{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Leave or stay {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke rigtigt, men jeg ville finde det interessant at høre jeres mening FØR englændernes adstemni9ng er afsluttet.
Jeg er helt klart for at forblive i EU.
Jeg kan ikke se nogen gavn af at splitte de europæiske smålande op i små enklaver for vi står os bedre samlet.
Vi står overfor kæmpelande og er vi splittet er vi svage i en sådan verden.
Jeg giver gerne køb på den luksus at kunne regulere antallet af flygtninge i et så lille område som DK.
Hvis de fordeles efter befolkning ville vores andel jo blot blive nogle få hundrede for vi er så få i det store antal EU-borgere.
Men nu bliver jeg jo nok overfaldet af tal, frygt og fremmedhad, men der er altså forskel på flygtninge og indvandrere - det passer bare ikke fremmedhaderne at skelne for de store tal ser jo meget mere truende ud.


Kommentarer på:  Leave or stay
  • #2   23. jun 2016 Hele ideen med EU som de i sin tid kaldte EF er blevet en stor klods om benet for små lande som os vi bliver kørt over at regler og regulativer. >Jeg ved ikke hvor man har den ide fra at man ikke kan klare sig selv og nød til at have en til at sige man skal trække vejret ind og ud eller går det galt.

    Hvorfor have et system som flytter rundt 2 gange om året?, det er da rent logistisk og logisk tæt på dybt åndssvag.

    Vi skal tilbage til hvor vi kun lukkede folk ind som kunne være en acces for Danmark og ikke en masse som kan være på bistand i 10 år eller mere fordi vi har nogle EU regler som er så dumme at man næsten ....ja svær at beskrive....

    Så lad os endelig komme ud,,,men som jeg har på fornemmelsen så bliver England i EU..tæt løb....


  • #3   23. jun 2016 Tjaaa.,... Jeg tror heller ikke at de har nosserne til det, når det kommer til stykket. smiley

    Men hvis bare der ikke piskes en panisk stemning op, så er det sgu ingen der rigtig mærker om England er med i EU eller ej...
    Prøv nu bare at bevare roen. Så går en evt. Engelsk EU-exit hurtigt i glemmebogen. smiley

    Det bedste der kan ske, er at vi danskere følger deres eksempel, når vi opdager at der ikke skete en skid... smiley


  • #4   23. jun 2016 Jeg er for EU, for små nationer kan ikke klare sig som Palle alene i verdenen...
    men samtidig er megatræt pga bureaukrati og idioti i Bruxelles...

    På den anden side har vi ikke sendt dernede de bedste politikere, vel.
    en undtagelse er Connie Hedegård, som er så intelligent og dygtig, at folk på Borgen sandsynligvis blev bange for hende smiley


  • #6   24. jun 2016 De gjorde det sgu... !!! smiley smiley

    profilbillede
  • #7   24. jun 2016 Så skal vi også til at stemme - i min optik..men det tør de nok ikke sætte igang.

  • #8   24. jun 2016 Britter som stemte på EU var enten unge, veluddannede eller skotter, eller måske alle tre på en gang.

    Resten er nemt at beskrive med andre prædikater smiley smiley smiley for de vil gøre livet hårdt og surt for sig selv.


  • #9   25. jun 2016 Ud af foreløbig 289 stemmer, ser det sådan ud:

    Afstemning
    Synes det er godt eller skidt at Storbritannien stemte sig ud af EU?

    Det er godt - 59%
    Det er skidt - 41%

    Kilde: Jubii


Kommentér på:
Leave or stay

Annonce