{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PK smider 3 FT medlemmer ud af Folketingssalen
  • #1   6. okt 2016 Helt fint, for reglerne skal respekteres. Desuden har hun faktisk hjulpet dem , tænk på hvor meget gratis reklame de har fået for deres sag smiley

  • #2   6. okt 2016 Hvis man udover al det øvrige ælv og kælv derinde, også skal forholde sig til T-shirts med forskellige slogans, så hører alt da op.

    De er ikke for seriøse i forvejen med alt deres pjatteri omkring Olsen-Banden, selv om humor er godt, så jeg mener det er korrekt, at det er forbudt med påskrifter på tøjett, tænk hvad det kan udvikle sigt til......;-)


  • #3   6. okt 2016 ja, de tre kan sagtens demonstrere ligesom alle de andre medborgere, efter de har fået tilladelse fra politiet. smiley smiley
    de har ikke specielle rettigheder for de er ft medlemmer. smiley


  • #4   6. okt 2016 Det er ikke i orden at demonstrere i folketingsalen, her skal der råde demokrati og der skal debateres om alle de problemer der er på dagsordenen.

    Det virker snart som en børnehave derinde på Borgen, der skændes, handles, nedgøres og vaskes hænder ustandseligt.

    Så der er vist ingen grund til at få flere problemer på banen lige pt. en demonstration virker derfor meget malplaceret.


  • #5   6. okt 2016 Som så mange andre steder i samfundet er det regler for påklædning, og helt fint at man ikke bruger folketinget til politiske statement selv om jeg godt er klar over situationen i Syrien. De kan reklamere og gå med store skilte foran borgen - fint nok men ikke inde.

  • #6   7. okt 2016 Nogen skal jo styre de voksne pattebørn, hvis de ikke selv kan finde ud af at opføre sig ordentligt i den store børnehave vi kalder Folketinget.... smiley

    Hvis de ikke kan finde på noget fornuftigt at snakke om der inde, og bare spilder tiden med ligegyldige morsomheder, er de ikke gamle nok til det ansvar de har fået og bør ikke stille op til det folketingsvalg vi nok snart får.... smiley


  • #7   7. okt 2016 Jeg var faktisk ikke klar over, at der var krav om påklædning, det er ikke alle, der sidder med jakkesæt og slips og det er helle ikke alle kvinder, der er klædt som HTS.

    Men den demo med påskrift på T-shirt var nok ikke passende, selvom jeg er enig i, at der skal gøres noget.

    Ville det være en T-shirt du ville købe og gå med ??


Kommentér på:
PK smider 3 FT medlemmer ud af Folketingssalen

Annonce