{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

fake vare = størrelser`? {{forumTopicSubject}}

står og skal købe en cg jakke, men sælger siger jeg godt kan passe en xl da de er små i str. når de er fake.
kan det passe ?
er røv ligeglad med jeres latterlige kommentare omkring det er poletar at gå i fake.
det er blot klogt !
hvem gider gi 4000 når man ka få dem for 1000 ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fake vare = størrelser`?
  • #1   29. okt 2008 Det er nemlig klogt smiley

  • #2   29. okt 2008 Hvorfor købe når man kan stjæle?

    ^^ Ja kan jeg godt se det smarte i.


  • #4   29. okt 2008 (;
    admin du må ikke slette det her da det hverken er en efterspørgsel eller en salgs annonce . !


  • #5   29. okt 2008 Skid være med originaler, det er IN at gå med fake, så længe det ikke gør ondt i pengepungen..

  • #6   29. okt 2008 Det ærgelige ved fake CG jakker er bare at man bruger hund/kat istedet for præriehunden der samtidig reguleres i bestanden.. I Kina afliver man sjældet dyrene før de flåes - man skærer så bare og flår derefter. Dyrene dør indimellem under flåningen - men mange af dem lever viderer i længere tid i voldsom smerte.

    Men hvaaa, det er vi da ligeglade med.. Skidt med om vi støtter dyremishandling af groveste karakter - vi har sparet 3000 kr!!!


  • Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #7   29. okt 2008 Fake = Dårlig kvalitet, kun guderne ved hvad det er lavet af, og hvad de bliver fyldt ud med.

    Ægte = Varm og lækker smiley


    Derfor!


  • #8   29. okt 2008 De 3000 kan man jo give WSPA (;

  • #9   29. okt 2008 ja jeg vil også lige huske dig på at måden den er produceret på er et stort minus..

  • #11   29. okt 2008 CAPS - men det gør man jo ikke!?

    I min verden er det ikke ret fedt at gå i kopi varer -og slet ikke se så hamper priser..

    Mit råd er at du venter til du har spsrer pengene sammen og så køber en ægte med god samvittighed


  • #14   29. okt 2008 FLUEN
    Har du dårlig samvittighed når du glemmer at række hånden ud når du skal dreje på cykel? eller du bruger et billede på nettet du ikke har rettigheder til? nej vel. så er det vidst ikke samvittigheden man skal tale til i denne sag.


  • #15   29. okt 2008 Laerke - hvad havde du regnet med.. Man får hvad man betaler for... Der er eksempler på at flere byer i Kina er fuldstændig støvsuget for katte og hunde - både hjemløse og familie dyr.. De blir stjålet og flået og sendt til DK...
    Hvis du har mod på det så se dokumentaren "flåetlevende" - den er absolut horribel - men viser hvorfor man ikke bør støtte billig pels fra Kina.

    Jeg ejer ikke selv en CG jakke - men formoder da også er stor forskel i fyldet, sygninger, lynlåse og inder samt yderstof..


  • #17   29. okt 2008 Nu er de jo døde alligevel, så hellere gøre brug af dem end at lade dem dø for ingenting "Jamen så øger du produktionen"

  • #18   29. okt 2008 Menneskehandleren : Det er da lige præcis sin egen samvittighed man bør appelere til.. Jeg vælger ALDRIG at røre pels end ikke med en ildtang.. Jeg bryder mig ikke om behandlingen af pelsdyr hverken i DK og da slet ikke i Kina.. Jeg forsøger at undersøge hvor fra mine varer kommer ved atspørge ind til det i butikken.de fleste er flinke til at undersøge det lidt..
    Jeg skal fanden fløjtme ikke have noget der kommer fra en levende flået kat..


    Og ja kald mig bare hellig...


  • #19   29. okt 2008 Camilla der er forskel i kvaliteten af selve skindet og ikke mindst dyrene.. En polarræv er f.eks mere værd en en kat.. Derfor smider mankat/hund på de fake jakker og andet "billigt" tøj med ægte pels

    Caps lock - de er jo døde fordi du er med til at holde efterspørgslen - og produktionen kørende


  • #21   29. okt 2008 jamen prøv at hør her de fleste bruger neylon til de pelse, hvilket er over dubbelt så nemt at få fat i så stop klynkeriet og SVAR MIG ! smiley

  • #24   29. okt 2008 Nu kommer den igen (:


    <b>Hvis man ikke har penge til ægte, så lad vær med at købe det</b>
    - Fake er dårligere kvalitet, og angående de jakker går de HURTIGT i stykker da det er dårlig kvalitet indenvendigt (fake)


  • #25   29. okt 2008 $ Russeren $ .



    du er rimlig sej hva ?

    du er da til grin, du er 25 år disser en på 16 ta dog og få en mere indholdsrigt liv man ?
    man kan tydeligvis fornemmer, at din iq er en del lavere end gennemsnittet i dette forum .
    smut pomfrit !


  • #26   29. okt 2008 DOLCE
    læs dog for fillen mit spørgsmål ?
    det er ikke dit eller nogen andres valg om jeg køber fake !
    det er mit eget !


  • #27   29. okt 2008 Camilla - NEJ hund og kat erdet billigste pels at "fremstille"

    Kevin - mig bekendt er der da ægte pels på CG efterligningerne

    laerke - hele dokumentaren varer omk en times tid - jeg tror ikke du kan finde den på youtube. Det blev vist i Tv2 for et par år siden..

    Men kig lidt rundt inde på PETAs hjemmeside www.PETA.com


  • #28   29. okt 2008 Jeg gentager.. Så køb dog en jakke til billigere pris istedet for fake?

  • #32   29. okt 2008 Laerke - har du modpå at se mere i den genre - så er jeg sikker på at filmen kan fremskaffes på biblioteket.. Det er en fransk dokumentar - der bliver på ingen måder lagt fingre imellem

  • #33   29. okt 2008 det får en til at spekulere i om man skulle revurdere sine valg.. Det er ekstremt barske sager .. Alle PETAs film er ekstrem RÅ.. det er den her jeg henviser også.. Men en eyeopener

  • #34   29. okt 2008 FLUEN jeg hentydede ikke til noget med pels. men din kommentar ang. "fake"

  • Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 52 Svar: 464
    #35   29. okt 2008 fake eller ej kan godt forstå at du ikke vil betale 4000kr for hvad? en Jakke? det er sku da røv ligemeget om den er fake eller ej. vis det er en fake måske holder den ikke ligså godt men når den ikke er noget værd mere så køber man jo bare en ny intet har uenligt leve tid noget holder bedre end andet nu har jeg ingen andelse om hvad, hvem og hvor de jakker bliver lavet men tror at de fleste kommer fra samme firma som lavede orginalen bare med et andet navn og lavet af det samme stof da mange gange det er Mærket du betaler for og ikke ret meget for selve varen og du ved ikke med 100% sikkerhed at den orginale ikke er af hund eller kat ja den kan være testet for hvad den er lavet af men når testningen er over så kan de jo lave en billig udgave i andet stof for den samme pris

  • #36   29. okt 2008 Kevin - Nøj en taber du er. Du støtter på ingen måde ideen om mærkevarer, så du tillusker dig fake for dog stadig at symbolisere det? Det giver ikke nogen mening, og jeg gad fucking godt se dig købe en fake til 1000 og så sende 3000 afsted til WSPA. Du er så dobbelt moralsk og ynkelig. Folk griner bag din ryg når du kommer gående med sådan en. Hvorfor fanden får du dig ikke bare en billiger ordenlig jakke?

  • #38   29. okt 2008 Det handler jo ikke kun om hva det koster.

    Så fordi en ferrari er dyr så må jeg godt stjæle en eller hva?

    Kopi vare er tyveri.


  • #42   29. okt 2008 Så skal i andre der køber ægte betale mere bare fordi i ikke har lyst til at gi den pris eller hva?

    Hvis alle køber fake så stopper de bare med at designe ting. Hva fanden skal de Kineser så fake? smiley


  • Jannie L
    Jannie L Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 66
    #44   29. okt 2008 Det kan da godt være at en jakke koster 4500 i ægte, og en fake koster 1000, men der er da også en mega forskel i kvaliteten, der er jo en grund til at en ægte vare koster mere. Eksempelvis er der evighedsgaranti på canada goose jakker, så i teorien kan du have den resten af dit liv, hvis du ønsker det.

    Desuden kan jeg ikke forstå hvorfor man skal gå i kopi, det er sku da at tage producenterne i røven. Hvis man gerne vil gå i dyrt mærke tøj, så spar sammen til det i stedet.

    Desuden er det jo ikke alle der får i hoved og røv af forældrene, der er jo også nogle som sparer deres penge, eller bruger deres penge anderledes.


  • Long J
    Long J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 73
    #46   29. okt 2008 Fake er noget lort, det med at man ikke har penge til det ægte handler da bare om at prioritere ?:) Det er da ikke så svært det kan tage to uger mere måske at sparre op men ellers er det nemt smiley

  • #48   29. okt 2008 Camilla *Moster Fehår*™ .
    Camilla *Moster Fehår*™ .
    Camilla *Moster Fehår*™ .
    Camilla *Moster Fehår*™ .
    Camilla *Moster Fehår*™ .
    Camilla *Moster Fehår*™ .
    Camilla *Moster Fehår*™ .


    FUCK MAN HAR ALDRIG MØDT EN PIGE ELLER PERSON FOR DEN SAGS SKYLD DER ER SÅ MODSTANDS DYGTIG !
    JESUS MAN !


  • #50   29. okt 2008 Kevin L - Mente du stædig?

  • #51   29. okt 2008 DET er jo vildt du stiller dig op mod alle hovederne og bliver ved ..
    og i har total misforstået mig,. !!!
    jeg går selv i ÆGTE evisu osv.
    og mangler en vinter jakke, og har kigget på 08 stilen og det er bestemt ikke mig, det er sku for fint.
    så jeg kan godt li modellen, ER RØV LIGEGLAD MED MÆRKET !
    det er modellen jeg køber ikke mærket !
    nogen af jer har simpelthen for lav iq det har i ?
    ''jamen hvis alle køber fake så kommer der ingen ægte vare''

    come on man ?
    er i, ikke røv lige glade ?
    jeg ved dem der laver cg jakkerne sidder og griner af jer der går ud og bruger 5000 på sådan en. og går rundt og tror i er smarte fordi I HAR GIVET 5000..
    han har så mange han vil ha + en dyr bil båd og hus,

    ta jer dog sammen man !
    men nu fandt jeg sjovt nok en anden model jeg også synes var fed til 1000 kr . DND VINTERJAKKE ..

    men sidder og griner af jer skal i virkelig vide !

    og er måløs over camilla !
    jeg er IKKE en mainstreamer, køber det jeg lyster ikke en skid andet, men rigtig mange af jer går i mærker i går ikke i tøjet.

    i har så lav selvværd i er nød til at ha det ægte for at blive godkendt.
    latterligt.

    understreger !


    JEG VILLE HA KOPI JAKKEN FORDI DET VILLE VÆRE LATTERLIGT I MINE ØJNE AT GIVE 4000 KR FOR EN JAKKE DU GÅR I 6 MÅNEDER !
    VILLE IKKE HA DEN FORDI DET VAR MÆRKE VARE MEN FORDI MODELLEN ER FED !


  • #53   29. okt 2008 (link fjernet)

    kom så svin mig så groft til baboom's negative folk ! ?

    kom nu ?

    er den lavet af ko skind som er poleret eller hvad ?


  • #54   29. okt 2008 Kevin nej det er den vidst ikke d:

  • #56   29. okt 2008 mille

    jamen sådan har jeg det også (:
    og helt til at starte med lød mit spørgsmål egentlig om hvilken str jeg sku bruge smiley :D

    total absurd :b

    har fået to eller 3 svar :b


  • #57   29. okt 2008 Loev X

    hvis du har lidt mellem ørene ser du at hun ikke er stædig !
    det lærer du sku nok en gang .


  • #58   29. okt 2008 okay (:
    jamen har jo købt en lidt mere speciel jakke :b
    bare for at prvokere ogprøve noget nyt (:
    det er en JEG kan li ..


  • #59   30. okt 2008 Kevin L - Der fandt du lige det lette svar, flot. Fremragende argument.

  • Long J
    Long J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 73
    #60   30. okt 2008 Hvorfor bruge 2000 på ægte evisu for at fucke stilen op med en fake jakke ? smiley Så kan du da lige så godt kører fake hele vejen igennem du er er lidt dobbeltmoralsk når du først siger : Jeg har sku da ægte evisu bukser og bagefter siger du ikke er som alle os andre der behøver ægte for at hævde os?:)

  • #62   30. okt 2008
    Kevin L
    "Loev X

    hvis du har lidt mellem ørene ser du at hun ikke er stædig !
    det lærer du sku nok en gang "

    Camilla *Moster Fehår*™ .
    "jeg er pisse stædig...."


    Flot, Kevin.


  • #64   30. okt 2008 Camilla *Moster Fehår*™ . - Fremragende.

  • #66   30. okt 2008 Long J
    hvis du nu læser er det ikke pga mærket jeg vil ha den hvis den hed h&M havde jeg også købt den men det er fordi jeg ikke vil gi 4000 eller 5 for noget man bruger 6 måneder :b


  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #67   30. okt 2008 Kun tabere går i kopivare... er din kæreste også oppustlig for du er jo ikke til den ægte vare...?

  • #68   30. okt 2008 mr. X
    hvad snakkler du om ?


  • #70   31. okt 2008 tak (;

  • #72   31. okt 2008 Hvor underholdende!

Kommentér på:
fake vare = størrelser`?

Annonce