{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Vores naboland Sverige {{forumTopicSubject}}

Sverige med store åbne arme, som altid har kunnet rumme det utrolige med plads til alle har anvist boliger, skolegang, kurser og m.m.m..

Der er blevet kvitteret med masse vold, drab, sat ild til så at sige alt, hvad der kan brændes og nogle kvarterer, er der udgangsforbud efter mørkets frembrud.

Er utak verdens løn ??

http://www.bt.dk/udland/svensk-gymnasium-hyldet-for-at-tage-imod-mange-flygtninge-nu-er-det-pakket-ind-i


Kommentarer på:  Vores naboland Sverige
  • #1   7. feb 2017 Svenskerne virker som om de er nogle godtroende fjolser, de er blevet straffet hårdt for ikke at se realiteterne i øjnene.....Malmø er fuldstændigt ødelagt, ikke et døgn uden vold eller mord, ganske forfærdeligt. smiley smiley smiley

  • #3   7. feb 2017 fatter ikke svensk og ønsker at være på det stadie - de er total hjerneøde at lukke hele Mellemøsten ind. lorte sprog

    Det er næsten ikke til at høre andet end svensk på flere danske programmer, at man gider købe det møg er uforståeligt.


  • #5   7. feb 2017 semantik, pragmatisk....fodfejl - sagt at jeg ikke ønsker at lære svensk for det er for mig et kartoffelsprog og pløk uforståeligt.

  • #7   7. feb 2017 Det kan jeg godt leve med smiley

  • #9   7. feb 2017 Malmø ligger ikke på Sjælland, hvis nogen er i tvivl.... smiley

  • #11   7. feb 2017 #9 Nej Elizabetta, og godt for det, men det nærmer sig de samme forhold her, hvornår fatter man at man ikke kan presse så mange af forskellig holdninger sammen, det skal gå galt, men jeg tror at det desværre kun bliver værre . smiley smiley

  • #13   7. feb 2017 ja jeg tror du har ret Fedte, og det vil gå ud over vores unger, desværre, men det er underligt at der stadig er nogle der tror at det nok skal gå, er det dem der er naive eller os der er sortseende, ??????? smiley smiley

  • #16   7. feb 2017 En lille trøst, antallet af tilrejsende er faldet drastisk.... smiley

  • #21   7. feb 2017 smiley smiley Ole var det der Ironi,??? smiley smiley smiley

  • #28   7. feb 2017 tja Ole

    at pakke et gymnasium ind i pigtråd er vel klogt ik?


  • #33   7. feb 2017 Fra Artiklen i oplæg: "Gymnasiets leder fortæller, at problemerne er et udtryk for, hvad der sker, når man samler alle udfordrende elever et sted".

    Alene denne Åhhh sååååhh politisk korrekte udtalelse er simpelthen så grænseoverskridende af ansvars-forflygtigelse.

    Kald dem hvad de er. En flok hjernedøde idioter som ikke fortjener hverken beskyttelse eller ligeret til noget som helst.





  • #35   7. feb 2017 Jeg har lidt ondt af Libbie, er det ikke Alis der ødelægger hendes tråde, træder andre straks til. smiley

  • #37   8. feb 2017 #23 - tak for det link, Cris - gad' li at vide, hvor mange, der har læst dit link ??

    Betjent anmeldt af sine egne

    Peter Springares skriverier på Facebook - har nu fået politiledelsen i Örebro til at melde ham, selvom de samtidig understreger, at betjenten har ytringsfrihed.

    - Man må skrive rigtig meget, men man må ikke skrive alt, siger politichefen i Ørebro, Bo Andersson, til lokalavisen Nerikes Allehanda. Citat slut
    .

    Det er til at brække sig over, der er intet racistisk i det han skriver, men Sverige er blevet diktatorisk og det næste bliver nok også, at det der skrives fremover bliver censureret først, nogen sagde Nord Korea smiley - ja, og sådan er det også i Danmark smiley


  • #38   8. feb 2017 Ja Jetset, jeg har lige læst det link, hvor er det forfærdeligt at man ikke tager affære, hvad skal det ikke ende med, så meget kriminalitet har hverken Sverige eller Danmark haft før.
    Ingen gang da invandrene kom, hvorfor kan de myndigheder der skal gribe ind, ikke vågne op af deres tornerosesøvn. Er de bange for at blive kaldt racister, hvad det ord ikke er skyld i efterhånden, det er hårrejsende.
    Det burde stryges af ord listen, Det har undertrykt os fuldstændigt.
    Når man ser en liste over kriminalitet der er begået på en uge vel at mærke for en enkelt betjent , med 14 arabiske navne og et svensk, Er det så ikke en indikation om at der er noget der er så riv rav ruskende forkert, at det skriger til himlen.

    Ydermere påstår politiledelsen at betjenten har ytringsfrihed, hvad er der for noget pladder, når han bagefter får en påtale.


  • #39   8. feb 2017 Ja, og hvorfor gør de ikke oprør, det er nok fordi de tør ikke - men noget kunne tyde på, at det ikke længere er svenskerne selv, der styrer, det er dem fra Mellemøsten, her er lidt mere sørgeligt smiley

    http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-12-27-mordboelge-skyllet-ind-over-skaane-en-person-myrdes-hver-14-dag?cid=tv2.dk:Mordbølge skyllet ind over Skåne%3A Én person myrdes hver 14. dag:


  • #40   8. feb 2017 Det er en forfærdelig verden vi lever i, mord voldtægter og mordforsøg er hverdagsmad. man bliver helt deprimeret og ked af det, smiley smiley
    Men mest af alt på de unges vegne, gad vist hvornår der er nogen der vågner op, og begynder at gøre noget seriøst ved alle de problemer. smiley smiley


  • #42   8. feb 2017 er de demokratisk? så kunne man måske gøre noget ved Malmø eller små bygter som efterhånden er blevet små indvandre celler...

  • #44   8. feb 2017 lad os blande Danmark udenom for det er slet ikke så galt her som i Sverige som har importeret den ene kolbøtte efter den anden.

  • #46   8. feb 2017 jamen Ole det håber jeg ikke kommer så langt så det er bare at stemme på at de bliver verfet ud....Lebanon er ikke farlig - har været der flere gange så de kan sagtens sendes dertil, men af mærkelige grunde så gør man det ikke.

  • #47   8. feb 2017 Ole S

    Læs indlægges link som siger at det var nødvendigt:

    Citat

    Gymnasiet har nu reageret ved at pakke skolen ind i metalhegn, pigtråd, vagter og et særligt sikkerhedssystem, der hurtigt kan samle lærerne, hvis en krisesituation opstår.

    citat slut

    Hvis det er nødvendigt så er det et lorteland med lorte mennesker som bliver ved med at lukke sindsyge mennesker ind.


  • #49   8. feb 2017 Det interview tyder på magtesløshed, smiley smiley

  • #51   9. feb 2017 Som jeg ser det har der altid været meget stor forskel på Danmark, Sverige og Norge, hvorfor skal vi pludseligt være ens p.g.a. indvandring af immigranter....Sverige reddede en masse jøder under krigen, men det var en ganske anden gruppe mennesker.

  • #52   9. feb 2017 #50 - nævn mig et land, som ikke har problemer med mellemøstlige lande, det er en race, som er mere end svær at integrere, der er slet ikke tilnærmelsesvis de samme problemer med fjerneøstlige lande.

    Men der er den forskel på Sverige og Danmark, at Sverige har ikke den samme asylpolitik, som vi har i Danmark, de har haft en åben port i mange år, som nu viser sig, at de har mere end godt er af problemer, så meget at vi bliver gjort opmærksom på det hver dag - og det er uhyggeligt, hvad der sker i Sverige. De har en helt forkert politik, hvad det angår.

    Og mht til DF, de snakker meget, men vil ikke noget alligevel, de vil ikke tage et ansvar, så dem giver jeg ikke noget for. Men kunne jeg stemme på Inger Støjberg, så fik hun min stemme, jeg synes hun har fat i noget af det rigtige, hvad indvandring af mellemøstlige herkomst angår.


  • #53   9. feb 2017 Ole

    Vi har ikke nær så mange problemer som Sverige da som jetset pointere bare har haft ladeporten åben. Vi har vores ghetto problemet tilfældes men den sporadiske vold som i Sverige, ser vi ikke i samme målestok her.

    eksempel på at der gøres noget er at Mjølner parken havde 70% på bistand hvor det nu er nede på 45% - i Sverige i sådanne områder er den ikke statisk.


  • #55   9. feb 2017 Vi skulle slet ikke have nogen muslimer i landet, stod det til mig.

    Det er slet ikke interessant om folk slår hinanden ihjel eller bliver voldtaget, det er snart kun små notitser inde i avisen, og hvorfor? - Fordi det sker hele tiden, og som regel er der muslimere med i spillet hvergang.


  • #57   9. feb 2017 Ja, der må de ikke engang beskrive hvilken nationalitet gerningsmanden har, for man skulle jo gerne undgå racisme.
    Tror nok det er vedtaget ved lov i Sverige, at man gerne må voldtage deres piger, bare man er muslim.... Eller har jeg misforstået det?


  • #59   9. feb 2017 muligt ole

    men vi har ikke så mange kolbøtter som Sverige


  • #61   10. feb 2017 #58 - vi har samme problemer med muslimer, som Sverige bare i mindre målstok. Jeg er ikke enig i, at vi på den samme måde som Sverige har berøringsangst, vi er da begyndt at få en asylpolitik, der kun kan gavne vores land.

    Hvordan er det lige, det går med fælles svømning kønnene imellem ??


  • #62   10. feb 2017 ja fælles svømning blev stemt ind igen ihvertfald for Århus.
    Jeg tænkte også på, hvad hvis en mor vil have sin søn med i svømmehal eller en far sin datter. Hidtil måtte de jo komme med ind, men hvordan har de mon klaret det, et 5 års barn kan da ikke selv klare at blive omklædt-vasket-lukkeskab af-osv.


  • #64   10. feb 2017 #63 - svenskerne har mig bekendt ikke de samme restriktioner som Danmark, så på den måde er vi foran ift Sverige, men jeg siger heller ikke, at det er perfekt i Danmark, det kunne godt være meget strammere.

  • #65   12. feb 2017 Ja nu husker jeg jo hvordan en af vores Konger gjorde nået stort ud af det en gang i tidernes morgen og ja der var en adelsmand ved navnet Torben Okse + en hel del andre adelsmænd der måtte lide under det Stokholmske blodbad og svenskerne burde også sige: At nu er nok - nok smiley

Kommentér på:
Vores naboland Sverige

Annonce