{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

BaBoom.dk
BaBoom.dk Administrator

Tilmeldt:
24. jan 2007
Følger: 1 Følgere: 101946 Emner: 36 Svar: 82

Nye tiltag på BaBoom.dk! {{forumTopicSubject}}

Så er der godt nyt!

Vi lancerer video på BaBoom.dk i dag, som betyder at I vil få mulighed for at oploade jeres videoklip.

Dog betyder det også at der kan forekomme nogle driftsforstyrrelser.

At vi lancerer video betyder også nogle andre opdateringer:

Der kommer logo på alle billeder i nederste højre hjørne i fotoprofilerne. Grunden til logoet er fordi vi gennem tiden på de andre gallerier har fået utallige henvendelser om at billeder bliver kopieret og dermed kan findes andre steder på nettet. Ved at markerer at billederne med ”BaBoom.dk”, bør dette, om ikke afhjælpe, så begrænse brugen af billederne andre steder. Vi mener at det så diskret udformet at det ikke er til gene for nogle.

Man har nu også mulighed for at abonnerer på forumemner man ikke selv har skrevet i.

Man kan invitere venner.

Der vil også være nogle der vil bide mærke i at de er blevet ”Basis” bruger. Der findes så også gratis brugere, som kun kan få ting: de kan melde sig ind i grupper og skrive der samt se fotoprofiler – andet kan de ikke. Det ændre ikke noget ved jeres profiler.

Sidst, men ikke mindst; man kan nu også søge på alder i fotoprofilerne.

Håber I tager godt imod de nye tiltag.

Med venlig hilsen,
BaBoom.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye tiltag på BaBoom.dk!
  • mathias j
    mathias j Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 56
    #2   23. maj 2007 Chris !: LIGE mine ord!

  • #3   23. maj 2007
    Lad os da bare se hvad folk har af sjove film..... Det betyder jo ikke noget om der er film eller ej herinde.... Hvis man ikke vil se dem er det jo ikke så svært at lade hver.....



  • #4   23. maj 2007 I kunne godt gøre det sådan at når man går ind på en brugers profil kan man se ALLE personens annoncer smiley

  • #5   23. maj 2007 Dum ide

  • #7   23. maj 2007 Hvorfor er det folk syntes det er dumt ?????

    Der kan da ikke ske noget ved det ? Man kan da bare overse det hvis man ikke gider se film klip......

    Endnu dummere bare at skrive at det er dumt :o) Uden at komme med en seriøs begrundelse.....


  • Kristian P
    Kristian P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 141
    #8   23. maj 2007 Weehoo!!... ?

  • #12   23. maj 2007 Chris

    Hvis du ikke vil se alt det latterlige skrammel folk uploader, så lad hver med at tryk der hvor der står video !!! Det er sgu ikke så svært, det burde de fleste kunne finde ud af ;o)


  • #14   23. maj 2007 Det er da lige meget om der kommer alt muligt lort herind ..
    man kan sq da bare lade være med at gå ind og se det ..

    BIG fucking problem smiley


  • #16   24. maj 2007 HOV!

    Jeg ønsker IKKE BaBoom's logo på mine billeder! De er et brud på ophavsretten!
    Det er mine billeder og ikke BaBoom's. Bare fordi jeg vælger at lægge dem herinde betyder det ikke at BaBoom har lov til at gøre dem til sine!!!

    Har man problemer med dette, kan man selv sætte et logo på!!


  • #17   24. maj 2007 Niksen biksen! Jeg har tænkt mig at brokke mig så det batter!!!

    Og håber virkelig alle jer andre der er uenige også vil klage!!'

    De KUNNE da i det mindste tage at sørge for at funktionen er noget valgfrit som man kan sætte på eller ikke sætte på når man uploader sine billeder. Så kunne alle dem der ønsker det få det på, og alle dem der som mig IKKE vil finde sig at at andre (Baboom og de andre gallerier) tror de kan snuppe ophavsretten til VORES billeder vælge det tra.


  • #18   24. maj 2007 Sadness - og tak fordi du fandt tråden til mig forresten. Havde ikke lige tænkt på at den nok ville ligge i off-topic her

  • #19   24. maj 2007 Eva: du har vel billederne selv, uden logo, så jeg kan ikke lige se hvad problemet er. . ???

  • #20   24. maj 2007 Big - Øh, ikke nødvendigvis? Jeg har ikke plads til billedene på den af mine computere der er tilsluttet internettet.
    Og problemet er at jeg ikke ønsker andre personers end mit's logo på mine billeder? Den er da nem?

    Sad - ja ja, men det ved man jo ikke før man gør det. Grunde ntil det bliver lavet nug er sgu da fordi nogen fjolser ikke selv kan lægge logo på og derfor mugger over at de bliver taget.


  • #21   24. maj 2007 hvis du ikke har plads til 16 billeder, skulle du måske overveje en ny harddisk. . ???

    denne side er jo ikke backup for dine billeder, så hvad vil du gørem hvis alle billederne pludselig forsvinder herinde fra. . ??


  • #22   24. maj 2007 Tjaeh.. Jeg kan da heller ikke selv finde ud af det? Har da i hvert fald ikke prøvet. Men ja, har man et problem med det er må man enten tage og lære det, eller også så er man altså et fjols?
    Ingen skam i at være et fjols til noget. Jeg er et fjols til fodbold.
    Men beklager da at du føler dig ramt af min bemærkning om folks manglende evner ved computeren.

    Er vred over at folk der ikke kan finde ud af det påtvinger andre et logo'



  • #23   24. maj 2007 BiG - Nu har jeg så nok 600-1000 billeder alt i alt.
    Og så drejer det sig om 56 billeder alt i alt.
    Men hvem sagde min computer var god? Harddisken er så lille at man ikke engang kan dele den op i to drev.
    Og tror du virkelig ikke jeg ville købe mig en ny computer hvis jeg havde råd? Penge hænger altså ikke på træerne.

    Har en computer med fint plads osv, den har bare en hardware fejl der gør at den ikke kan: tilsluttes en internetopkobling, en usp/b-port eller kommunikerer med andre computerer.


    Og hvem sagde det skulle være back-up? Jeg Har back-up af mine ting. Hele pointen er at jeg IKKE ØNSKER at andre skal stå til at have ophavsretten til MINE billeder, færdig slut. Så nem er den.


  • #24   24. maj 2007 så lad være med at uploade dine billeder her..færdig slut. Så nem er den.


  • #25   24. maj 2007 Sadness - Jamen godt du er ligeglad? Derfor betyder det da vel ikke at os som ikke er ligeglade ikke skal tages seriøst?

    Og har i mit første anlæg kun brokket mig over dem der ikke kunne finde ud af det og så mugger over at andre kan finde på at tage dem. Ikke over alle dem der ikke kunne finde ud af det og er ligeglade

    Og du skriver helt selv
    "Det er ikke alle som der har bedt om at få et logo på ..
    Der er måske nogle, men ikke alle.."
    Hvordan kan i så finde på at lægge dem på ALLES? hvorfor ikke gøre det til en valgfri mulighed, så ville alle jo være glade??? Forstår ganske ikike den på-tvingnings politik der er herinde.
    Kan sagtens se pointen i det når det drejer sig om et emne som har relevans for alle, fx. beskeder i marked og udhængning af folk.
    Men noget så overflødigt som det her skal påtvinges alle med en fotoprofil herinde, det forstår jeg bare ikke.





  • #26   24. maj 2007 Big - Nej? Så nem er den ikke. Jeg holder meget af G-siderne ellers, og ønsker da bestemt ikke at se dem forringet så kraftigt af sådan en beslutning.

  • #27   24. maj 2007 Sadness - Det var jo også det jeg startede med at sige jeg ville gøre.. Hvor jeg så bare fik smidt i hovedet at jeg ligeså godt kunne lade være

  • #28   24. maj 2007 Tak tak - Kan godt være det ikke være sådan du mente det. Men sådan følte jeg det altså. Jeg sidder med en sag der irriterer mig, og vil gøre noget ved det (på den rigtige måde, ved at skrive til admin). Og får så at vide at det "ikke hjælper noget". Jamen tak for opmuntringen.

    Og alt det her var jo slet ikke henvendt til dig til at begynde med, så du behøver ikke fortælle mig at du intet kan gøre, det ved jeg skam godt.


Kommentér på:
Nye tiltag på BaBoom.dk!

Annonce