{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Den politiske uvidenhed - Arbejde - Uddanelse - Sundhed. {{forumTopicSubject}}

Ja nu er der jo nok ingen af os der skriver der ikke ved at der ikke findes arbejde til alle (den tanke kommer desværre ikke ind til vores folketingspolitiker), altså kommer den politiske uvidenhed på tale.

Når jeg så ser hvordan folk der gerne vil uddanne sig og bliver lovet både et arbejde på en læreplads (inden for det fag personen har valgt), men jeg syntes at jeg ser lærlinge/voksenlærlinge blive snydt gang på gang, de får lige de x-antal uger i praktik og når der så skal underskrives en kontrakt - bliver det bare ikke til noget.

Jeg høre også om hvordan folk ansættes i en alt forkort tid og hvor folk så må stå i køen for at blive den næste der får et korttids job og hvor det ikke engang tæller i fagforeningerne, så ikke engang dagpenge kan de få.

Når jeg så igen tager politikernes uvidenhed op igen og det sammen med talen om sundhed er det fordi et arbejde i længere tid gør folk økonomi god, som igen gør at folk bliver glade og økonomi/glæde hænger jo gevaldigt sammen med sundhed, da dårlig økonomi + arbejdsløshed gør folk til sortser og endog med en depression til følge. OSV.

Så jo den politiske uvidenhed gør meget i vores ellers så dejlige land.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den politiske uvidenhed - Arbejde - Uddanelse - Sundhed.
Kommentér på:
Den politiske uvidenhed - Arbejde - Uddanelse - Sundhed.

Annonce