{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Salg af Cykel "Ikke Annonce" {{forumTopicSubject}}

Hej Baboomérs

ja har en cykel til salg!! nej dette er ikke reklamme men vil høre hvad i mener om denne e-mail om det er en man kan stole på eller om det er en fusker??

her er mailen det er 2 mail´s der er i 1..

Hilsner,

Tak så meget for din mail tilbage, og jeg er tilfreds med svaret, som jeg er villig til at købe den Everton City Combi Mini 1g . Jeg er sikker på det Everton City Combi Mini 1g er i god stand. Mere, så jeg vil gerne pointere, at jeg bor i Dublin, Irland. Så du behøver ikke at bekymre dig Jeg vil personligt tage Everton City Combi Mini 1g af shipping.

Nu er det de nødvendige oplysninger på nuværende tidspunkt har jeg en, der vil behandle alle andre nødvendige ting, når han kommer til din plads, og der vil blive min transportvirksomheden. Prisen er okay med mig, og jeg er villig til at betale 350 euro og køber pris og en anden 100euros for dig at slette annoncen på hjemmesiden, indtil transport agent tager det op.

Så svar venligst tilbage til mig, og også holde andre købere fra. Min bankmand vil sende dig en certificeret betaling af 3800euros og når du modtager checken, du tager det til din bank, så pengene kan gives til dig i kontanter i banken. Kan jeg stole på dig at få det deponeret i din bank og når pengene rydder ind på din konto, kan du tage dine egne penge, plus de ekstra penge, og balancen til denne agent / transportvirksomhed, som vil komme til dit sted, fordi pengene / balance vil blive brugt af denne agent til at betale for told gebyrer, flyvning afgifter, forsikring og andre udgifter i løbet af samle op og vil blive gjort ved dette til min agent, og dette er grunden til, at jeg har nogen til at gøre det hele stress, og du er ikke til at gøre det for me.So, lad mig vide, om jeg kan stole på dig og vende tilbage til mig med dine oplysninger nedenfor, så jeg kan instruere kontrollere at blive sendt til dig. Hvis ja, venligt svar med følgende betaling detaljer, så jeg kan informere ham til at udfærdige betaling til dig.
Tak.

Navn som skal vises på check ..................
HOME ADRESSE ...................
Telefonnummer til REACH dig på .....{ hjem, arbejde & celle).

Ser frem til din snarest svar.


Hilsen.
John Nicolas.


--- En date de : Mer 17.12.08, Ronny Stegenborg < a écrit :

De: Ronny Stegenborg <
Objet: Re: Everton City Combi Mini 1g Kr. 2.500,-
À: jnicolas60@yahoo.fr
Date: Mercredi 17 Décembre 2008, 10h05


Hej John har stadig cyklen, og det billede der er er det eneste og det er sådan den serud der er intet galt, min mor kan bare ikke bruge den da hun skulle have en tilat kunne køre længere ture såsom at køre til arbejde om sommeren.. den står nu bare
stille... Hilsen Ronny------------------------------------------------------------------------John Nicolas writes: > God aften, > Jeg skriver bare for at fortælle dig, at jeg stødte på din annonce, ogjeg er meget interesseret i at købe det fra dig så hurtigt som muligt. Imellemtiden hvis det stadig er tilgængelig Jeg vil gerne have, at De venligstskrive tilbage til mig med den betingelse af det, og de seneste billede.> Tak. > Hilsen,> John Nicolas. > Good Evening, > I am writing just to let you know that i came across your advert and i amvery interested in buying it from you as quickly as possible. Meanwhile if it isstill available i will like you to kindly write back to me with the condition ofit and recent picture.> Thank you. > Regards,> John Nicolas.
--------------------------------------------------------------

vedd ikke lige om det en man kan stole på eller...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af Cykel "Ikke Annonce"
Kommentér på:
Salg af Cykel "Ikke Annonce"

Annonce