{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Løkke - lig plan {{forumTopicSubject}}

For nogle år tilbage have vi jo Mette Frederiksen som også mente at syge, blinde folk uden ben bare var simulanter og det har Løkke taget op i sin politik som at man bare skære i den sociale ydelse så skabes der arbejdspladser....

Her hvad jeg skrev om Mette Frederisken som sagtens kunne passe på Løkke i dag.

//citat

Mette Frederiksen er det ikke hende der..

Mette Frederiksen er Robin Hood

Mette Frederiksen ævlede løs i debatten på DR2.

Vi skal vise ansvarlighed.
Vi skal have en masse førtids pensionister i flex job
Slut med at førtids pensionere folk under 40

Hovedet på skrå og her lyver hun virkelig synes jeg at bemærke når hun benægter at de svage skal betale for den nye dagpenge reform.

... Men fakta er at dem som før havde bibeholdt deres lønniveau i en flex ordning skal gå drastisk ned i løn og her snakker vi ikke om få hundrede kroner men mange tusinde som så skal postes i flex job ordninger for de lavtlønnede.

Så her er helt klart tale om en robin hood finesse som skal pisse på folk som uheldigvis er højtlønnet og i flexjob og syge....flot her træder man virkelig på de syge som så nok er nød til at sælge hus og hjem...

Jeg blev aldrig klog på på Mette for hun sagde at hun ikke vil røre ved dem som allerede har fået tilkendt en førtids pension men hun åbnede samtidig op for en klap jagt på dem som ifølge måske en senere revurdering skal igennem et afklarings forløb.

Hun har mange flotte ord og flosker og den her hoved på skrå når hun insmigrende er så forstående overfor folks oplevelser med det totalitære hjerneløse afklarings system.

Men som hun hele tiden pointere " det var jo under den gamle reform," jamen for helvede det hele lyder bare som kejseren uden klæder"

En anden ting Mette Frederiksen ikke kunne svare på var at hvor skulle alle de flexjob komme fra som skulle opsuge mange tusinde handikappede, psysisk syge, nær død mennesker, total lamme - intet er en hindring for Mette Frederiksen. Positivt tænktning.

Hun ævlede godtnok om at hun skulle i dialog hos arbejdsgivere men ingen arbejdsgiver gider have folk i få timer da de står for den største del af regningen. jo siger mette det er en del af den store master plan hvor arbejdsgiver kun skal betale for den reale arbejdstid.

Jamen det faktum betyder jo at der allerede er et skjult felt i hendes beregninger som betyder en større udgift og hvor mon de penge skal hentes henne?

Her kunne jeg godt tænke at man fik gravet alle de døde op og får den i aktivering vi kan fandme ikke have at de bare ligger der og dovner den.

Det får mig til at tænke på flere sager hvor Odense kommune jobcenter har indkaldt både kræftsyge som ligger med diverse slanger ude på OUH og døde mennesker til samtale med advarslen om at hvis de ikke møder op så får det konsekvenser for dagpenge/bistand.

//citat slut


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løkke - lig plan
Kommentér på:
Løkke - lig plan

Annonce