{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Racisme er helt tilgrin og urealistisk {{forumTopicSubject}}

"Al kriminalitet bliver begået af perkere" nej, fx. er der de mange bondeknolde som kører på ulovlige scootere før de overhovedet må køre en lovligt scooter. Mange der begår hærværk fordi de keder sig. Og nu til det allermest oversete - Fodbold hooligans! Det nok noget af det værste der findes, en kæmpe flok idioter der render rundt og begår hærværk, vold på tilfældige uskyldige mennesker, larmer, selvom det ikke er et reelt problem. Det her er et sub-emne til emnet "WTF" der blev slettet.
Der også Stein Bagger. Skal vi andre straffes for hans handlinger? Nej. Men alle 'perkere' bliver straffet for nogle andre perkeres handlinger. Vi lever i det fucking 21. århundrede, get over it. Det er så primitivt med racisme at det burde være noget historielæren fortæller om hvor børnene griner og siger "Sikke nogle idioter, hvordan fuck kunne de overhovedet tænke så snæversynet?!"
Håber på at åbne nogle folks øjne..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racisme er helt tilgrin og urealistisk
  • #1   28. maj 2010 Ovenikøbet kan 65% af danske racister ikke stave, og bruger forkerte ord i deres eget sprog... I'm just sayin'... det vel ikke helt tilfældigt?

  • #2   28. maj 2010 Har du selv skrevet alt det lort der?

  • #3   28. maj 2010 Og du er endnu en af de blinde danskere, der bare ikke indser at det er sådan. hvis du fik en statistik hvor der stod indvandrere står får 40 % af kriminaliteten i Danmark, ville du straks se det som at danskere var mere kriminelle, du mangler bare at indvandrene udgør ca. 10 %.

  • #4   28. maj 2010 Og hvordan kan du overhovedet få dig selv til at sammenligne det at køre lidt for hurtigt på en knallert med brutale overfald og mord?

  • #5   28. maj 2010 Ualmindeligt ligegyldigt indlæg.....

  • ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 424
    #6   28. maj 2010 Han er hippie, de laver og opretter ting der er fuldstændigt ligegyldige og ikke giver mening.

  • Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 562
    #7   28. maj 2010 Mie A - Du er som altid helt blank. Tag Johnni Hansen i hånden og hop i haven, din Tåbe !!!

    Og BB - Cykel - underligt indlæg !


  • Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 562
    #9   28. maj 2010 Det lyder godt, sig endelige til hvis du skal ha' sponsoreret cementen. Jeg betaler med glæde og skal nok også give dig det sidste spark ud over kanten.

  • #10   28. maj 2010 ja vi lever 21 århundrede , de kan du måske forklare de udlændinge som ikke kan opføre sig ordenligt.... som jeg altid har sagt. jeg har intet mod de er her, men kan de ikke fatte at opføre sig ordenligt så kan de fanme tage hjem og lave ballade i det land i de flygtet fra..... jeg er ligeglad om det er danskere elle andre der køre tunet scooter... men hvortit ser du en flok sønderjyder der kaster sten og andet efter ambulancer, politi eller brandvæsen fordi de dukker om i dit kvartet, og når de så bliver snuppet er undskyldningen så er at det er fordi vi ikke respektere dem eller de keder sig.... har de det ikke godt er de da velkommen til at tage det første fly til deres hjemland..... men det med fodbold hooligans har du ret i... for min skyld kunne de stille snigskytter op til hver kamp og så snart en laver ballade, skulle de ha ret til at skyde personen ibenet. go fredag

  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 81
    #11   28. maj 2010 du er underlig og jeg kan ikke lide dig

  • Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 562
    #12   28. maj 2010 Nej det er også rigtigt, det havde jeg helt glemt... Godt du kan fortælle mig det.

  • #13   28. maj 2010 faktum er at du er en forvirret hippie

  • Hej Søde <3
    Hej Søde <3 Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
    #14   28. maj 2010 (link fjernet)

  • #15   28. maj 2010 folk som dig siger "jer der siger udlændinge laver ballade" generalisere og siger at vi er racister og vil have alle udlændinge ud, forkert.
    jeg mener at vi alle skal kunne være her, men kan de ikke opføre sig ordentligt så har jeg ingen respekt for dem mere, her vil jeg også lige sige at sådan har jeg det også med danskere, kan de ikke opføre sig ordentligt så har jeg ingen respekt.
    og deres undskyldning hver gang de laver ballade lyder på "det fordi danskerne har så meget imod os, vi bliver nedgjort og de har ingen respekt for os", men det er da klart vi mister respekten for dem, når de står for så stor en del af kriminaliteten og volden, i forhold til hvor lille en gruppe de er i forhold til danskerne. så den undskyldning er altså ikke meget værd !


  • #17   28. maj 2010 Youre retarded...

  • #18   28. maj 2010 BaBoom's Cykel
    Jeg har kun EN ting at sige til dig, men jeg vil lade en anden gøre det.

    http://www.youtube.com/watch?v=0MRmxfLuNto&feature=player_embedded


  • #20   28. maj 2010 Alan Salman .
    Nemmerlig ;D
    70% af den danske befolkning består af udlændinge op til 5. generation... Så DK er faktisk et udlændinge land ;D


Kommentér på:
Racisme er helt tilgrin og urealistisk

Annonce