person man sætter det,
    smiley smiley
    Den eller det parti man vælger skifter måske hest ved vadestedet et halvt år senere, og så kan vi andre sidde der og føle os totalt til grin. smiley smiley


  • #9   26. feb 2017 Ja, jeg er også forvirret, jeg ved ikke, hvad jeg skal stemme på ved næste valg, jo, hvis jeg kunne, ville jeg stemme på Inger Støjberg.

  • #11   26. feb 2017 Det er jeg helt enig i, Torben, det har jeg heller ikke, hvor er de dybt skuffende, jeg tænker, hvad mon Pia K mener om den drejning ??

Kommentér på:
SF og DF i ny alliance

Annonce