{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Julegave til hende - max 200,- {{forumTopicSubject}}

Hej BaBoom.

Så nærmer julen sig med hastige skridt og jeg skal ud og have købt mig en lille gave til min dejlige kæreste.

Vi havde egentlig lovet hinanden at vente med gaver til hinanden til januar måned, både fordi det er som regl er billigere og så fordi økonomien har bedst af det, hehe smiley

Hvad har i af gode ideér til en sød lille gave til under 200,- kroner.

Det skal lige siges hun er 19 år, hvis det ellers gør nogen gavn.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegave til hende - max 200,-
  • #2   17. dec 2008 200kr og helst under for dælen hvad er du for en kæreste? smiley

  • #5   17. dec 2008 Inden jeg skrev det her indlæg, så tænkte jeg nok det var det helt forkerte sted at skrive et indlæg.

    5 har besvaret mit indlæg og det er TYDELIGVIS ikke lykkedes ÉN af jer at læse mit indlæg ordenligt igennem, da i skriver jeg skal bruge en masse penge på hende. Det er også rigtigt at det kun er Jul engang om året og ja, jeg skal give hende en rigtig lækker gave, men hvis i læser indlægget, står der også at hun får sådan en, i Januar.

    Så hvis vi kunne komme tilbage til nogle svar jeg måske kunne bruge til noget, så ville jeg være glad.


  • #6   17. dec 2008 Sagi

    Hehe, nu havde jeg også selv haft "tøj" som et mål, men syntes egentlig hellere jeg vil prøve at overraske hende en smule og jeg plejer at være ret skarp til at give hende nogle gode overraskelser. Sidste år fik hun et D&G ur, som hun egentlig ikke havde ønsket sig, men hun havde ønsket sig et armbånd, hvilket det også ligner det her ur. Til hendes fødselsdag gav jeg hende et gavekort til en piercer pakket ind sammen med et stort stykke træ ;D Så vi er ude jeg skal finde et eller andet overraskende og ikke noget så "random" smiley


  • #7   17. dec 2008 Haha, hvis der er nogen der er gode til virkelig gode gaver, så er det sku da perkere, de forstår da at fyrer op for nogle gode gaver til deres tøser. Ved da at min lille søster for nogle gaver som ikke koster under 2000 af hendes fyr, og det er både jul og fødselsdag.

  • #8   17. dec 2008 Sagi

    Nu er jeg ikke teenager og vores forhold er heller ikke nyt, vi har boet sammen i 3 år, i vores egen lejlighed smiley Så vi er hjemme hos mig selv.
    - Det der er noget jeg kan gøre når vi har års dag, hun skal jo have noget at pakke op d. 24 og det der bliver temlig svært at pakke ind smiley


  • #9   17. dec 2008 Sagi

    True that.
    Well, ja det hedder vel indvandrer hvis man ikke har gået sammen med invandrer før og ikke har noget forhold til dem, men de fleste indvandrer jeg kender, kalder sig selv perkere smiley

    Ja selvfølgelig blir hun glad .. smiley Jeg finder nok på noget så..


  • #10   17. dec 2008 200 kr? smiley

    Så ville jeg 100% købe 2 billetter til en film (en HUN vil se) og en masse slik og popkorn smiley - så får i lidt romantik og en hyggelig aften... det er sgu det bedste man kan bruge 200 kr til...

    ellers så kan du (hvis du har mod på det) lave noget god mad, købe en god vin og leje 1-2 romantiske film og så lave en hyggelig hjemmeaften smiley

    Hvis den skal gives juleaften, kan du jo bruge dine kreative evner til at lave et søøøødt gavekort på en af de to overstående "pakker" og så samtidigt skrive noget i denne dur

    "Jeg elsker den tid vi tilbringer sammen, den er mere værd en dyre gaver, så derfor er min gave til dig et gavekort på en hyggelig aften sammen, hvor jeg vil forkæle DIG og vise dig hvor meget jeg elsker dig, programmet for aftenen står på en hyggelig tur i biografen, når vi så kommer hjem, skal jeg forkæle dig med levende lys, champagne, chokolade overtrukne jordbær og en god gang massage så du kan komme i den helt rigtige stemning til hvad der venter dig senere ... - din for altid Nick ;)"

    - Håber du kan bruge rådet smiley

    og ja det skal sikkert rettes til da det er mig selv der har skrevet det smiley


  • #11   17. dec 2008 Mr.Fun --> Dét er bare en gave, som ville gøre mig blød i knæene. Egentligt, så kræver vi piger ikke nogle vildt dyre gaver - vi elsker bare noget, som kommer fra hjertet.
    Jeg vil hellere ha' 1 rød rose, hvor der er et kort til hvorpå der står noget varm og sødt.
    Vi piger kan godt lide, at der bliver sat pris på os, og bl.a. få at vide, at vi er nogle dejlige piger smiley

    Drop de dyre gaver - og sæt fantasien lidt igang istedet smiley


  • #12   17. dec 2008 Stine smiley

    Jamen så er det jo godt at det er sådan noget jeg selv gør smiley jeg gir de dyre gaver uventet, så er det også sjovere smiley

    men nu er jeg jo også en ørn i køkkenet og så er det jo dejligt "let" især hvis der bliver sat pris på det smiley

    Men nu ved jeg da hvad jeg skal gi dig smiley lol


  • #13   17. dec 2008 Det var en rigtig god idé. Tak for det super input "dig med det lange navn" .. smiley

  • #14   17. dec 2008 Nick :..

    Hehe så lidt smiley


  • #15   17. dec 2008 Ja jeg har sQ købt for over 2000.-

    og det er sådan et prisleje hvert år! Man må aldrig være nærig når det gælder sin elskede.. ;D


  • #16   17. dec 2008 Det er dn kæreste, og du ved ikke hvad du vil give hende... Hvor længe har i været sammen? 1 uge?

  • #17   17. dec 2008 Mr.Maniac & Kenny....

    I er da for latterlige.... hvad hvis pengene ikke er så store og han stadig gerne vil gøre noget godt for sin kæreste?

    i det mindste så prøver han ikke at KØBE sin kæreste som visse andre....

    Når folk spørg om råd, så lad være med at komme med så useriøse og latterlige svar, det er simpelthen for barnligt...


  • #18   17. dec 2008 Mr.Maniac

    Mr.Maniac...

    læser lige første del af dit svar igen... "Din store fedterøv..." - og igen mener jeg det er et total barnligt svar ... emnet hedder ikke - "jeg vil kun gi min kæreste for 200 kr, hvad skal jeg købe" -

    Og nu er det ikke mig det handler om, jeg giver min kæreste gaver når jeg har lyst og til priser mellem gratis og 30.000 kr (en lille bil f.eks) så jeg er hverken nærrig eller fattig -

    Jeg er bare træt af at høre på folk der ikke kan give et ordentligt svar og holde sig til emnet... - jeg er ked af hvis jeg misfortstod din besked til ham, men hvis man kun har 200 kr at bruge - så må man jo finde en måde at udnytte dem bedst muligt smiley


  • #19   17. dec 2008 Mr. Maniac

    Hvornår er det det blir svært for dig at læse hvad der står i mit indlæg?
    Jeg skriver INGEN steder jeg er fedtet med en gave til min kæreste, jeg skriver bare at hun først får en gave i Januar måned, da jeg NETOP vil have penge til at give en flot gave.

    Jeg har da ikke lige så mange penge i december som jeg har i Januar, da jeg er provisionlønnet, hvilket betyder at jeg får mig en udemærket bonus i Januar måned.

    Så kommer du ind på alt muligt med finanskrise og jeg ved ikke hvad og sidder og fortæller mig om hvordan priserne ikke er bedre i Januar og vi bliver snydt og ud over det, så skal vi ikke kigge i det her indlæg hvis vi ikke kan klare sandheden, som du er den eneste der kender.
    Dvs. du ved bedre end ALLE andre og du som den eneste kender sandheden.

    Mit råd til dig vil være at tænke dig godt og grundigt om før du skriver til folks indlæg. Tænk dig længe om, og måske du så finder ud af at når man ikke har noget fornuftigt at sige, så klapper man også bare i.. smiley


  • #20   17. dec 2008 Og til dig Dennis A

    Jeg ved udemærket godt hvad jeg kunne give min kæreste, men derfor så har lidt inspiration og gode råd og tips aldrig skadet.

    Men det svar skulle vel komme fra en fyr på 27, der bor alene i sin lejlighed med sin kat, som iøvrigt er lagt op på et kattegalleri.
    Jesus christ..


  • #21   17. dec 2008 Nick -- Hehe , jeg må grine med det smiley

Kommentér på:
Julegave til hende - max 200,-

Annonce