{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

Er Trump normal? {{forumTopicSubject}}

For mig at se så er det som om at hver gang han taler er det som en promovering af sig selv. Han er den mest besynderlige præsident jeg nogensinde har set.

Måden han taler på er direkte ikke skjult af politiske floskler, som forvirre mere end de informere.

Mystisk person....er han pløk åndssvag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er Trump normal?
  • #2   18. feb 2017 1, Vi vælgere beklager os altid over at vi ikke forstår de floskler politikerne udgyder, Og de svarer aldrig på spørgsmål, men væver derimod nonsens af sig som vi ikke forstår.
    2. Manden holdt sit valgløfte til sine vælgere, og lovede dem at nu var det den fattige Amerikanske befolknings tur til at blive hørt. Og det prøver han på nu.
    3.Medierne styrer efterhånden den virkelige verden, de digter til og fra som det passer dem, Og har en alt for stor magt.
    4. Trump taler et dagligdags sprog uden floromvundne floskler, skrevet af en spin doktor.
    5. Er manden gal, det kan jeg ikke svare på, men måske er det verden der efterhånden er gal, og han er normal. ??????????


  • #3   18. feb 2017 Kisser, pkt 5 er til eftertanke, noget galt er der i hvert fald.

  • #4   18. feb 2017 Ja manden er gal, men det er medierne også.

    De elsker at puste til ilden, og Trump skal ustandseligt svare på spørgsmål om Putin og Rusland, det virker som om medierne gerne vi have en 3.die verdenskrig.


  • #8   18. feb 2017 Hvorfor skulle han være mere normal end den gennemsnitlige amerikaner..?

  • #9   19. feb 2017 "For mig at se så er det som om at hver gang han taler er det som en promovering af sig selv. Han er den mest besynderlige præsident jeg nogensinde har set."

    Enig
    Jeg har heller aldrig set noget lignende. Han går mere op i at promovere sig selv, at han er den bedste, den præsident der har haft flest tilskuere til sin indsættelse (selvom fakta viser noget andet), den præsident som har udrettet mest i de førsteuger af sin periode (selv om han rent faktisk ikke har udrettet en skid) så hvis Kisser kan fortælle helt konkret, hvad manden har udrettet tager jeg hatten af for hende.



  • #10   19. feb 2017 Han er ihvertfald uanmindelig grim.... Især håret 😫😀

    Jeg tror simpelthen ikke på at han holder perioden ud...
    Men på den anden side, så troede jeg heller ikke på at han nogensinde blev valgt... 😔


  • #12   19. feb 2017 #9.
    Jeg har ikke påstået at han har udrettet noget som helst, læs hvad der står, Punkt 2" Og det prøver han på nu."
    Ikke et ord om at han har gennemført noget, og grunden er at det dekret han udstedte blev stoppet . Jeg har på ingen måde hverken givet ham min accept eller det modsatte. Jeg og alle andre kan ikke vide hvordan det vil gå i fremtiden. At manden ikke er helt almindelig kan man ikke være i tvivl om.



  • #13   19. feb 2017 Jeg tror at verden og USA har haft et stort dilemma at have 2 kandidater de ikke ønske at stemme på, det er vist ikke set før. Af alle onder så ville jeg have stemt på Trump som måske kunne rette op på økonomien til forskel for Clinton som jeg tror bare ville køre på autopilot, men dog har en meget stor erfaring i udenrigs politik. Men som jeg ser det er vigtigt er det indenrigs politiske.

    Trump har dog en intention om at stoppe firma flugt for de firmaer som så får en billigere skat og kan importere til USA uden told. Og det seneste med japanerne hvor de laver nye aftaler som gør at japanerne investere i nye virksomheder som så giver arbejde til xxx.

    En udmærket vision og lykkedes det så vil han stå meget stærkt.


  • #14   19. feb 2017 Ja nu jeg tænker over det så har han vist drøftelser i gang med Kina om at flytte deres bil produktion til Amerika, samt fået sænket priserne på jagerfly,. Hvilket også kommer danmark til gode. Intet af dette er bekræftet endnu, kun løse rygter,

  • #15   19. feb 2017 rigtigt prisen på F35 har han fået forhandlet ned men hvad hjælper det når reservedele produktionen er stoppet og Danmark tænker at købe netop de fly..

    Ny togskandale på vej? bare som fly?


  • Udmarkssøn C
    Udmarkssøn C Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Svar: 3
    #16   20. feb 2017 Der kunne nok sættes adskillige diagnoser på Trump.
    Det virker som om han har en form for galskab der gør sig udmærket i erhvervslivet, men som er en total katastrofe i politik.
    Han har overhovedet ingen diplomatisk sans, bare i dag er det lykkedes ham at lægge sig grundigt ud med Sverige, og sætte England på den anden ende ...
    Jeg tror ikke han har selvdiciplin eller køligt overblik nok til at blive en diktator, han er ikke en Putin, Erdogan eller Orban.
    Men hvordan det her vil udvikle sig, bliver spændende at se ...
    Det har høj underholdningsværdi (sagde jeg dét .. ?) men det kan osse udvikle sig til en forfærdelig katastrofe ...
    Jeg er faktisk mere betænkelig ved hans bagland af dybt religiøst-konservative ...
    De er langt mere drevne politikere, tror jeg, og måske pønser de på at Trump kan dumme sig så gebommerligt at han bliver smidt af posten, og Pence bli'r præsident ...
    Og det er muligvis ikke noget godt bytte ...


  • #17   21. feb 2017 En ting er vis og 2 ting er sikker, han får alt for meget opmærksomhed, de lader ikke manden får lov til at trække vejret i et sekund, før de er over ham, jeg er ved at være træt af at se og høre om Trump, det er alle vegne, de må meget gerne holde en pause.

  • #19   21. feb 2017 Det er som om, der ikke sker andet i verden end Trump og det er stort set på alle kanaler, medier, aviser og div. blade, jeg er mæt.

  • #20   21. feb 2017 Ja man kunne måske blive overrasket på den gode måde, giv ham nu en chance, Alle de andre præsidenter har da heller ikke været små guds lam,
    Prøv at tænke tilbage, Clinton, Kennedy, bare 2 eksempler på at de ikke havde rent mel i posen, Trump er bare åben og siger ham hvad der falder ham ind, men han skal nok bare rettes lidt til.


  • #21   23. feb 2017 Ja, giv manden en chance.
    Ups det sagde man vist også om Adolf i 1930'erne.
    Han skaffede arbejdspladser og fik kål på arbejdsløsheden. Han sørgede for at forbedre infrastrukturen i Tyskland ved at igangsætte etableringen af motorveje.

    Og det er jo lige en af Trumps mærkesager, at forbedre infrastrukturen og vejnettet i US.


  • #22   23. feb 2017 At give personer med så enormt stor magt "en chance", er sgu noget af en risiko... 😕

  • #23   23. feb 2017 # 22 .Ja det er det da helt bestemt, men kom med et bedre forslag, hvordan ville i selv løse det, at der sidder en lettere forstyret person på posten som verdens øverste embede.
    Ville i afsætte ham eller skyde ham, eller hvad. jeg er bestemt heller ikke fan af ham, men i mangel af andet skal man så ikke lige se tiden an, der går jo ikke en dag hvor man ikke ser manden nedgjort i medierne, og på tale om netop medierne hvem er det så efterhånden der styrer vores liv/verden tænk selv efter eller se filmen
    Waking the dog.


  • #24   23. feb 2017 Medierne har en enorm magt på et lederskab og det er nok også derfor at Trump går i bidet med medierne. Medier er ikke altid objektive men mere interesseret i alt som kunne nedgøres og skandaliseres.

    Jeg giver ham en chance selvom han i min optik er en kolbøtte, vi kan så håbe på at han lytter til sin stab og ikke bare køre den frihånds for så er jeg sikker på han ikke er der indenfor 4 år.


  • #26   24. feb 2017 Man kan også vende det på hovedet og spørge, hvad med de andre/sidste præsidenter der har regeret, smiley smiley
    Hvordan syntes i lige det er gået, Krig, Krise,Optøjer, Skyderier Bombninger. smiley
    Fordi en leder er sleben og har en enorm udstråling er det ikke ensbetydende med at de er gode ledere. smiley


  • #27   24. feb 2017 kisser

    Det er da bekymrende at Trump vil have flere atomvåben, hans udtalelse er som i børnehaven min far er bare bedre end din. trump kan ikke acceptere at andre har flere atomvåben end USA så derfor skal han have flest. Mon vi er på vej til en endnu koldkrig?


  • #28   24. feb 2017 Ja man bliver bekymret, men kan samtidig håbe på at det system de har i Amerika kan forhindre sådanne nogle uhyggelige handlinger.
    Der er både repræsentanternes hus,samt senatet og det kan forhåbentlig danne et slags værn/filter mod en oprustning.
    Der er jo heldigvis ikke diktatur i U.S.A.
    Men hvad der er den største trussel tror jeg er hele Våben industrien, den har været på banen under alle præsidenterne, De skal jo tjene på deres isenkram, og hvordan gør man det, man ønsker sig nogle krige, helst ude i den anden verden, Man skal helst ikke have det svineri på sit eget dørtrin.


  • #29   25. feb 2017 Nu er jeg da godt nok lidt alarmeret, Hørte i radioen at trump havde "sorteret" i de medier der måtte deltage i et pressemøde, det smager lidt af diktatur.

    Der blev bare forklaret at der var valgt en bred og dækkende sum af forskellige presse medarbejdere. lugter det ikke lidt?????????++


  • #32   25. feb 2017 ja lad os bare håbe at det kommer til at fungere derovre, Der har været nok uro i verden, syntes jeg. smiley

  • #33   25. feb 2017 Jeg tror ikke 3.die verdenskrig er langt væk.
    Medierne, hvorfor de end gør det, vil åbenbart gerne have en slåskamp mellem Trump og Putin.
    Jeg ved så ikke om de glemmer at russerne har over 16.000 atombomber mod resten af verdens 5.700.
    Vi bliver slået ihjel 117 gange.


  • #34   25. feb 2017 Godt at man så kun kan dø en gang, men det ser godt nok ikke så lyst ud med verdens freden lige for tiden. smiley smiley

  • #35   25. feb 2017 Kisser.

    Det er jo knald i låget, hvor mange atombomber skal der til at udslette Danmark? 2-3 stykker....? - Men vi får nok 50-100 i hovedet for en sikkerheds skyld.


  • #36   25. feb 2017 ja men så er det også overstået, og jeg ville nødig overleve en atomkrig. men jeg håber at de store ledere har en skræk for selv at dø,
    De ved jo godt at hvis de først trykker på knappen så er det et kæmpe ragnarok og slut på alt liv på jorden, jeg tror ikke de tør.


  • #37   25. feb 2017 KIsser.

    Åh jo, så kan disse ledere leve i en underjordisk bunker i X antal år, og blive en del af historien, hvis der altså er nogen til at skrive den.


  • #38   25. feb 2017 nej markgreven nu må du ikke male fanden på væggen, det hele skal nok gå skal du se. Op med humøret.

  • #40   25. feb 2017 ja det er sandt nok, og så længe der er noget for husarerne så kører det på skinner.God weekend til jer allesammen. smiley

  • #41   26. feb 2017 Alle siger, at det ikke er OK at udelukke nogen som helst presse fra et offentligt interview, han kan bestemme det meste, men dog med grænser.

  • #43   26. feb 2017 Han har udelukket en hel masse forskellige TV stationer + nogle medier, den går altså ikke Ron, USA er demokratisk - den går i Nordkorea smiley

  • #44   26. feb 2017 ja man kan ikke komme uden om at det smager lidt af diktatur. smiley

  • #46   26. feb 2017 Nej jeg har kun hørt hvad de fortalte i radioen. men fortæl fortæl.

  • #47   26. feb 2017 Og ja, TV - jeg vil også gerne vide smiley

  • #49   26. feb 2017 Jamen, OK Ron - men det er ikke tilladt i et demokrati at udelukke sådan noget, Trumpeten må lige indstille den trumpet - det er en helt forfalsket tone smiley

Kommentér på:
Er Trump normal?

Annonce