{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Lenette J
Lenette J
Tilmeldt:
11. feb 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158

Hvad ville I gøre???? {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for et råd!!

Min mor har inden for 7 år besvimmet/ faldet om 3 gange hvor hun ikke har fået nogen adversel, dvs. hun har intet mærket før hun er besvimet/faldet om. Hun er vågnet op i ambulancen på vej til sygehuset og kan intet huske.

Sidste gang var for 14 dage-3 uger siden. Hun har fået den besked at hun ikke må køre bil i de næste 3 måneder, da der skal foretages en del undersøgelser for at finde ud af hvad der er galt.

Hun har sit eget reng. firma hvor hun jo er afhængig af at kunne køre fra kunde til kunde, og vi har så kørt hende nogle gange. I onsdags ringer hun så og vil have at jeg skal køre hende, men da jeg har en del aftaler må jeg sige at det kan jeg ikke. De gange hvor vi har kørt hende har hun dårlig nok sagt tak og vi har betalt af egen lomme til benzin.

Torsdag opdager jeg så at hendes bil er væk, dvs. at hun på trods af forbud fra lægerne kører bil. Hun sætter altså andre folks liv på spil ved at sætte sig bag rattet.

Vi mistede selv for 12 år siden vores 5 årige datter i trafikken pga. en spiritusbilist, så det harmer mig at hun kører bil, når hun har fået et forbud mod det.

På den ene side har jeg lyst til at anmelde det, op på den anden side føler jeg mig som en dårlig datter hvis jeg gør det. Men hvis hun får et anfald mens hun sidder bag rattet og skader/slår nogen ihjel så tilgiver jeg jo aldrig mig selv hvis jeg ikke gør noget!!!

Hvad ville I gøre, hvis I stod i min situation????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville I gøre????
  • nivolo -
    nivolo - Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 87
    #1   26. maj 2007 det samme er sket for min far dog kun en gang det var pga stress. Han arbejde mega meget og sov mega lidt. Var ude og køre med ham en dag, da vi stod ud af bilen og gik ind i hans opgang faldt han om

  • #2   26. maj 2007 Vil ikke sige at du skal anmeld det..tag et snak med hende og forkalere hende tingen som det er. Hvis hun så ikke vil høre på dig/jer vil jeg så mene at du kan tillide dig at anmeld det, for det er jo trods alt din mor.!

  • #3   26. maj 2007 Ville anmelde hende....

  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #4   26. maj 2007 Stig Myram : ja det er jo det jeg frygter!!!

    Men kan man anmelde det anonymt, på den anden side er det jo heller ikke fordi jeg har noget imod at hun ved at det er mig. For jeg anmelder det jo ikke for min egen skyld, for at gøre hende ondt, men af frygt for hvilke skader hun kan gøre det ved andre!!!

    Men det er mere om hvad andre ville gøre hvis de stod i min situation. Om folk mener at det ville være forkert at jeg anmeldte det!!

    Jeg ville først advare hende om at hvis hun kørte bil igen uden lægens sammentukke, så ville jeg anmelde hende!!

    Er det forkert at handle sådan mod sin mor!!


  • #5   26. maj 2007 Lenette J : "Jeg ville først advare hende om at hvis hun kørte bil igen uden lægens sammentukke, så ville jeg anmelde hende!!

    Er det forkert at handle sådan mod sin mor!!"

    Hvis du advare hende først, vil jeg ikke mene at det er forket.! Og ja jeg vil anmeld min mor hvis hun ikke vil lyt til mig...



  • Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #6   26. maj 2007 Vil tage en snak med hende, og gøre hende klar over hvad min mening er, og at jeg anmelder det hvis hun kører bil igen uden lægens sammentykke.

    Havde bare brug for at vide at jeg ikke er forkert på den, hvis jeg skrider til disse handlinger.

    Kan bare ikke leve med at hun måske skader andre hvis hun får et anfald mere!!


  • #7   26. maj 2007 hva med at tage ifra hende bilnøglene så hun ikke kan komme til at køre og tage en snakk med hende?
    taxa er opfundet!!


  • #8   26. maj 2007 Jeg vil ta fat i hende og snakke meget alvorligt om det. Hvis hun bliver ved med at køre så var det nok en go ide at la Politiet ta en snak med hende.

    For du vil nok få det rigtig dårligt hvis du ikke gør noget og der sker noget alvorligt med hende eller andre.


Kommentér på:
Hvad ville I gøre????

Annonce