{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

ET PENGELØST SAMFUND - NATIONALBANKENs IDE. {{forumTopicSubject}}

Ja læste for nogle dage siden at Danmarks Nationalbank vil sende 1000.kronsedlen på pension, så jeg vil da lige komme med en del eksempler om hvordan vores samfund så kunne komme til at se ud.

1. Du spiller så på Eurolotto og vinder den helt store gevinst og hvor udbetalingen så vil lyde på 985. millioner ostemadder og jeg vil nu være ret sikker på at de fleste professionel fodboldt/håndboldt spiller vil stoppe når og hvis deres løn blev udbetalt i et x-antal kyllinger.

2. Når jeg så kommer til at tænke på hvordan vores folkevalgte politikere sætter sig selv først - de tænker i deres egen lønforhøjelser - de tænker i deres egne goder - men hvad vil de gør når deres løn og goder vil skulle blive udbetalt i høns og asppares - hvad vil en lønforhøjelse så have i værdi.

3. Jeg gætter på at alt spil OSV vil lukke helt ned og hvem vil gå på værtshus og så betale to høns for en enkelt øl.

Ja vil verden være så meget bedre uden kontanter - jeg tror det nu ikke og hvordan vil en børneopsparing se ud i høns/ost/grise/køer og andet.
Jeg må beklage at jeg ikke se er med på billede, det var ellers meningen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ET PENGELØST SAMFUND - NATIONALBANKENs IDE.
Kommentér på:
ET PENGELØST SAMFUND - NATIONALBANKENs IDE.

Annonce