{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Rekord på rekord - gab kedeligt - måske. {{forumTopicSubject}}

Ja nu ved jeg jo ikke hvor meget i ser eller høre fra medierne om hvordan den ene klima varme rekord efter den anden bliver slået i Danmark og om det giver grund til bekymring - ja det syntes jeg og det kommer jeg til længere nede i indlægget.
Hvordan og hvad tænker i når i høre om en ca. ti graders højre varme rekord i Indien og her tales så om 51.grader.
Atter høre vi så om et mega skovbrand i Canada der nu strækker sig over to stater - hvordan har i det med det?
Verdens koralrev er på tilbagetog grundet verdenshavenes temperatur stigninger - vi kan da ikke bare være ligeglade.
Jeg må sige at når alle de ting sker samtidigt vil vi få uvejr vi aldrig har set før, altså vil de stigende vandtemperatur + den varmere luft gøre at de skypumper vi ser i USA, vil ligne noget fra det vi i de gode gamle dage vil kalde for (børnetime) og de skypumper der vil komme rundt omkring i verden + cykloner/orkaner og hvad de ellers kaldes - få Alfred Hitchcock og hans film til at ligne tegnefilm for børn.
Men ja da luften bliver varmere, bliver jorden det jo også og det gør vel at vulkanerne har nemmere ved at gå i udbrud og det der kaldes for ildstorme vel også får bedre arbejdsbetingelser og alt i alt skal der ske store mirakler for at kunne stoppe det vil kalder for klimaforandringer.
Vi kunne jo starte med at holde en bilfri Søndag i hele verden (ønske tænkning, men det vil være noget der BATTER og tænk bare 1/4 minder bilos om måned og så må i selv forsætte, det kunne blive jordens redning.
Tankespind ja måske, men min ide er ligeså god som alle andres smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Rekord på rekord - gab kedeligt - måske.

Annonce