{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
228 visninger | Oprettet:

Svage mennesker hævner sig {{forumTopicSubject}}

Vi er alle sammen gæster på BB og ingen har mere ret til at være her end andre.

Den lader vi lige stå og tager en dyb indånding.

Jeg har lagt mærke til nogle kedelige ting, som der før har været en hel del af, med at sabotere tråde, oprette kedelige personlige emner, med en sarkasme, der stikker dybt og en ondskabsfuld undertone og som tidligere nu også har fået tændt fryseren.

Men der er nok også en selvtilfredshed ved at se på røde bogstaver. Jeg forstår det ikke, måske det er en sygdom, som burde behandles, hvis det er muligt, jeg synes at kunne skimte, at det må være et svaghedstegn.

Skal jeg komme med et godt råd, at være på et debatforum, kræver at der kommer ord, vi ikke altid kan lide, sådan er det, men lade være med at "slå", det er for svagt.

Hvis jeg har 20 stk flæsk og 1 l persillesovs, og du tager halvdelen fra mig, hvad har du så ??



Det er helt rigtigt .......
Et blåt øje og en brækket arm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svage mennesker hævner sig
  • #1   30. apr Lol Jetset smiley
    Den var god.

    Ja der er nogen som sladder om hvad andre skriver herinde. For ellers kom folk ikke i fryseren.
    Men måske det er den eneste måde de kan klare sig på smiley


  • #2   30. apr Ha ha Jetset den var god, men hvis jeg kun napper 5 stykker flæsk uden persillesovs kan jeg så nøjes med en blodtud smiley smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.390
    #3   1. maj Det er en tarvelig og svag opførsel at melde andre. Blot fordi, som Jetset skriver, at der er nogle ord eller vendinger som nogen ikke kan lide.

    For det foregår i det skjulte, muligt af nogle som slet ikke deltager i en debat, men bare læser med og forsøger at genere, eller være selvretfærdige.

    Med så få som vi er her, og som har kendt hinanden længe, så burde det slet ikke være nødvendigt at klage.







  • #4   1. maj Cris

    Nej men nogen må gøre det.
    For brok er frosset og jeg var i sidste uge !
    Og det er ikke noget der motivere en til at deltage.


  • #5   1. maj Cody, du skal være velkommen, du må nappe alle dem, du kan spise helt uden blodtud smiley

  • #6   1. maj #1 HK - det er så sandt, som sagt, BB adm har slet ikke tid til at læse det pjat, og når jeg ser på online listen for en ugens tid, kan jeg slet ikke se, de har været online, så de får besked. Og rigtigt det motivere ikke lysten til at deltage, men du har forhåbentlig fået at vide, hvorfor du er blevet frosset smiley

  • #7   1. maj #3 - Cris, du er inde på noget der med at sidde udenfor "banen", vi havde jo for godt et år siden en, som ligeså elskede at klage, det gik også udover HK, Brok og UT, bl.a., der dukker også af og til nye profiler op, disse nye profiler deltager ved at like og ikke andet, jeg siger ikke så meget om det, men jeg undrer mig, der er opmærksomhed bl.a. på min profil smiley - lidt chikane agtigt tangere det hen imod.

    Det vrimler jo med falske profiler, dem der kun er her for at genere, det er et svaghedstegn.



  • #8   1. maj 6
    Nej det er bare sådan en standard mail.
    Men det er nok fordi jeg skrev det som jeg gjorde om muslimer.
    Det er der en som har fået ondt over og sladret om til sitet.
    Og som jeg skrev til dig, så blev jeg fint bekræftigt i min holdning ved køre tur i flex taxa.
    Så burde faktisk ikke være blevet frosset.
    For han levede et parelle samfund.


  • #9   1. maj Og hvad kan vi så lære af at få en standard mail om disse forfrysninger, nul og nix, det er ikke OK, du burde faktisk få en kopi af klagen smiley

  • #10   1. maj Mon ikke stavemåden i klagen vil afsløre hvem den er fra smiley smiley

  • #11   1. maj smiley smiley smiley

  • #12   1. maj Nu bliver jeg nok frosset igen en af dagene smiley

  • #13   1. maj Nej, jeg kan ikke se, der er blevet overtrådt nogle regler, denne her tråd handler om svage mennesker hævner sig, synes det er et godt emne smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.390
    #14   1. maj Nej, du burde på ingen måde være blevet frosset HK.

    Man skal ha' lov at sige sin mening, og så må dem der er imod være med til at debattere, skrive hvorfor, osv.
    Hvilket ikke er ensbetydende med at man får ret. Sådan er det at debattere.

    I det hele taget at klage bag enhvers ryg, uden at gøre opmærksom på hvad en grund kunne være, er søle.



  • #15   1. maj Tak for opbakningen begge 2 smiley



  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.390
    #16   1. maj Der er sikkert flere der bakker dig op, men bare ikke skriver det.

    Vi kun omkring 10 stk. der debatterer her, og vi plejer at sige lige ud hvad vi mener, om vi er enige i ting eller ej. Hvilket er godt.

    Men det er jo ikke første gang, at nogle der tidligere har været her, opretter nye profiler, for at sidde og lure i baggrunden for at finde noget at klage over, i stedet for at gå 'ind i kampen', som er at debattere.









  • #17   1. maj Det er sku besynderligt med disse random angreb på ytringsfriheden og lige så underligt at jeg går fri for jeg plejer ikke at holde mig tilbage.
    Hvis det er samme profil der står bag samtlige anmeldelser håber jeg at moderator lugter lunten og skrider ind smiley


Kommentér på:
Svage mennesker hævner sig

Annonce