{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

billig flytning? {{forumTopicSubject}}

Heey smiley
jeg står i den situation at jeg skal til at flytte fra jylland og hjem til sjælland.
Jeg har ikke vildt mange penge så jeg sidder og tænker over hvordan man kan gøre det så billigt som muligt.
Jeg har overvejet at man ku bruge en bil fra firmaet "lej et lig", eftersom det er hva jeg har fundet billigst indtil videre. Men det løber stadig op i nogle tusinde med benzin og bro og leje af bil(kassevogn) og det koster xtra gebyr når man køre over 200km. Og det kommer den jo til.

Så tænkte om der var nogen der havde nogle ideer jeg ku bruge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billig flytning?
  • #1   2. dec 2008 http://www.flyttetilbud.dk/index.php
    Du indtaster data, og så går diverse flyttefirmaer hen og kigger på det, og mailer dig en pris, dvs. du kan vælge og vrage alt efter hvor dyre og billige de er :]


  • #2   2. dec 2008 clever smiley tak tak det prøver jeg

  • #3   2. dec 2008 Bare en lille oplysning om lejetlig.
    Der er en grund til de hedder det. Der var et program ala Basta eller sådan noget, som testede diverse biler, og flere af dem var direkte livsfarlige at køre i, så pas på med hvad du lejer.

    Det billigste ville være hvis du kender nogen som kører lastbil, eller en vens ven eller lignende, der kunne hjælpe.


  • #4   2. dec 2008 Du kan høre et flyttefirma, om de har en tur fra sjælland til jylland, mange gange kommer de til at køre "tomme" hjem. Så kan det være du kan få det billigere, netop for at de undgår "spildt" tur smiley

  • Marlind *
    Marlind * Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 32
    #5   2. dec 2008 hvilken dag skal du flytte ?
    og hvor meget fylder det ?


  • #6   2. dec 2008 marlind- jeg ska flytte her inden d.20 dec. dagen ligger jeg nemlig først fast når jeg ved hva jeg gør med flyttebil osv. Og det er ca højest 10 flyttekasser og så et stuebord der kan skilles ad og en lille reol ting der os kan skilles ad. Så det er ikk fordi det er vildt meget. smiley

    dennis- tusinde tak for advarslen. Dem tror jeg så jeg dropper smiley haha

    angel- gud ja det kan man os prøve smiley tak

    jeg skal lige ind til byen. Svare folk når jeg kommer tilbage igen smiley


  • Marlind *
    Marlind * Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 32
    #7   2. dec 2008 kan nok godt gøre det for 2000 hvis vi kan blive enige om en dato !

  • Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
    #8   2. dec 2008 Det vil siges det hele kan flyttes på en mellem stor trailer og en bil.

  • #9   2. dec 2008 Enig med Claus C: Er det ikke mere, så find en ven der vil hjælpe smiley

    Selv har jeg været flyttet fra Mors til Fyn med en transporter og en "alm." trailer smiley


  • #10   2. dec 2008 Led en lille lastvogn billigt - du må vel kende nogen den ene eller anden vej, og så er det "bare" benzin og bro.

  • #11   2. dec 2008 har spurgt dem jeg kender som ku hjælpe og de har alle små biler som ikk ka ha anhænger på :s rigtig øv. For det ville ha været meget nemmere og billigere.
    Markii- ved bare ikk hvor man ka fiinde sådan nogle billigt


  • Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
    #12   2. dec 2008 Ahh du befinder dig i jydekrog landet.
    lyder sku mærkeligt hvis ikke nogen af dine venner har trækkrog på bilen.
    Vi snakker jo ike om du skal ha en boggi trailer efteren bil.
    Men hvor skal du fra og til


  • #13   2. dec 2008 jeg skal fra jylland til sjælland. Og det er primært dem fra sjælland der har tilbudt hjælp. Og ingen af dem har det der anhænger noget på bilen

  • #14   2. dec 2008 Marlind- hvordan vil det så forgå osv?

  • Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
    #15   3. dec 2008 jeg skal fra jylland til sjælland ja det er sku 2 store områder
    Hvis du vil ha noget hjælp må du komme med noget mere info
    der står jo ikke noget om det er fra skagen tl gedser eller hvad det er


  • #16   3. dec 2008 jeg ska fra esbjerg til holte/nærum. Jeg har 10 flyttekasser et tv og et bord der kan skilles ad og en reol der kan skilles ad smiley

  • #17   3. dec 2008 øvøv. smiley men tanken var sød smiley

  • Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
    #18   3. dec 2008 Jamen så ringer du til www.esbjerg-gods.dk og siger hvad du har og hvad det ville koste for at blive sendt til holte.
    Så må du afgøre om de har 1 eller 2 eller 1 uge til at få det over.
    Hvis du siger det skal bare over på den billigste måde kommer det over når der er en bil der har plads.
    Du skal bare lige være opmærksom på at der skal være nogen på leveringsadressen når de kommer ellers skal du hente de på en central


  • #19   3. dec 2008 ooh det vil jeg prøve smiley tusinde tak for hjælpen smiley

  • Marlind *
    Marlind * Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 32
    #20   3. dec 2008 vi aftaler et tidspunkt altså dato og klokke slet...
    også mødes vi fylder kassen op kører til dit nye sted læsser af...
    færdig arbejde..


Kommentér på:
billig flytning?

Annonce